Інформація Павлоградської міської ради Дніпропетровської області про проведення конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів.
1. Мета проведення робіт: проведення на земельних торгах продажу права оренди земельної ділянки несільськогосподарського призначення комунальної власності.
2. Дані про земельну ділянку:
— земельна ділянка площею 0,2318 га, на вул.Гагаріна в районі магазину «АТБ», м.Павлоград Дніпропетровської області — цільове призначення – для розміщення торгівельного комплексу.
3. Умови конкурсу: Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка «На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів» із зазначенням об’єкта та дати проведення конкурсу.
У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.
Конкурсна пропозиція претендентів подається у запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях).
Приймання заяв припиняється за п’ять робочих днів до дати проведення конкурсу.
У разі неповноти, невідповідності конкурсної документації або несвоєчасного її подання претендент до участі у конкурсі не допускається, про що його письмово повідомляє голова комісії із зазначенням підстав відмови.
Конверти претендентів з конкурсною пропозицією розпечатуються на засіданні комісії.
4. Перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців:
— заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з виконання робіт з проведення земельних торгів за формою згідно з додатком 1 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 № 579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 р. за № 1655/21967 (далі Порядок);
— копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента- фізичної особи-підприємця);
— згода на обробку персональних даних (додаток 2 Порядку) (для претендента- фізичної особи- підприємця);
— копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента- юридичної особи);
— копія(ї) ліцензії(й);
— копії кваліфікаційних документів ліцитаторів претендента, яких буде залучено до проведення земельних торгів та підписання протоколу земельних торгів (за наявності);
— інформація про продані лоти: кількість, стартова ціна, ціна їх продажу порівняно зі стартовою ціною.
5.Строк подання конкурсної документації: до 08 вересня 2016 року (включно) до 10.00 години.
6.Поштова адреса, за якою подаються документи: 51400, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Соборна, буд.95.
7.Інформація про проведення конкурсу: конкурс відбудеться 15 вересня 2016 року о 10.00 в приміщенні Павлоградської міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Соборна, буд.95, кім.110.
8. Відомості про місцезнаходження комісії, контактні телефони: Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Соборна, буд.95, телефон для довідок (0563)20-03-44, 6-26-56.
Інформація Павлоградської міської ради Дніпропетровської області про проведення конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів.
1. Мета проведення робіт: проведення на земельних торгах продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення комунальної власності.
2. Дані про земельну ділянку:
— земельна ділянка площею 3,0000 га, на вул.Харківська (район АТП 11261), м.Павлоград Дніпропетровської області — цільове призначення – промислове використання.
3. Умови конкурсу: Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка «На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання земельних торгів» із зазначенням об’єкта та дати проведення конкурсу.
У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.
Конкурсна пропозиція претендентів подається у запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях).
Приймання заяв припиняється за п’ять робочих днів до дати проведення конкурсу.
У разі неповноти, невідповідності конкурсної документації або несвоєчасного її подання претендент до участі у конкурсі не допускається, про що його письмово повідомляє голова комісії із зазначенням підстав відмови.
Конверти претендентів з конкурсною пропозицією розпечатуються на засіданні комісії.
4. Перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців:
— заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з виконання робіт з проведення земельних торгів за формою згідно з додатком 1 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 № 579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 р. за № 1655/21967 (далі Порядок);
— копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента- фізичної особи-підприємця);
— згода на обробку персональних даних (додаток 2 Порядку) (для претендента- фізичної особи- підприємця);
— копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента- юридичної особи);
— копія(ї) ліцензії(й);
— копії кваліфікаційних документів ліцитаторів претендента, яких буде залучено до проведення земельних торгів та підписання протоколу земельних торгів (за наявності);
— інформація про продані лоти: кількість, стартова ціна, ціна їх продажу порівняно зі стартовою ціною.
5.Строк подання конкурсної документації: до 08 вересня 2016 року (включно) до 10.10 години.
6.Поштова адреса, за якою подаються документи: 51400, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Соборна, буд.95.
7.Інформація про проведення конкурсу: конкурс відбудеться 15 вересня 2016 року о 10.10 в приміщенні Павлоградської міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Соборна, буд.95, кім.110.
8. Відомості про місцезнаходження комісії, контактні телефони: Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Соборна, буд.95, телефон для довідок (0563)20-03-44, 6-26-56.