Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 04 січня 2017 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста – бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та контролю управління комунального господарства та будівництва.
Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста в галузі економіки та фінансів;
— стаж роботи за фахом на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 2-х років чи в інших сферах управління не менше 3-х років;
— вільне володіння комп’ютером та державною мовою.
Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи).
2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк).
3) Заява про надання згоди претендента на проведення спеціальної перевірки;
4) Заповнена особова карта (форма П-2 ДС) (бланк);
5) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
6) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
7) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
8) Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
9) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (бланк);
10) Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності).
11) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (бланк).
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.
Телефон для довідок 6-10-18