ЗАПИТ
цінових пропозицій
1. Замовник.
1.1. Найменування:
Управління праці та соціального захисту населення Павлоградської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 03192170
1.3. Місцезнаходження.
вул. Карла Маркса, буд. 47, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, 51400
1.4. Реєстраційний рахунок замовника:
35411013035411 в УДКСУ у Дніпропетровської області м. Дніпропетровськ,
МФО 805012
35215004035411 в УДКСУ у Дніпропетровської області м. Дніпропетровськ,
МФО 805012
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса)
Титаренко Надія Олексіївна – заступник начальника управління – начальник відділу персоніфікованого обліку пільгової категорії громадян, голова комітету з конкурсних торгів, вул. Карла Маркса, буд. 47 Дніпропетровська обл., м. Павлоград, 51400, тел.(05632) 6-25-60, тел./факс 6-04-51, електронна пошта: upszn1216@i.ua
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі — 253396,00 грн. (двісті п’ятдесят три тисячі триста дев’яносто шість грн. 00 коп.)
3. Адреса веб — сайта, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www. pavlograd – official.org
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі
Код за ДК 016-2010 86.10.1 Послуги лікувальних закладів
(86.10.19-00-00 послуги лікувальних закладів, інші (санаторно-курортні путівки для осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань» та для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1)).
Кількість 53 шт.
4.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри.
86.10.1 Послуги лікувальних закладів (санаторно-курортні путівки для осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань» та для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1)
— лот 1 — санаторно-курортні путівки для лікування системи кровообігу для осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» , «Про жертви нацистських переслідувань» — 29 штук
— лот 2 — санаторно-курортні путівки для лікування системи кровообігу для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1) – 3 штуки
— лот 3 — санаторно-курортні путівки для лікування системи опорно-рухового апарату для осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» , «Про жертви нацистських переслідувань» – 12 штук
— лот 4 — санаторно-курортні путівки для лікування системи опорно-рухового апарату для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1) — 1 штука
— лот 5 — санаторно-курортні путівки для лікування кишково — шлункового тракту для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1) — 8 штук
4.3. Місце поставки товарів або надання послуг.
вул. Карла Маркса, 47, кімната 12, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, 51400
4.4. Строк поставки товарів або надання послуг.
травень — грудень 2015р.
5. Основні умови договору: встановлюються відповідно до ст. 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 року, № 1197-V11 (зі змінами)
6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів з дати розкриття пропозицій
7. Подання цінових пропозицій:
7.1. Місце та спосіб подання: вул. Карла Маркса, 47, кімната 12, Дніпропетровська обл., м. Павлоград 51400, цінові пропозиції подаються особисто або поштою.
7.2. Строк: 05.05.2015
10:00
8. Розкриття цінових пропозицій.
8.1. Місце: вул. Карла Маркса, 47, кімната 12, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, 51400
8.2. Дата: 05.05.2015
8.3. Час. 10:30
9. Додаткова інформація.
При підготовці цінових пропозицій учасникам процедури закупівлі необхідно врахувати вимоги інструкції з підготовки цінових пропозицій. За додатковою інформацією звертатись за телефонами (05632) 6-04-51,6-25-60.
________________________________________ Голова комітету з конкурсних торгів Н.О.Титаренко
Інструкція з підготовки цінових пропозицій ( надалі — інструкція)
1. Замовник процедури закупівлі:
Управління праці та соціального захисту населення Павлоградської міської ради
51400, Дніпропетровська обл., м. Павлоград вул. Карла Маркса, 47, тел./факс (05632) 6-04-51, електронна пошта: upszn1216@i.ua
2. Відповідальний за проведення процедури закупівлі:
Титаренко Надія Олексіївна – заступник начальника управління – начальник відділу персоніфікованого обліку пільгової категорії громадян, голова комітету з конкурсних торгів, (05632) 6-25-60,
3. Інформація про предмет закупівлі:
Предмет закупівлі:
86.10.1 послуги лікувальних закладів (санаторно-курортні путівки для осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань» та для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1))
Кількість:
41 санаторно-курортна путівка для осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»,
12 санаторно-курортних путівок для осіб, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія1).
Всього путівок: 53 штуки.
5 лотів:
— лот 1 — санаторно-курортні путівки для лікування системи кровообігу для осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» , «Про жертви нацистських переслідувань» — 29 штук
— лот 2 — санаторно-курортні путівки для лікування системи кровообігу для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1) – 3 штуки
— лот 3 — санаторно-курортні путівки для лікування системи опорно-рухового апарату для осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» , «Про жертви нацистських переслідувань» – 12 штук
— лот 4 — санаторно-курортні путівки для лікування системи опорно-рухового апарату для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1) — 1 штука
— лот 5 — санаторно-курортні путівки для лікування кишково — шлункового тракту для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1) — 8 штук
Місце поставки товарів або надання послуг: управління праці та соціального захисту населення Павлоградської міської ради
вул. Карла Маркса, 47, кімната 12, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, 51400
Строк поставки товарів або надання послуг.
травень — грудень 2015р.
Строк дії цінових пропозицій: 120 днів з дати розкриття пропозицій
4. Недискримінація учасників.
Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Пропозиції мають право подати всі зацікавлені особи.
5. Інформація про мову, якою повинна бути складена цінова пропозиція.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником та Учасником, викладаються українською мовою.
6. При поданні цінової пропозиції просимо врахувати наступні вимоги:
Кожен Учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію, яку не може бути в подальшому змінено. Учасникам торгів надається можливість подавати конкурсні пропозиції до окремих частин предмета закупівлі (лотів). Цінова пропозиція подається в письмовій формі за підписом Учасника, прошита пронумерована, у запечатаному конверті та повинна містити відбитки печатки*. Форма цінової пропозиції оформлюється відповідно до Додатку 1.
* За наявності, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) за наявності в них печатки.
На конверті повинно бути зазначено: повне найменування і місцезнаходження Замовника; назва предмета закупівлі відповідно до оголошення; повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) Учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків (серія та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), номери контактних телефонів; маркування: «Не відкривати до 10 год. 30 хв. 05.05.2015 року».
Якщо конверт не запечатаний або не промаркований у відповідності з вищенаведеними вимогами, Замовник не несе відповідальності за збереження форми та змісту пропозиції або невчасне її розкриття.
Цінова пропозиція повинна мати реєстр наданих документів, в якому навпроти найменування документа має міститись номер сторінки, на якому він знаходиться.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені в Додатку 3
Перелік необхідних документів відповідно до вимог, встановлених ст. 17 цього Закону та інших вимог Замовника перелічені в Додатку 4 запиту цінових пропозицій.
Обов’язково в ціновій пропозиції вказати термін поставки путівок згідно графіку заїзду, попередньо обговореного
7. Розкриття пропозицій
Розкриття пропозицій відбудеться в час і місці, що були зазначені в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
До участі у процедурі розкриття цінових пропозицій запрошуються всі Учасники, або їх уповноважені представники. Для підтвердження особи, такий представник повинен надати паспорт та довіреність на право участі у процедурі розкриття. Відсутність Учасника або його
уповноваженого представника під час розкриття пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді наданої цінової пропозиції. Під час розкриття пропозицій перевіряється наявність або відсутність усіх необхідних документів, передбачених запитом цінових пропозицій, а також оголошується найменування та місцезнаходження кожного Учасника, ціна кожної пропозиції. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття. Копія протоколу розкриття цінових пропозицій, завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою Замовника, надається будь-якому з Учасників на його запит протягом одного робочого дня з дня надходження такого запиту.
Загальний строк розгляду цінових пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати п’яти днів з дня розкриття цінових пропозицій.
Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції під час її оцінки, за умови отримання письмової згоди на це Учасника запиту, який подав пропозицію.
Помилки виправляються Замовником у такій послідовності:
а) при розходженні між сумами, вказаними літерами та у цифрах, сума літерами та у цифрах, сума літерами є визначальною;
б) якщо існує помилка у визначенні вартості, одержаної шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а вартість виправляється.
в) якщо в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку вартість є визначальною, а ціна за одиницю виправляється;
Якщо Учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.
Замовник відхиляє цінові пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам Замовника, зазначеним у запиті, або з підстав, зазначених у статті 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 року №1197-VII.
Замовник відміняє процедуру запиту цінових пропозицій та має право визнати її такою, що не відбулася, у випадках, визначених статтею 30 цього Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 року №1197-VII:
— відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
— неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства
з питань державних закупівель;
— виявлення факту змови учасників;
— порушення порядку оприлюднення про проведення процедури закупівлі, акцепту,
оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом;
— подання для участі в них менше двох пропозицій конкурсних торгів;
— відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;
— якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо:
— ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену
замовником на фінансування закупівлі;
— здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;
— скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися частково (за лотом).
8. Методика оцінки
Оцінка пропозиції здійснюватиметься на основі одного критерію – «Ціна» — найнижча ціна пропозицій. Переможцем процедури запиту цінових пропозицій визнається Учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам Замовника, зазначеним у запиті цінових пропозицій, та має найнижчу ціну.
Замовник акцептує цінову пропозицію в день визначення переможця. Протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця Замовник зобов’язаний надіслати переможцю процедури закупівлі повідомлення про акцепт цінової пропозиції, а всім Учасникам – повідомлення про результати процедури запиту цінових пропозицій із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника-переможця.
Повідомлення про акцепт цінової пропозиції обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
9. Укладення договору
Замовник укладає з переможцем договір про закупівлю відповідно до основних умов договору, зазначених у Додатку 6, у строк не раніше ніж через 3 робочих дні з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця. У разі письмової відмови переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог, зазначених у запиті цінових пропозицій, або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 року №1197-VII, замовник акцептує найнижчу цінову пропозицію з числа інших цінових пропозицій, строк дії яких ще не минув.
Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається Замовником усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття Замовником відповідного рішення.
Інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 №1197-VII.
Склад цінової пропозиції:
1. Форма «Цінова пропозиція» (додаток 1);
2. Специфікація до договору (додаток 2);
3. Вимоги до учасника, в т.ч. технічні вимоги (додаток 3).
4. Перелік документів що подаються учасником торгів у складі пропозиції (додаток 4);
5. Лист-згода на обробку персональних даних (додаток 7)
7. Додаткова інформація
— при підготовці цінових пропозицій необхідно врахувати вимоги додатків № 1 — 7
Додаток: на 12 аркушах.
Голова комітету з конкурсних торгів Н.О.Титаренко
Додаток № 1
форма подається у вигляді, наведеному нижче, учасник не повинен відступати від даної форми. Умови для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміни та/або коригуванню не підлягають.
Форма “Запиту цінових пропозицій»
(форма подається Учасником на фірмовому бланку)
Ми,____________________________________________(повне найменування Учасника), надаємо свою пропозицію конкурсних торгів щодо участі у процедурі «запит цінових пропозицій» на закупівлю 86.10.1 послуги лікувальних закладів (послуги лікувальних закладів, інші) згідно з вимогами Замовника торгів (зазначається лот, по якому надається пропозиція):
— лот 1 — санаторно-курортні путівки для лікування системи кровообігу для осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» , «Про жертви нацистських переслідувань»;
— лот 2 — санаторно-курортні путівки для лікування системи кровообігу для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1);
— лот 3 — санаторно-курортні путівки для лікування системи опорно — рухового апарату для осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» , «Про жертви нацистських переслідувань»;
— лот 4 — санаторно-курортні путівки для лікування системи опорно — рухового апарату для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1);
— лот 5 — санаторно-курортні путівки для лікування кишково — шлункового тракту для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1).
Вивчивши інструкцію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання договору про закупівлю, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та договору про закупівлю на умовах, зазначених в інструкції та у додатку 4.
Пропозиція надається по кожному лоту окремо на загальну суму з урахуванням ПДВ (цифрами і прописом) _______________грн. та без ПДВ (цифрами і прописом) __________________ грн.
Найменування предмета закупівлі (послуг) окремо по лотах
Одиниця виміру Загальна кількість путівок (шт.)
Ціна за одиницю без ПДВ, (грн.)
Ціна з урахуванням ПДВ за одиницю (за 1 путівку на 18 календарних днів) (грн.) Загальна вартість (грн.)
1 2 3 4 5
Лот __ — путівка
1.До акцепту нашої цінової пропозиції Ваша інструкція з підготовки цінових пропозицій разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені договором про закупівлю.
2.Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановлених Вами . Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь — який час до закінчення зазначеного терміну.
3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами інструкції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь — якої іншої пропозиції за результатами оцінки, яка є найбільш економічно вигідною для Вас.
4. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати договір про закупівлю із Замовником на строк не раніше ніж через три робочих дні з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця та відповідно до умов договору.
5. Умови розрахунків: розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
6. Строк надання послуг: з травня по грудень 2015 року.
7. Ми погоджуємося з виправленням арифметичних помилок, допущених нами під час складання цієї пропозиції та у разі допущення нашої пропозиції до оцінки не заперечуємо проти її оцінювання з урахуванням виправлень.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (за наявності)
Примітки: у разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ, такі пропозиції подаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються без ПДВ
Додаток № 2
СПЕЦИФІКАЦІЯ
на закупівлю послуг лікувальних закладів
(санаторно-курортних путівок)
№
п/п Найменування
предмета закупівлі путівок по лотам Одиниця виміру
Кількість путівок Ціна за одиницю без ПДВ (грн.) ПДВ (грн.) Ціна за одиницю з урахуванням
ПДВ (грн.)
1 штук
Всього_____________ (цифрами та прописом)
„Виконавець”
„Замовник”
Управління праці та соціального захисту населення Павлоградської міської ради
м. Павлоград,
вул. К. Маркса, 47
р/р 35215004035411
р/р 35411013035411
ГУДКСУ у Дніпропетровській обл.
м. Дніпропетровськ
МФО 805012
ЄДРПОУ 03192170
Начальник управління
_______________________Л.В.Бобровницька
М.П. М.П.
Головний лікар Начальник управління
_________________ __________________Л.В.Бобровницька
Примітка:
р/р 35411013035411 в УДКСУ у Дніпропетровської області м. Дніпропетровськ
для оздоровлення осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» , «Про жертви нацистських переслідувань»
р/р 35215004035411 в УДКСУ у Дніпропетровської області м. Дніпропетровськ
для оздоровлення осіб, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1)
Додаток № 3
Вимоги до учасника
Всі вимоги до предмета закупівлі визначаються згідно Закону України “Про здійснення державних закупівель”.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції наступні документи щодо характеристики предмета закупівлі, а саме:
— опис технічних та оздоровчих можливостей (в довільній формі);
— умови проживання – комфортне проживання, забезпечення санітарними умовами для підтримки особистої гігієни (з холодною та гарячою водою). Врахувати проживання для інвалідів 1 групи на першому поверсі санаторіїв;
— умови для побуту та дозвілля;
— перелік процедур, які застосовуються при лікуванні – всі процедури проводити відповідно до профілю захворювання, а також врахувати при цьому, що особам на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1), з захворюваннями кишково-шлункового тракту, за висновками лікарів, рекомендовано вживання мінеральної води з мінеральних джерел м. Трускавець;
— інформація щодо організації харчування (3-х або 4-х разове харчування), враховуючи особливості лікування відповідно до профілю захворювання;
— забезпечення для інвалідів вільного пересування по території санаторія, вільного доступу до їдалень та об’єктів соціальної інфраструктури;
— калькуляція вартості санаторно-курортного лікування для осіб, які є інвалідами (без ПДВ).
При підготовці та наданні пропозиції врахувати наступне:
— забезпечення путівками громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 1) та є інвалідами, відповідно до п.7 Постанови Кабінету Міністрів від 27.03.2013 року № 261 здійснюється за їх бажанням щодо вибору пори року згідно графіку заїзду (додаток № 5 )
— особа, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1) має право відмовитись від путівки відповідно до п.п. 3 п. 21 Постанови Кабінету Міністрів України від 27.03.2013 року № 261, при цьому складається акт відмови від путівки та невикористана путівка повертається учаснику.
— відповідно до п.197.1.6 ст.197 ПК України звільняються від оподаткування операції з постачання путівок на санаторно-курортне лікування, оздоровлення та відпочинок на території України фізичних осіб віком до 18 років, інвалідів, дітей-інвалідів, тому необхідно передбачити зниження вартості санаторно — курортних путівок на суму ПДВ (для інвалідів);
— по лотам 2,4,5 врахувати, що всі особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (1 категорії) є інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи та інших ядерних аварій, випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї;
— в разі скасування категорії 1 особі, яка постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до ст.20 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 27.03.2013р. № 261, припиняється право на отримання санаторно-курортної путівки зазначеною особою та невикористана путівка повертається учаснику;
Технічні вимоги:
Учасник має зазначити у цінових пропозиціях загальну суму (грн.) з урахуванням ПДВ, у тому числі: ціну з урахуванням ПДВ за одиницю ( за 1 путівку на 18 календарних днів (грн.), а також вартість без ПДВ для осіб, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1) відповідно до інструкції (додаток № 1) та для осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань»
Послуги надаються на території відповідних лікувальних закладів (санаторіїв):
— строки поставки путівок – не пізніше ніж за 30 днів до заїзду (завчасно);
— термін надання послуг по кожному лоту — 18 днів;
— наявність технічної специфікації до договору;
— учасник повинен забезпечити надання послуг санаторно-курортного лікування з використанням обладнання, апаратури, витратних матеріалів та інших об’єктів матеріально-технічної бази, що відповідають вимогам діючого законодавства, мають необхідні дозвільні документи, сертифікати відповідності, висновки та інші документи, є безпечними для застосування. (інформацію надавати у довільній формі);
— обов’язкова наявність в учасника медичних спеціалістів (лікарів та іншого в тому числі медичного персоналу) для надання послуг із санаторно-курортного лікування за відповідним профілем лікування по лоту згідно з цим запитом (витяг із штатного розпису);
— наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (копії договорів та відгуків — не менше двох).
Додаток 4
Перелік документів , що подаються учасником торгів у складі пропозиції
1. Здійснення господарської діяльності відповідно до положень установчого документу:
— копія ліцензії або дозволу на виконання певного виду діяльності, завірена печаткою та підписом керівника. У разі, якщо до закінчення строку дії ліцензії або дозволу залишилось менше ніж 90 днів-надати підтвердження подання заяви про перереєстрацію. У разі, коли до закінчення строку дії ліцензії або дозволу залишилось від 90 днів до одного року – заяву про те, що до МОЗ України буде подано заяву про перереєстрацію у встановлені законодавством строки.
— копія Статуту(положення, установчого договору, або іншого документу, який його замінює) в повному обсязі зі змінами (у разі їх наявності), завірена печаткою та підписом керівника. Статут повинен передбачати провадження діяльності, яка відповідає предмету закупівлі;
— оригінал або нотаріально завірена копія довідки з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов’язкових платежах до бюджету, дійсну на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів;
— оригінал або копія довідки, виданої уповноваженим на те органом, яка завірена печаткою та підписом керівника про те, що відносно Учасника не відкрита ліквідаційна процедура та він не визнаний банкрутом;
— довідка складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а)реквізити (адреса — юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
б)керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів)- для юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб);
— копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) завірена печаткою та підписом керівника;
— копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб) завірена печаткою та підписом керівника(не більше місячної давнини відносно дати розкриття цінових пропозицій);
— копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
— копія довідки з ДПІ про взяття на облік платника податку (форма 4-ОПП для юридичних осіб при наявності);
— копія свідоцтва платника податку на додану вартість;
2. Вимоги відповідно до статті 17 Закону України „Про здійснення державних закупівель”
Довідка Учасника у довільній формі про відсутність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені статтею 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме:
— Учасник не пропонує, не дає та не погоджується надати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
— службову (посадову) особу учасника (вказати посаду, ПІБ), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу (вказати посаду, ПІБ), яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;
— суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
— фізична особа, яка є учасником (вказати посаду,ПІБ) не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
— службова (посадова) особа учасника (вказати посаду, ПІБ), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
— цінова пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) комітету з конкурсних торгів замовника;
— довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує, що учасник зареєстрований/не зареєстрований в офшорних зонах.
Засвідчені учасником копії документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів, у разі присутності представника учасника на розкритті пропозицій – документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів, правомочність на підписання договору про закупівлю за результатами торгів:
для керівника учасника, посада якої визначена у статутних документах – копія протоколу (витяг з протоколу) зборів засновників (учасників) та копія наказу (витяг) про призначення;
для інших посадових осіб учасника – довіреність керівника учасника на ім’я уповноваженої посадової особи учасника, оформлена згідно з вимогами чинного законодавства, копія протоколу (витяг з протоколу) зборів засновників (учасників) про призначення директора, президента, голови правління підприємства учасника та копія наказу (витяг) про призначення керівника учасника, який надав довіреність. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт.
Примітка: Всі копії мають бути завірені власною печаткою учасника. Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Документи, що не передбачені законодавством для учасників юридичних або учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі цінової пропозиції .
За достовірність інформації та відповідальність за зміст довідок, які викладені в довільній формі несе Учасник.
Всі документи повинні мати чіткі копії (де передбачені копії), завірені згідно чинного законодавства та згідно вимог запиту цінових пропозицій, з обов’язковою відміткою «Згідно з оригіналом»
У разі відсутності будь-якого документу, учасник в складі пропозиції конкурсних торгів повинен надати замість цього документу лист з поясненням причини ненадання даного документу.
Додаток № 5
Г Р А Ф І К
заїзду громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
до лікувальних закладів
№ Опис лоту Період лікування (місяць)
VІІ VІІІ ІХ Х ХІ
1 Лот 5 — санаторно-курортні путівки для лікування кишково-шлункового тракту (кількість осіб) 1 1 5 — 1
2 Лот 2 — санаторно-курортні путівки для лікування системи кровообігу (кількість осіб) 1 1 1 — —
3 Лот 4 — санаторно-курортні путівки для лікування системи опорно-рухового апарату (кількість осіб) — — — 1 —
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою
(за наявності)
Додаток 6
Основні умови договору
Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених ст.40 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 року №1197-V11 (зі змінами)
Істотними умовами договору про закупівлю є:
Предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент):
Учасник зобов’язується у 2015 році надати Замовникові послуги лікувальних закладів (санаторно-курортні путівки), зазначені в специфікації, а Замовник — прийняти і оплатити такі послуги.
Специфікація містить: найменування предмета закупівлі (послуг), кількість путівок (шт.), ціну з урахуванням ПДВ за одиницю (за 1 путівку на 18 календарних днів) (грн.), загальну суму (грн.), а також окремо без ПДВ для осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» «Про жертви нацистських переслідувань» та для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», які є інвалідами (категорія 1).
Специфікація є невід’ємною частиною Договору (відповідно до додатка 2 інструкції).
Замовник має право зменшувати обсяг надання послуг та загальну суму Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до Договору.
— Кількість товарів, робіт і послуг та вимоги щодо їх якості:
Послуги лікувальних закладів (санаторно-курортні путівки) відповідно до визначеного лота у запиті цінових пропозицій, згідно з графіком заїзду, попередньо обговореного в листах, враховуючи вимоги щодо лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 1), який є невід’ємною частиною Договору (додаток 5 інструкції).
— Порядок здійснення оплати:
Оплата здійснюється після надання послуг та при наявності фінансування з державного бюджету на місцевий бюджет (КФК 090203) та з державного бюджету (КПК 2501200) і не пізніше п’яти робочих днів з дня надходження коштів на розрахункові рахунки замовника (р/р 35411013035411, р/р 352155004035411).
Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України.
Учасник надає Замовнику послуги, а Замовник сплачує за надані послуги за цінами, діючими у поточному році, які з моменту підписання договору не коригуються, при надходженні коштів у вигляді субвенції з державного бюджету місцевому бюджету та з державного бюджету на надання пільг відповідній категорії мешканців міста.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок;
— Сума, визначена у договорі:
1. Сума цього Договору становить _________________________________________________________,
(вказати цифрами та словами)
— КФК 090203 оплата послуг для осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань» з урахуванням ПДВ та без ПДВ р/р 35411013035411
— КПК 2501200 оплата послуг для осіб на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та є інвалідами (категорія 1) з урахуванням ПДВ та без ПДВ р/р 35215004035411
— Термін та місце надання послуг: з травня по грудень 2015 року.
Управління праці та соціального захисту населення Павлоградської міської ради вул. Карла Маркса,47, кімната 12; м. Павлоград 51400
— Строк дії договору: договір набирає чинності з дня підписання його сторонами і діє у частині надання послуг до 31 грудня 2015 року, а у частині здійснення розрахунків до їх повного виконання;
— Права та обов’язки сторін:
Замовник зобов’язаний :
1. Своєчасно сплачувати за надані послуги в п’ятиденний термін з дня надходження коштів субвенції з державного бюджету на його розрахунковий рахунок по мірі надходження коштів з державного бюджету.
2. Приймати послуги (санаторно-курортні путівки) згідно з актом прийому-передачі та в установлені строки поставок.
Замовник має право:
1. Контролювати надання послуг у строки, встановлені Договором.
2. У випадку, якщо путівка не використана у зазначений термін з поважних причин управління праці та соціального захисту населення Павлоградської міської ради, яке є одержувачем, повинно узгодити з Учасником перенесення терміну путівки.
3. У випадку відмови від путівки осіб, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (категорія 1) замовник відповідно до п.п.3 п. 21 Постанови Кабінету Міністрів України від 27.03.2013 року № 261 складає акт відмови, протягом трьох робочих днів повідомляє учасника про повернення путівки та не несе відповідальності за повернуту путівку, а невикористані заплановані кошти повертаються до державного бюджету.
4. В разі скасування категорії 1 особі, яка постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до ст.20 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 27.03.2013р. № 261, припиняється право на отримання санаторно-курортні путівки зазначеною особою та невикористана путівка повертається учаснику.
4. Достроково розірвати договір у разі невиконання зобов’язань учасником, повідомивши про це його у строк терміном 1 місяць.
5. Повернути рахунок учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення (відсутність печатки, підписів, тощо).
Учасник зобов’язаний:
1. Забезпечити надання послуг у строки, встановлені Договором.
2.Забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам Договору, відповідно до графіку заїзду.
3.Забезпечити розміщення, 3-х або 4-х разове харчування в залежності від профілю лікування, а також всі вимоги щодо перебування та оздоровлення, які наведені у запиті цінових пропозиції.
4. Надавати замовнику для узгодження графік заїзду із зазначенням кількості осіб.
Учасник має право:
1.Своєчасно отримувати плату за надані послуги по мірі надходження коштів субвенції на розрахунковий рахунок Замовника, не пізніше 5 робочих днів.
2.У разі невиконання зобов’язань Замовником Учасник має право достроково розірвати Договір, повідомивши про це Замовника у строк 1 місяць.
3.Самостійно вирішувати всі питання щодо проведення лікувально-оздоровчих заходів.
Відповідальність сторін:
1.У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та Договором.
2.У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі послуг за бюджетні кошти Учасник сплачує Замовнику штрафні санкції у розмірі однієї облікової ставки НБУ від суми не наданих послуг за кожний день затримки.
3.Невиконання учасником особливих умов, зазначених у ціновій пропозиції та кваліфікаційних вимогах замовника тягне за собою сплату неустойки в розмірі 10% від суми Договору.
4.Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне надходження коштів субвенції з державного бюджету на місцевий бюджет на оплату послуг та за відсутність фінансування згідно з кошторисом на 2015 рік.
5. Замовник не несе відповідальності за збитки, заподіяні особами, які знаходяться на лікуванні в Учасника.
Обставини непереборної сили
Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання
зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, тощо).
Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин
непереборної сили, повинна негайно, з моменту їх виникнення, повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються відповідними державними контролюючими органами.
У разі, коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 60 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей договір.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту цінової пропозиції переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:
— зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків
замовника;
— узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості
товарів, робіт і послуг)
— зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до зміни таких ставок.
У разі зміни істотних умов договору, Сторони вносять відповідні зміни шляхом укладання додаткових угод.
У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним. Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання договору, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.
Додаток 7
Голові комітету з конкурсних торгів
_________________
_________________
_________________
Лист – згода на обробку персональних даних
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 №2297-VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про здійснення державних закупівель», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податку, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифіковані дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процесі конкурсних торгів, цивільно-правових та господарських відносин.
Дата___________ Керівник _____________________(підпис)
М.П.