Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

НАКАЗ ВІДДІЛ ПО ОБЛІКУ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ТА ЖИТЛОВОЇ ПЛОЩІ

26 июня, 2015 Розпорядження міського голови "Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади" Вывести на печать

УКРАЇНА
ВІДДІЛ ПО ОБЛІКУ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА
ТА ЖИТЛОВОЇ ПЛОЩІ
ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НАКАЗ

“_25_” _червня_ 2015 р. №_16__

Про початок проведення перевірки,
передбаченої Законом України
“Про очищення влади”

Відповідно до Закону України “Про очищення влади”, постанови Кабінету Міністрів України від 16.10.2014р. №563 “Деякі питання реалізації Закону України “Про очищення влади (із змінами), абзацу сьомого плану проведення перевірок відповідно до Закону України “Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.10.2014р. №1025-р, розпорядження міського голови від 25.06.2015р. №546-к “Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”; —

Н А К А З У Ю:

1. Провести перевірку, передбачену Законом України “Про очищення влади” стосовно посадових осіб відділу по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради, визначивши днем початку проведення перевірки 25 червня 2015 року.
2. Визначити головного спеціаліста Урукову Т.І. відповідальною за проведення перевірки у відділі по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради.
3. Головному спеціалісту Уруковій Т.І. ознайомити посадових осіб відділу з даним наказом.
4. Посадовим особам відділу, щодо яких здійснюється перевірка, у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки надати головному спеціалісту Уруковій Т.І. власноруч написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 або 2.
5. Головному спеціалісту Уруковій Т.І. передати документи посадових осіб відділу, визначені у п.4, до відділу по роботі з персоналом та забезпечення діяльності виконкому Павлоградської міської ради.

Начальник відділу по обліку
комунального майна та житлової площі                             В.І.Лисак




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Інформація від Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області
  • Про моніторинг основних показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади за 9 місяців 2025 року
  • Про проведення новорічних і різдвяних заходів та акцій для дітей м.Павлограда у 2025-2026 роках
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Лимар І.О.
  • Вплив росїйської агресіії
  • Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Павлоградської міської ради на 2026 рік
  • Стратегічне планування розвитку міста у 2025 році.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Код ДК 021: 2015 09310000-5 — «Електрична енергія»)
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024р. №1878-58/VIIІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Про призначення над малолітньою дитиною опікуна
  • Про надання статусу дитини-сироти
  • Про втрату чинності рішення виконкому від 08.10.2025 р. № 1812/0/3-25 “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”
  • Про вибуття прийомної дитини з прийомної сім’ї та припинення функціонування прийомної сім’ї
  • Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради