ПОВІДОМЛЕННЯ
Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 24 червня 2015 року продовжує прийом документів на конкурс для заміщення вакантної посади заступника начальника відділу освіти.
Вимоги до претендента:
— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— стаж роботи за фахом на посадах в педагогічній сфері не менше 3-х років або стаж роботи за фахом в державній службі на посадах не менше 3-х років;
— знання законодавчої бази з освітньої та педагогічної діяльності;
— вільне володіння державною мовою, комп’ютером.
Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1. Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи).
2. Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк).
3. Заява про надання згоди претендента на проведення спеціальної перевірки;
4. Заповнена особова карта (форма П-2 ДС) (бланк);
5. Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
6. Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
7. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
8. Медична довідка про стан здоров’я (форма № 133/0);
9. Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
10. Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
11. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
12. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (бланк);
13. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності).
14. Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (бланк).
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Леніна, 95, кім. 219.
Телефон для довідок 6-10-18