Виконання бюджету за 2016 рік
по управлінню соціального захисту населення
Павлоградської міської ради
Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів. Управління підпорядковується виконавчому комітету, міському голові, департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Нашій установі підпорядковані розпорядники нижчого рівня: Комунальна установа «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», Рада Павлоградської міської організації ветеранів.
На 2016 рік кошторисом доходів і видатків з місцевого бюджету передбачено асигнувань на суму 241 388 531,30 грн., профінансовано 240 608 262,46 грн., фактичні видатки складають 283 844 027,63 грн. Бюджет виконано на 99,7 %.
Кількість штатних одиниць станом на 01.01.2017 року — 56,5.
На утримання установи заплановано 5 574 673,00 грн., профінансовано 5 570 818,80 грн., фактичні видатки – 5 569 826,40 грн. в т.ч.:
*оплата праці — заплановано 4 153 091,00 грн., профінансовано та фактичні видатки складають 4 153 030,65 грн. Заробітна плата у 2016 році виплачена в повному обсязі;
Нарахування на оплату праці — заплановано 926 067,00 грн., профінансовано та фактичні видатки складають 923 997,90 грн.;
*предмети, матеріали, обладнання та інвентар — заплановано 198 189,00 грн., профінансовано 198 189,00 грн., фактичні видатки складають 197 196,60 грн. Кошти спрямовані на придбання паперу, канцелярських виробів, поштової продукції та інші предмети і матеріали;
*оплата послуг (крім комунальних) — заплановано 106 779,00 грн., профінансовано 106 779,00 грн. фактичні видатки 106 779,00 грн. Кошти використано на технічне обслуговування та ремонт оргтехніки 75 322,75 грн., обслуговування та подовження ліцензії програмного забезпечення 7 693,00 грн., послуги зв’язку та інтернет послуги 11 354,16 грн., поштові послуги 3 700,00 грн., ремонт меблів 2 596,72 грн., технічне обслуговування кондиціонерів 5 680,00 грн., послуги з вивезення сміття 432,37 грн.;
*видатки на відрядження — по плану – 7 649,00 грн., профінансовано та фактичні видатки — 5 926,00 грн.;
*оплата теплопостачання — по плану – 114 108,00 грн., профінансовано та фактичні видатки складають 114 108,00 грн.;
*оплата водопостачання і водовідведення — заплановано – 4 905,00 грн., профінансовано та фактичні видатки – 4 905,00 грн.;
*оплата електроенергії — заплановано 60 882,00 грн., профінансовано та фактичні видатки – 60 881,28 грн.;
*на заходи з навчання членів комітету з конкурсних торгів заплановано 2 280,00 грн., профінансовано та фактичні видатки – 2 280,00 грн.;
*на інші поточні видатки заплановано 723,00 грн., профінансовано та фактичні видатки склали 722,97 грн.;
*на придбання обладнання і предметів довгострокового користування — заплановано 40,000,00 грн., профінансовано та фактичні видатки складають 40,000,00 грн. Придбано 2 системних блоки та 4 принтери.
Витрачено 95 761,70 грн. коштів загального фонду на організацію та проведення громадських робіт.
Програма соціального захисту окремих категорій населення міста на 2016-2018 роки». *Заплановано – 4 362 314,27 грн., профінансовано 4 262 821,24 грн., фактичні видатки 4 259 186,94 грн..
Кошти використано на виплату матеріальної допомоги самотнім, соціально-незахищеним громадянам, інвалідам та громадянам міста, які опинилися в скрутному становищі, на вирішення соціально-побутових проблем, та лікування, ветеранам війни та праці на вирішення соціально-побутових питань та яким виповнилось 90 років і більше, воїнам-інтернаціоналістам, особам, потерпілим від ЧАЕС, вдовам загиблих ветеранів війни в роки ВВВ, вдовам та сім’ям загиблих в Афганістані, сім’ям загиблих учасників АТО, та самим учасникам АТО на загальну суму 2 194 960,22 грн.;
— придбано 700 продовольчих наборів для самотніх пенсіонерів та інвалідів міста на суму 62 300,00 грн.;
— надано матеріальну допомогу для оплати послуг зв’язку інвалідам по зору I та II груп на суму 19 715,00 грн.;
— надано матеріальну допомогу на поховання родичам померлих осіб, які на час смерті не працювали та не досягли пенсійного віку 26 500,00 грн.;
— виплачено компенсацію за надання соціальних послуг (по догляду за інвалідами) в сумі 470 385,45 грн.;
виплачено допомогу по догляду за інвалідами І та ІІ груп внаслідок психічного розладу в сумі 1 485 326,27 грн.;
здійснено фінансування:
— компенсації витрат на автомобільне паливо особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною в сумі 23 300,00 грн.;
— відшкодування вартості проїзду особам, постраждалим внаслідок ЧАЕС в сумі 3 270,68 грн.;
— пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку в сумі 142 229,93 грн.;
— компенсаційних виплат на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян в сумі 1 668 872,00 грн.;
— компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті в сумі 532 310,00 грн..
За рахунок коштів спеціального фонду:
• надано матеріальну допомогу 3 ветеранам війни до Дня Перемоги загальною сумою 1 100,00 грн.;
• профінансовано заходи з проведення оплачуваних громадських робіт на суму 95 761,70 грн..
Субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам загального фонду.
Заплановано – 228 523 362,03 грн., профінансовано – 228 308 878,11 грн., фактичні видатки – 271 814 938,44 грн. в т.ч.:
— призначено та виплачено державних допомог в кількості понад 10000 сімей з дітьми на суму 112 133 743,36 грн.;
— нараховано пільги громадянам на житлово-комунальні послуги суму 17 341 415,06 грн., відшкодовано підприємствам-надавачам послуг 11 593 389,17 грн. з урахуванням заборгованості за минулий рік;
— надано компенсацію на придбання твердого палива (вугілля) 64 чол. на суму 77 117,37 грн. та скрапленого газу 20 чол. на суму 2 349,94 грн.;
На додаткові виплати населенню на покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг (субсидії) заплановано 103 992 859,17 грн., профінансовано – 103 992 859,17 грн., фактичні нарахування – 141 732 885,36 грн.;
На додаткові виплати населенню на покриття витрат на оплату твердого палива та скрапленого газу (субсидії) заплановано 504 103,94 грн., профінансовано 504 103 94 грн., фактичні нарахування 527 427,35 грн.;
За 2016 рік своє право на отримання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг використали 25075 сімей. Вперше за призначенням субсидії звернулися 4964 сім’ї, отримали консультації з питання надання субсидій понад 50000 сімей. Надійшло 1326 заяв від громадян на призначення субсидій у порядку виключення для розгляду на комісії по спірним питанням при міськвиконкомі.
Комунальна установа «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» надає соціальні та медичні послуги одиноким непрацездатним громадянам. Підпорядковується виконавчому комітету, міському голові, департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації, управлінню соціального захисту населення Павлоградської міської ради.
До складу Комунальної установи «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» входять:
— відділення соціальної допомоги вдома;
— відділення соціально-медичних послуг;
— відділення організації надання адресної грошової та натуральної допомоги населенню міста.
Кількість штатних одиниць станом на 01.01.2017 – 65.
На утримання установи кошторисом доходів і видатків з місцевого бюджету на 2016 рік передбачено асигнувань на суму 3 061 263,00 грн., профінансовано 3 049 371,14 грн., фактичні видатки 3 042 000,87 грн.. Бюджет виконано на 99,6%.
Оплата праці. Заплановано 2 091 560,00 грн., профінансовано та фактичні видатки складають 2 091 559,34 грн..
Нарахування на оплату праці. Заплановано 463 803,00 грн., профінансовано та фактичні видатки — 462 737,06 грн..
Витрати на комунальні послуги склали 259 543,13 грн., страхування автотранспорту– 1077,38 грн., оплату за послуги зв’язку 1 200,80 грн., послуги Інтернет 1 200,00 грн., ремонт офісної техніки та заправку картриджів 5 115,00 грн., оплата послуг кнопки швидкого реагування 1 467,74 грн., повірка обладнання 790,08 грн., експлуатаційні витрати 767,72 грн., вивезення сміття 976,78 грн., перезарядка вогнегасників 420,00 грн., оплата вартості витягу з реєстру електронного документування 508,93 грн., послуги санітарної обробки приміщення 906,30 грн., послуги заземлення 600,00 грн., оплата ліцензії ЕЦП 530,00 грн.. На господарчі потреби витрачено 44 698,21 грн., витрачено на оплату відряджень 2 160,90на заходи з навчання членів комітету з конкурсних торгів витрачено 1 432,98 грн.;
У відділенні медико-соціальної реабілітації щомісячно проходять курс реабілітації 25 громадян, які отримують медичне обслуговування (кошторисом на придбання ліків на рік витрачено 16 226,71 грн.),
3-разове гаряче харчування вартістю 18,86 грн. на одного підопічного на добу, що склало за рік 148 081,81 грн.
Спеціальний фонд.
На спеціальний рахунок надійшло 16 596,86 грн. — доходи від надання платних послуг, з них витрачено 13 585,24 грн. в т.ч. на зарплату робітникам, які безпосередньо обслуговували людей, яким надавалися платні послуги , здійснено оплату за послуги, та інші видатки.
Рада Павлоградської міської організації ветеранів діє на підставі Статуту організації ветеранів України і є добровільною громадською організацією, захищає законні права соціальних та інших інтересів ветеранів, здійснює благодійницькі заходи, акції милосердя з метою поліпшення життєзабезпечення ветеранів, всіх громадян похилого віку, бере участь у героїко-патріотичному вихованню молоді. Кошторисом на 2016 рік по спеціальному фонду затверджено видатків в сумі 81 000,00 грн.. Профінансовано та фактичні видатки склали 80918,79 грн..
Начальник управління Л.В.Бобровницька