Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

До відома громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Сентябрь 19th, 2011 Оголошення Вывести на печать

Управління праці та соціального захисту населення продовжує прийом заяв на санаторно – курортне лікування або відпочинок на 2012 рік. Відповідно до постанови КМУ від 16 травня 2000 р. № 800 про затвердження “Положення про організацію оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, заяви на наступний рік приймаються до 15 жовтня поточного року.

До заяви необхідно додати довідку лікувального закладу за формою 070-у.

Звертатися за адресою: вул. К.Маркса, 47, кабінет № 21.

Телефон для довідок 6-03-15.

Управління праці та СЗН Павлоградської міськради




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Обговорення фінансування проекту очисних споруд із міжнародними партнерами
  • Про визнання нерухомого майна безхазяйним
  • Безкоштовний освітній семінар для підприємців та мешканців Павлограда!
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Виконком від 30.10.2025 р
  • Вихованці зразкового клубу акробатичного рок-н- ролу «Восторг» стали переможцями Кубку Світу
  • Вітання міського голови Анатолія Вершини з Днем працівника соціальної сфери
  • Гранти та бізнес-можливості
  • Порядок денний на листопад 2025р.
  • Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 9 місяців 2025 року
  • До 30 000 доларів для розвитку бізнесу
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерева
  • ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ТА ПРЕДСТАВНИКІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ!