ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ
06.01.2016р. м.Павлоград № 15-р
Про забезпечення оперативного
реагування на звернення, що
надходять на багатоканальну
телефонну лінію «Гаряча лінія
голови облдержадміністрації»
Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», п.1,19,20 ч.4 ст.42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 08.01.2013року № Р-3/0/3-13, з метою підвищення ефективності роботи виконавчих органів Павлоградської міської зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об,,єктивного, всебічного і вчасного їх розгляду:
1. Затвердити Порядок організації взаємодії структурних підрозділів міської ради, виконкому з «Контакт-центром «Гаряча лінія глови обласної державної адміністрації» (далі – Гаряча лінія голови ОДА), що додається.
2. Організувати роботу з оперативного реагування на звернення, що надходять на Гарячу лінію голови ОДА, згідно із затвердженим порядком.
3. Визнати відповідальним за забезпечення оперативного розгляду звернень керуючого справами виконкому – Шумілову Світлану Миколаївну відповідальним за координацію роботи щодо забезпечення оперативного розгляду звернень та здійснення зв,,язку з «Контакт-центром «Гаряча лінія голови ОДА» начальника відділу по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету – Плющову Наталію Володимирівну.
4. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 18.03.2013р. № 77-р «Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на багатоканальну телефонну лінію «Гаряча лінія голови облдержадміністрації».
5. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян міськвиконкому (Плющова), контроль – на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.
Міський голова А.О. Вершина
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження міського голови
06.01.2016р. № 15-р
___
П О Р Я Д О К
організації взаємодії структурних підрозділів міської
ради, виконкому із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, які надходять на «Контакт-центр «Гаряча
лінія голови обласної державної адміністрації»
1. Цей порядок визначає механізм взаємодії структурних підрозділів міської ради і виконкому із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, що надходять на Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації ( Далі — Гаряча лінія голови ОДА).
2. Структурні підрозділи міської ради та виконкому спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надходять на Гарячу лінію голови ОДА, та вжиття заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників.
3. Спеціалісти Контакт-центру приймають та реєструють звернення, які надходять на Гарячу лінію голови ОДА. На кожне звернення заводиться електронна реєстраційна картка, в якій зазначається прізвище, ім,,я, по батькові заявника (контактний телефон, адреса, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги). Кожному зверненню надається індивідуальний номер.
4. Відділ по роботі зі зверненнями громадян Павлоградського виконкому приймає в електронному вигляді звернення з Гарячої лінії голови ОДА, реєструє та направляє за належністю відповідно до компетенції структурних підрозділів міської ради та виконкому, до повноважень яких належить їх розгляд з відповідним письмовим дорученням за підписом міського голови, заступника міського голови відповідно до розподілу функціональних повноважень та в подальшому здійснює моніторинг результатів їх розгляду.
5. У разі, коли заявник не називає своє прізвище, ім,,я, по батькові або не надає інші відомості, звернення реєструється як анонімне і надсилається в установленому порядку структурним підрозділам міської ради та виконкому, до компетенції яких належить розгляд порушеного у ньому питання, який самостійно визначає доцільність цього розгляду та інформує міськвиконком для внесення відповідної інформації в базу даних.
6. Якщо питання, порушені в зверненнях, не входять до повноважень виконкому та його структурних підрозділів, працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян в 2-денний термін пересилається за належністю відповідному органу, про що повідомляється на Гарячу лінію голови ОДА.
7. Керівники структурних підрозділів міської ради та виконкому забезпечують об,,єктивний і вчасний розгляд звернень, перевіряють викладені в них факти, приймають у разі потреби відповідні рішення.
Якщо звернення не містять достатніх даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, структурні підрозділи міської ради та виконкому вживають заходи для отримання додаткової інформації.
8. Керівники структурних підрозділів міської ради та виконкому забезпечують:
1) належне реагування на звернення, що надходять на Гарячу лінію голови ОДА;
2) вживають конкретних заходів щодо позитивного вирішення порушених у зверненнях питань;
3) своєчасно надають відповіді на порушені у зверненнях питання.
9. Термін розгляду звернення визначають посадові особи міськвиконкому згідно з письмовим дорученням міського голови, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому.
10. Відділ по роботі зі зверненнями громадян виконкому надає інформацію щодо розгляду звернень громадян до «Контакт-центру «Гаряча лінія голови ОДА».
Начальник відділу
по роботі зі зверненнями громадян Н.В. Плющова