Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Корисна інформація

ПОВІДОМЛЕННЯ

Ноябрь 4th, 2014 Вакансії Вывести на печать

ПОВІДОМЛЕННЯ

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради оголошує конкурс для заміщення вакантної посади начальника відділу земельно-ринкових відносин Павлоградської міської ради, тимчасово, на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника.
Вимоги до претендента:
громадянство України;
вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
вільне володіння комп’ютером та державною мовою;
стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 5-ти років.
Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1. Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи).
2. Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк).
3. Заява про надання згоди претендента на проведення спеціальної перевірки;
4. Заповнена особова карта (форма П-2 ДС) (бланк);
5. Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
6. Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
7. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
8. Медична довідка про стан здоров’я (форма № 133/0);
9. Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
10. Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
11. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
12. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (бланк);
13. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності).
14. Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (бланк).
Документи від осіб бажаючих взяти участь у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Леніна, 95, кім. 219. Телефон для довідок 6-10-18.


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • Як малий бізнес може створити сильний бренд
  • Запрошуємо містян долучитися до весняних толок!
  • Звіт про виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за І квартал 2025 року
  • Про виявлення аварійно-небезпечних ділянок та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод
  • До уваги суб’єктів господарювання!
  • Звіт про виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за І квартал 2025 року
  • Конкурс бізнес-проєктів
  • 14 квітня — день жалоби за загиблими в Сумах
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 22.05.2024 р. №673/0/3-24 «Про передачу майна»
  • Пішов з життя Белякін Юрій Григорович
  • «Придбання бензину А-95», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-11-007107-a
  • Про проведення інвентаризації підприємств сфери торгівлі й побутового обслуговування, закладів ресторанного та готельного господарства, аптек, АЗС/АГЗС на території м.Павлоград
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024 р. № 1878-58/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Про заходи щодо організації та проведення у 2025 році національного мультипредметного тесту, єдиного вступного іспиту, єдиного фахового вступного випробування