Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Пройшла чергова апаратна нарада

6 сентября, 2016 Новини Вывести на печать

Під керівництвом міського голови Вершини Анатолія Олексійовича, за участю керівників структурних підрозділів міської ради, керівників комунальних служб та держустанов  06.09.2016 року відбулась чергова апаратна нарада.

На нараді були підведені підсумки минулого тижня та визначені плани на подальшу роботу.

Анатолій Олексійович проінформував присутніх, що 05.09.2016р. була проведена розширена нарада щодо підготовки до Дня міста та звернувся до присутніх з проханням щодо належного виконання усіх запланованих заходів, як з організації свята так і з благоустрою міста.

При обговоренні питання щодо укладання та реєстрації договорів оренди на земельні ділянки міський голова зазначив, що від тепер реєстрацію цих договорів будемо здійснювати самостійно, що значно дозволить скоротити цей термін.

Начальник фінансового управління повідомила, що на колегії департаменту фінансів облдержадміністрації розглядалося питання основних підходів формування бюджету на 2017 рік. Очікуються незначні зміни в Бюджетному і Податковому кодексах України, зокрема з 01.01.2017 року фінансування Західно-Донбаського професійного ліцею планується здійснювати з обласного бюджету, змінюється порядок надання з Державного бюджету медичної та загальноосвітньої субвенції. Зокрема за рахунок загальноосвітньої субвенції буде фінансуватися тільки заробітна плата педагогічних працівників, а решта  — за рахунок місцевого бюджету, з охорони здоров’я — за рахунок субвенції будуть фінансуватися тільки енергоносії і поточне утримання, а зарплата за рахунок місцевого бюджету. Також з місцевого бюджету буде здійснюватися фінансування пільгового проїзду населення, оплата санаторного лікування пільгової категорії та інші пільги населення. Розглядається питання зміни в законодавстві в частині надання права місцевим органам визначати перелік пільгової категорії населення, яким будуть надаватися зазначені види пільг. Частково компенсація даних витрат планується за рахунок перегляду нормативів зарахування до міського бюджету податку з доходів фізичних осіб.

За результатами наради відповідні керівники отримали доручення міського голови.

 

 




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Інформація від Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області
  • Про моніторинг основних показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади за 9 місяців 2025 року
  • Про проведення новорічних і різдвяних заходів та акцій для дітей м.Павлограда у 2025-2026 роках
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Лимар І.О.
  • Вплив росїйської агресіії
  • Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Павлоградської міської ради на 2026 рік
  • Стратегічне планування розвитку міста у 2025 році.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Код ДК 021: 2015 09310000-5 — «Електрична енергія»)
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024р. №1878-58/VIIІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Про призначення над малолітньою дитиною опікуна
  • Про надання статусу дитини-сироти
  • Про втрату чинності рішення виконкому від 08.10.2025 р. № 1812/0/3-25 “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”
  • Про вибуття прийомної дитини з прийомної сім’ї та припинення функціонування прийомної сім’ї
  • Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради