ПОВІДОМЛЕННЯ
Виконавчий комітет Павлоградської міської ради продовжує конкурс на заміщення двох вакантних посад адміністраторів відділу надання адміністративних послуг Павлоградської міської ради з 18.12.2013 року.
Вимоги до претендента:
— громадянство України;
— вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— вільне володіння комп’ютером та державною мовою;
— стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 2-х років чи в інших сферах управління не менше 3-х років.
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Леніна, 95, кім. 219. Телефон для довідок 6-10-18.
Перелік необхідних документів для участі у конкурсах Павлоградської міської ради:
1. Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи).
2. Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк).
3. Заява про надання згоди претендента на проведення спеціальної перевірки;
4. Заповнена особова карта (форма П-2 ДС) (бланк);
5. Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
6. Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
7. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
8. Медична довідка про стан здоров’я (форма № 133/0);
9. Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
10. Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
11. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
12. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (бланк);
13. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності).
14. Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (бланк).