ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення торгів
1.Замовник:
1.1.Найменування: комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня № 4»
Дніпропетровської обласної ради»
1.2.Код за ЄДРПОУ: 01984174
2. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет
3. Процедура закупівлі: відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1.Найменування предмета закупівлі: «Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні;
крісла парикмахерські та подібні кріслі; їхні частини»» код 32.50.3 ДК 016-2010 (32.50.30-
50.01 – «Ліжка –підіймачі та подібні ліжка»)
4.2.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1.Ліжко функціональне металеве з електроприводом та матрацом OSD-91EU – 2шт; 2.Ліжко функціональне металеве механічне з матрацом OSD-94U – 1шт; 3.Ліжко функціональне з дерев’яним екстерьером та металевою основою з електроприводом та матрацом OSD-91EV – 2шт.
4.3.Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: КЗ «Ппавлоградська міська лікарня №4» ДОР»
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг квітень — червень 2015 року.
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1.Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю ( у разі такого розміщення)
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель :19.02.2015р., № 055957
5.3.Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
6.Результат проведення процедури закупівлі:
6.1 Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів:
6.2.Дата укладання договору про закупівлю:
6.3.Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
дата прийняття рішення: 23.03.2015 року
підстава: п.п.8 п.1 ст.30 Закону України «Про здійснення державних закупівель»
7.Сума, визначена в договорі про закупівлю:
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару):
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу:
10. Інформація про рамкову угоду:
10.1. Дата та номер рамкової угоди
10.2. Учасники рамкової угоди
10.3. Строк, який укладено рамкову угоду.
Голова комітету з конкурсних торгів М.Г.Костюкова