Звіт про витрачання коштів міського бюджету за 2013 рік Відділом по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради
Відділ по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради є самостійним структурним підрозділом Павлоградської міської ради. Відділ є органом приватизації міської ради та органом приватизації житла державної і комунальної форми власності відповідно до Закону України « Про приватизацію державного житлового фонду». Загальними завданнями відділу є здійснення державної політики у сфері приватизації ( відчуження) майна, що перебуває у державній та комунальній власності територіальної громади міста Павлограда, забезпечення ефективності використання майна в межах повноважень, визначених міською радою, і повноважень , делегованих іншими органами влади і управління. Здійснює контроль за станом квартирного обліку та додержанням вимог чинного законодавства на підприємствах, в установах та організаціях, розташованих на території міста, незалежно від форм власності, облік громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов, переоформлення особових рахунків на квартиру, розподіл та надання відповідно до законодавства житла, надання службових житлових приміщень та виключення квартир з числа службових, зміну статусу житлового приміщення та визнання його житловою квартирою, бронювання житла та обмін, приватизацію державного житлового фонду, виявлення безхазяйного майна. Здійснює узагальнений облік майна , що знаходиться у комунальної власності територіальної громади міста Павлограда й іншу діяльність у сфері відносин власності. Координує виконання “ Програми щодо надання фінансової підтримки комунальним підприємствам, що належать до комунальної власності територіальної громади г. Павлограда на 2013-2017роки”, яка розроблена відділом та затверджена Павлоградською міською радою у 2013році. Як головний розпорядник бюджетних коштів, передбачених для фінансової підтримки комунальним підприємствам, відділ забезпечує проведення відповідних фінансових операцій та здійснює контроль за цільовим використанням бюджетних коштів. За 2013рік комунальні підприємства , що належать до комунальної власності територіальної громади м. Павлограда, отримали фінансову підтримку з міського бюджету у розмірі 1850179,64грн.
За 2013рік підготовлено до приватизації 10 об’єктів комунальної власності , а саме: проведено технічну інвентаризацію, проведено незалежну оцінку. Приватизовано шляхом продажу на аукціоні один об’єкт, укладено 1 договір купівлі – продажу об’єкту приватизації на суму 16294,57грн. Отримано коштів та перераховано до міського бюджету коштів від приватизації у сумі 16294,57грн. За 2013рік отримали квартири 13 сімей , надано 8 службових квартир, забезпечено тимчасовим житлом в соціальних гуртожитках 56 соціально — незахищених та самотніх громадян у тому числі 15 дітей – сиріт.
За рік поставлено на квартирний облік 64 сім’ї, переоформлено 70 лицевих рахунків у зв’язку із смертю та виїздом основного квартиронаймача.
Проведено приватизацію 176 квартир , правом на безкоштовну приватизацію житла скористалися 398 чоловік.
Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету. Чисельність відділу — 5 працівників. Кошторисом доходів та видатків на 2013рік було передбачено витрати на поточну діяльність відділу у розмірі 368625,00грн. Фактично витрачено–356563,1грн. з них : оплата праці – 245364,5грн., нарахування на заробітну плату – 65549,0грн., придбання матеріалів – 5263,1грн., видатки на послуги зв’язку, видатки, пов’язані з підготовкою об’єктів комунальної власності до приватизації – 23372,6грн.,інші видатки -196,0грн., видатки на відрядження-169,5грн., придбання обладнання – 9230,0грн., оплата комунальних послуг –7418,4грн. , у т.ч. теплопостачання – 3741,0грн., енергопостачання – 2218,9грн., водопостачання та водовідведення – 1458,5грн.
Начальник відділу В.І.Лисак