Зміни до Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затверджені наказом Мінфіну від 04.08.2015 р № 694, вступили в силу 11 вересня 2015 року
Так, з Інструкції виключено положення щодо реєстрації підприємством особи, яка вибуває у відрядження, у спеціальному журналі.
Також змінено норми щодо відшкодування витрат при службових відрядженнях, а саме:
• якщо дата на транспортному квитку не збігається з датою прибуття працівника з відрядження згідно з наказом про відрядження, з дозволу керівника підприємства береться до уваги затримка у відрядженні на вихідні або святкові й неробочі дні у випадку, якщо термін перебування працівника поза місцем його постійної роботи не буде перевищувати терміну відрядження, передбаченого постановою КМУ від 02.02.2011 р № 98. За ці дні працівникові не відшкодовуються добові витрати, витрати на наймання житлового приміщення та інші витрати (крім витрат на проїзд з місця відрядження до місця постійної роботи);
• керівники підприємств (крім міністрів та керівників інших центральних органів виконавчої влади) особисто вирішують питання відшкодування своїх витрат на наймання житлових приміщень, що перевищують граничні суми, затверджені постановою КМУ від 02.02.2011 р № 98, на проїзд у м’якому вагоні, судами морського і річкового транспорту, повітряним транспортом за квитками 1-го класу та бізнес-класу, а також витрат на перевезення багажу понад вагу, вартість перевезення якого входить до вартості квитка. Дозволи міністрам та керівникам інших центральних органів виконавчої влади на відшкодування зазначених витрат надаються Першим віце-прем’єр-міністром, а також віце-прем’єр-міністрами згідно з розподілом функціональних повноважень.