Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-вересень 2013 року

Октябрь 30th, 2013 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_____________20___р.                          м.Павлоград                  №_________

Про підсумки виконання основних показників
програми соціально-економічного та культурного
розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного
плану економічного розвитку міста
за січень-вересень 2013 року

Місто працює згідно з актуалізованим Стратегічним планом економічного розвитку.
Триває робота по реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград, яка спрямована на реалізацію 20 проектів з фінансуванням у розмірі понад 19млн.грн., у тому числі в 2013 році – 6,3млн.грн., які перераховано компанією на реалізацію запланованих проектів.
Затверджена «Стратегія підвищення конкурентоспроможності субрегіону «Західний Донбас» в рамках Проекту «Місцевий економічний розвиток міст України» на підставі договору між Федерацією канадських муніципалітетів, ДТЕК і містами Павлоград, Тернівка, Першотравенськ, Петропавлівським і Павлоградським районами.
У місті реалізуються 40 міських цільових програм, на виконання яких за 9 місяців 2013 року направлено 32,3млн.грн. (загальний фонд – 11,8млн.грн., спеціальний – 20,5млн.грн.).
За січень-вересень поточного року забезпечено нарахування та проведено виплату державної допомоги 9278 сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та малозабезпеченим сім’ям на суму 64,0млн.грн. Отримано пільг окремим категоріям громадян, які мають право на пільги, на суму 14,4млн.грн.
Призначені субсидії на житлово-комунальні послуги 6996 сім’ям, в т.ч. 153 студентам, що проживають у гуртожитках, на суму 4,0млн.грн., у т.ч. 69 сімей отримали субсидію на вугілля та скраплений газ на суму 60,8тис.грн. Середній розмір субсидії на сім’ю з урахуванням фактичного використання послуг складає 332грн.
Виплачено компенсацію вартості продуктів харчування 553 особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС на суму 953тис.грн. Забезпечено 545 інвалідів реабілітаційною технікою та інвалідними колясками, направлено на заводи заявки інвалідів для виготовлення 811 протезно-отропедичних виробів.
Виплачено допомогу 15 сім’ям, які усиновили дітей (192,6тис.грн.), одноразову винагороду 5 жінкам, яким надано почесне звання України «Мати-героїня» (57,4тис.грн., розмір допомоги склав 11,5тис.грн.), допомогу 17 прийомним сім’ям (1002,7тис.грн.).
Станом на 01.10.2013р. на первинному обліку в службі у справах дітей перебуває 385 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. На виховання в сім’ю влаштовано 369 дітей, або 96% від загальної кількості дітей вказаної категорії. В 2013 році в місті створено 2 прийомні сім’ї, куди влаштовано на виховання 5 дітей. Всього діє 17 прийомних сімей, де виховуються та проживають 29 дітей та дитячий будинок сімейного типу, де виховується 9 дітей.
На виплату пенсій за січень-серпень 2013 року по місту Павлоград та Павлоградському району спрямовано 659,3млн.грн., середній розмір пенсій по м.Павлоград станом на 01.09.2013р. склав 1841,8грн.
Загальний обсяг промислового виробництва за січень-серпень 2013 року по м.Павлоград склав 652,5млн.грн. (в цінах 2013 року), що менше відповідного періоду минулого року (699,8млн.грн. – в цінах 2012 року).
Згідно з інформацією промислових підприємств міста збільшили обсяги виробництва у січні-вересні 2013 року (в % до відповідного періоду 2012 року): Павлоградська філія СТ «Славсант» (157,4%), ПрАТ «Павлоградхліб» (108,8%).
Зменшили обсяги виробництва в порівнянні з відповідним періодом минулого року: ПАТ «Палмаш» (53,6%), ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання» (39,8%), Павлоградський механічний завод (84,9%), ПАТ «Павлоградхіммаш» (74,6%), ТОВ «Фабрика дверей «Будмайстер» (49,6%) та інші.
У січні-серпні 2013 року обсяг реалізованої промислової продукції (з урахуванням всіх шахт ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») склав 7883,5млн.грн. проти 7828,7млн.грн. у аналогічному періоді 2012 року. Питома вага реалізації промислової продукції м.Павлоград в загальному обсязі по Дніпропетровській області складає 5,8% (у 2012 році – 5,6%).
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-червень 2013 року склала 3195,9грн. або зросла на 4,1% до відповідного періоду 2012 року (Програмою соціально-економічного розвитку на 2013 рік передбачено збільшення середньомісячної заробітної плати на 17,6%). По промисловим підприємствам міста (за даними підприємств) середня заробітна плата (без врахування ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») за січень-вересень 2013 року становить 3559,1грн.
Станом на 01.10.2013р. заборгованість по виплаті заробітної плати становить 264,2тис.грн. (ТОВ «ТСА Стіл-груп», ТОВ «Будцентр Плюс 2»).
У поточному році проведено 12 засідань міської комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевих бюджетів і погашення заборгованості із заробітної плати, на якому заслухано 75 керівників підприємств-боржників.
Проведено 47 засідань робочої комісії Західно-Донбаської ОДПІ з питань повноти оформлення трудових відносин з найманими працівниками, індивідуальну роз’яснювальну роботу з 115 платниками податків з питань оформлення трудових відносин з найманими працівниками. За наслідками проведеної роботи додатково оформлено 102 найманих працівника, що забезпечило додаткові надходження податку на доходи фізичних осіб у сумі 40,5тис.грн., в тому числі до міського бюджету – 20,3 тис. грн.
За січень-вересень 2013 року суб’єктами підприємницької діяльності створено 965 нових робочих місць, з них: у юридичних осіб – 333, у фізичних осіб – 424, зареєстровано 213 фізичних осіб-підприємців.
За допомогою служби зайнятості на вільні та новостворені робочі місця працевлаштовано 815 незайнятих громадян, укладено 787 договорів між фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності та найманими працівниками.
В місті діють регіональна асоціація підприємців, координаційна рада з питань розвитку підприємництва, створена при виконкомі, та громадська організація «Агенція економічного розвитку м.Павлоград». В серпні поточного року відкрито бізнес-центр «Перспектива» для підприємців-початківців, представників діючого малого та середнього бізнесу з надання безкоштовних консалтингових послуг, інформаційних послуг, навчальних програм, проведення семінарів, тренінгів, лекцій тощо.
Рішенням Павлоградської міськради від 06.08.2013р. № 961-36/VI затверджено Порядок часткового відшкодування з міського бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого та середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів м.Павлоград та рішенням виконкому від 11.09.2013р. №581 затверджено склад Комісії для проведення конкурсного відбору інвестиційних проектів.
На листопад поточного року заплановано проведення Конкурсу інвестиційних проектів за фінансовою підтримкою з міського бюджету на відшкодування відсоткових ставок за кредитами, залученими підприємцями для їх реалізації.
За січень-червень 2013 року оборот роздрібної торгівлі за всіма каналами реалізації по місту склав 1,1млрд.грн. (на 9% більше обсягів січня-червня 2012 року). Питома вага продажу вітчизняних непродовольчих та продовольчих товарів у загальному обсязі роздрібного товарообороту складає 88%. За 9 місяців 2013 року в місті відкрито 32 об’єкта торгівлі, при цьому припинили діяльність 22 об’єкта. Завдяки відкриттю нових об’єктів додатково створено 96 робочих місць.
В житлово-комунальній сфері міста за січень-вересень 2013 року за рахунок коштів міського бюджету:
— виконано капітальний ремонт покрівлі на 5 житлових будинках на суму 795,7тис.грн., 1 пасажирського ліфту по вул. Леніна, 74 на суму 29тис.грн.;
— ведуться роботи з капітального ремонту фасаду будинку по
вул. Заводська, 28 на суму 241тис.грн.;
— розроблена проектно-кошторисна документація «Капітальний ремонт будинку по вул. Тельмана, 2», документи знаходяться на погодженні в експертизі.
Також за рахунок міського та обласного бюджетів ведуться роботи з капітального ремонту 4 пасажирських ліфтів на суму 1165тис.грн.
За 9 місяців 2013 року введено в експлуатацію 1693,8 кв.м загальної площі індивідуального житла (18 садибних житлових будинків).
В місті Павлоград діє програма «Доступне житло» (здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов). За час реалізації програми укладено 6 договорів на придбання житла на вул.Будівельній,8, зарезервовано 15 квартир.
На виконання міської програми «Місцеві стимули для медичних працівників первинної ланки» за звітний період профінансовано 131,8тис.грн., в т.ч. щомісячне грошове стимулювання 61 лікаря всіх категорій (муніципальна надбавка) – 119,2тис.грн., придбання проїзних квитків – 12,6тис.грн.
Відповідно до «Міської програми розвитку культури м.Павлоград на 2013-2015 роки» організовано та проведено 22 державних та професійних свят, 8 міських фестивалів-конкурсів, 2 народно-обрядових свята, 14 заходів з історично-патріотичного напрямку, 50 заходів з організації дозвілля дітей. Вихованці закладів культури взяли участь та стали переможцями більше 30 Міжнародних, Всеукраїнських, обласних та регіональних фестивалів, конкурсів.
На виконання заходів Програми «Розвитку фізичної культури і спорту в місті Павлограді на 2012-2016 роки» за 9 місяців 2013 року проведено більше 40 загальноміських заходів, якими охоплено 1450 чол.
На утримання спортивних споруд міста, що належать до комунальної власності міста, та тих, що отримуються фінансову підтримку з міського бюджету, використано 2,5млн.грн.
За звітний період в МДЦ «Артек» оздоровилося 68 дітей, в УДЦ «Молода гвардія» – 18 дітей, в КЗО «ЗСШІ ДЦСР «Перлина Придніпров’я» – 81 дитина.
Чисельність наявного населення м.Павлоград на 01 вересня 2013 року склала 110014 осіб. Упродовж січня-серпня 2013 року вона скоротилась на 56 осіб.
Природне скорочення населення склало 156 осіб, порівняно з відповідним періодом 2012 року зменшилось на 31 особу. Незважаючи на позитивні зрушення щодо зниження смертності населення, кількість померлих перевищувала число народжених на 19%.
Міграційні переміщення населення міста у січні-серпні 2013 року характеризуються перевищенням числа прибулих над числом вибулих на 100 осіб.
З метою розв’язання нагальних проблем міста, виходячи з аналізу основних показників соціально-економічного розвитку міста Павлоград та стану виконання заходів Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-вересень 2013 року, керуючись п.п. 1 п. «а» ч. 1 ст. 27, ст. 40, ч. 1, 2 ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки соціально-економічного розвитку м.Павлоград за січень-вересень 2013 року взяти до відома.

2. Заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради:
1) забезпечити виконання основних показників Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2013 рік, організаційних заходів щодо виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград на 2013 рік, затверджених рішенням виконкому від 11.06.2013р. №382, плану заходів, затверджених розпорядженням міського голови від 24.01.2012р. №21-р «Про затвердження плану заходів на 2012 рік та середньострокового плану заходів на 2013-2015 роки по реалізації актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград»;
2) забезпечити участь у реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград, Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас»;
3) до 15 січня 2013 року надати до відділу з економічних питань міської ради для узагальнення інформацію про виконання за січень-грудень 2013 року вищезазначених Стратегій, Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста, міських цільових програм;
4) розглянути комплексну оцінку результатів діяльності міськвиконкомів за січень-вересень 2013 року, яка здійснюється Дніпропетровською обдержадміністрацією, розробити та вжити відповідних заходів щодо усунення негативних тенденцій за сферою діяльності.

3. Відділу трудових відносин та умов праці (Черкашина) вживати заходи:
1) спільно з керівництвом ТОВ «Будцентр Плюс 2», ТОВ «ТСА Стіл-груп» щодо погашення заборгованості з виплати заробітної плати;
2) спільно з Павлоградським МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області (Малинога) з питань дотримання законодавства про працю, зайнятість населення та легалізації трудових відношень з найманими працівниками.

4. Відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна):
1) спільно з Павлоградським МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області (Малинога) забезпечити здійснення постійного контролю за належним торговим та побутовим обслуговуванням споживачів міста шляхом проведення комплексних перевірок підприємств торгівлі та побутових послуг;
2) сприяти роботі бізнес-центру для підприємців-початківців та представників малого бізнесу з надання безкоштовних консалтингових послуг, навчальних програм, інформаційної підтримки, проведення семінарів, тренінгів, лекцій тощо;
3) забезпечити координацію роботи щодо впровадження в дію Порядку часткового відшкодування з міського бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого та середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів.

5. Управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко):
1) забезпечити постійний контроль щодо реалізації проектів соціально-економічного розвитку, замовником яких виступає управління;
2) разом з відділом містобудування та архітектури (Сасик) організувати роботу по встановленню аншлагів-вказівників на перехрестях вулиць у приватному секторі міста в термін до 01.12.2013р.

6. Службі у справах дітей (Стрига) сприяти виконанню передбачених на 2013 рік заходів міської програми «Забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа житлом на 2013-2015 роки».

7. Відділу з питань сім’ї, молоді та спорту (Дугін):
1) забезпечити збереження та підтримку в належному технічному стані існуючої мережі спортивних споруд, забезпечення їх ефективного використання для проведення спортивних заходів;
2) продовжити роботу щодо встановлення дитячо-спортивний майданчиків.

8. Рекомендувати Державній виконавчій службі (Палун) активізувати роботу щодо виконання рішень суду, винесених за результатами претензійно-позовної роботи комунальних підприємств щодо стягнення заборгованості із боржників за житлово-комунальні послуги.

9. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), рекомендувати Західно-Донбаській ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області (Яремчук):
1) здійснювати координацію роботи щодо мобілізації податків і зборів в обсягах, затверджених Павлоградською міською радою на 2013 рік, а також щодо зменшення існуючого податкового боргу до державного та місцевих бюджетів;
2) забезпечити контроль щодо здійснення видатків на утримання установ та закладів у межах асигнувань, передбачених кошторисами, помісячними розписами асигнувань, не допускати взяття зобов’язань понад кошторисні призначення;
3) активізувати роботу щодо подачі позовних заяв стосовно стягнення грошових коштів по відшкодуванню збитків по платі за землю.

10. Відділу охорони здоров’я (Котляр), відділу освіти (Осипчук) забезпечити реалізацію соціально значущих проектів Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград згідно з затвердженим графіком.

11. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі (Гребенюк), КП «Павлограджитлосервіс» (Петля) посилити контроль за виявленням та заселенням квартир, які тривалий час пустують.

12. Відділу з економічних питань (Штонда) координувати роботу по:
1) впровадженню та коригуванню актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград до 2015 року;
2) впровадженню Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлограда;
3) організаційному забезпеченню реалізації Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас»;

13. Відділу земельно-ринкових відносин (Вишнякова) забезпечити:
1) організаційні заходи щодо збільшення надходжень до бюджету у зв’язку із застосуванням нової нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград;
2) продовження роботи щодо продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомого майна;
3) супровід та наповнення розділу «Земельні відносини» на офіційному сайті Павлоградської міської ради;
4) створення реєстру інвестиційно привабливих вільних земельних ділянок (грінфілдів).

14. Управлінню праці та соціального захисту населення (Бобровницька) контролювати правильність надання пільг підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг, цільове використання коштів при призначенні державних соціальних допомог.

15. Відділу містобудування та архітектури (Сасик) забезпечити виконання програми «Доступне житло» (здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов).

16. Відділу з питань регіональної політики (Рєзніков):
1) забезпечити широке висвітлення у засобах масової інформації діяльності виконавчого комітету міської ради щодо соціально-економічного розвитку міста;
2) координувати роботу по виконанню Плану інформаційного супроводу реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград на 2013 рік;
3) забезпечити безперебійну та безаварійну роботу міського транспорту та якісну підготовку транспорту до роботи в осінньо-зимовий період.

17. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова                                              І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті