Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Август 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

ЗВІТ про виконання договору

Январь 6th, 2015 Результати торгів Вывести на печать

ЗВІТ
про виконання договору

1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 10(846) від 30.12.2013р. № оголошення 232472.
2. Договір про закупівлю.
2.1. Номер договору: № 208/Т-14.
2.2. Дата укладення договору 20.01.2014р.
2.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 279463,00грн. ( Двісті сімдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят три гривні 00 коп.) в т.ч. ПДВ 46577,17грн.(Сорок шість тисяч п’ятсот сімдесят сім гривень 17 коп.).
3. Замовник.
3.1. Найменування: Комунальний заклад «Павлоградський драматичний театр імені Б.Є. Захави».
3.2. Код за ЄДРПОУ: 24231508.
3.3. Місцезнаходження: вул. Харківська, буд. 65. м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400, Україна.
4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Публічне акціонерне товариство «ДТЕК Дніпрообленерго».
4.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 23359034.
4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: м. Дніпропетровськ, шосе Запорізьке, 22, тел. (056) 373-50-59.
5. Предмет закупівлі.
5.1. Найменування: ДК 016:2010; 35.11.1; енергія електрична.
5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором: 219899 кВт.
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Комунальний заклад «Павлоградський драматичний театр імені Б.Є. Захави», вул. Харківська, буд. 65, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400, Україна.
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором: протягом 2014 року.
6. Строк дії договору до 31.12.2014 року.
7. Сума оплати за договором 162324,71грн. (Сто шістдесят дві тисячі триста двадцять чотири гривні 71 коп.) в т.ч. ПДВ 27054,12грн. (Двадцять сім тисяч п’ятдесят чотири гривні 12 коп.).
________________________________________
Голова комітету з конкурсних торгів
директор театру А.А. Рева




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У бою за Україну загинув наш земляк ПОДКОПАЄВ Артем
  • Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за І півріччя 2025 року
  • Завершено реалізацію проєкту «МІСТА ВЗАЄМНОСТІ: Інтеграція через міжкультурний діалог» в межах міжміських грантів Програми Ради Європи «Інтеркультурні міста» (ICC)
  • Про погодження КП «Павлоградводоканал» ПМР інвестиційної програми на 2026 рік та Плану розвитку на 2026-2030 роки
  • Доповідь щодо додержання прав громадян на чисту воду
  • Під головуванням міського голови Анатолія Вершини відбулось чергове засідання координаційної ради з питань ветеранської політики
  • Про міський конкурс малюнків
  • Відбувся економічний форум завдяки ініціативі «Сприяння стійкості Агенції економічного розвитку» за сприяння ПРООН в Україні та за фінансової підтримки Уряду Данії
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024р. №1878-58/VIIІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Щодо ідентифікації та реєстрації тварин
  • Про обмеження руху авто і мототранспорту на території Павлоградської міської територіальної громади
  • У Дніпропетровській області працює безоплатна програма індивідуальних кар’єрних консультацій від благодійного фонду «СпівДія»
  • У місті Павлограді продовжується реалізація проєкту «МІСТА ВЗАЄМНОСТІ: Інтеграція через міжкультурний діалог»
  • У Дніпропетровській області розпочинає працювати гуманітарна програма з відновлення у секторі сільського господарства від міжнародної християнської організації – благодійного фонду «Samaritan`s Purse»
  • Не паліть суху траву — бережіть екосистеми!