Як інформує начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради Плющова Н.В., за перший квартал 2017 року до виконкому надійшло — 1005 звернень громадян (в 2016 році — 1046, піднято питань у зверненнях – 1037, письмових звернень – 389. Кількість повторних звернень — 49, у порівнянні з минулим роком ( 15) збільшилась на 70 %. Їх подальше надходження свідчить про прагнення громадян звернути увагу до органів влади до тієї чи іншої проблеми, що виникає на місцевому рівні, колективних (63), в 2016 році — (104), зменшилась майже на 40%.
У порівнянні з відповідним періодом 2016 року кількість звернень зменшилась на 4 %.
Питання з якими найчастіше звертаються громадяни стосуються комунального господарства — 598, земельного господарства та будівництва – 101, соціального захисту – 51, транспорту — 53, охорони здоров”я – 39, праці та заробітної плати – 31, житлової політики – 27, сім”ї, дітей, молоді – 10, інші –56.
Від органів вищого рівня надійшло – 554 звернення, зокрема: «Урядова телефонна “гаряча лінія” – 177, «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» — 360, обласна державна адміністрація — 15, контролюючих органів — Павлоградська міжрайонна прокуратура – 2.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством — 709, вирішено позитивно – 96, знаходяться в роботі – 51, відправлено за належністю – 149.
Протягом першого кварталу 2017 року на «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 12 звернення громадян.
Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради забезпечується контроль та моніторинг ефективності вирішення проблем громади, які надходять через систему «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади».
В першому кварталі 2017 року в системі «Відкрите місто» зареєстровано 35 звернень, надано вичерпні відповіді громадянам в електронному вигляді — 20, знаходяться в стадії розгляду — 9, вирішено позитивно — 6.
Питання, які порушують громадяни, відносяться до комунального господарства: освітлення вулиць, ремонту покрівель, благоустрою міста.
Станом на 31.03.2017 року опубліковано 8 петицій, які розглядаються відповідно до затвердженого Порядку.
Керівництвом виконкому за перший квартал 2017р. проведено 15 усних прийомів громадян, на яких прийнято 79 мешканців.
Особисто міським головою прийнято 43 громадянина.
З метою підтримання двостороннього зв”язку міською владою проводяться зустрічі з головами квартальних комітетів, головами ОСББ, представниками ініціативних груп та мешканцями селищ.
Основні питання, які були порушені в ході проведених зустрічей, стосуються роботи транспорту та міських перевезень, благоустрою дитячих майданчиків на дворових територіях багатоквартирних житлових будинків, оплата за надане теплопостачання, тарифи на комунальні послуги та інші питання житлово-комунального господарства.
За допомогою до виконавчого комітету звертаються найменш соціально-захищені категорії населення, особи похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров”я і працездатність, ветерани праці, пенсіонери, члени багатодітних сімей, учасники війни та бойових дій, учасники АТО, одинокі матері та ті, що потребують соціальної підтримки.
Звернення щодо надання матеріальної допомоги вирішувалися згідно з міською програмою «Соціальний захист окремих категорій населення» на 2016-2018рр.
Матеріальну допомогу отримали внутрішньо переміщені особи, учасники АТО, члени сімей учасників АТО та члени сімей загиблих учасників АТО.
За перший квартал 2017р. матеріальну допомогу отримали 558 громадян на загальну суму 344,2 тис. грн.
Міська влада вживає відповідні заходи щодо задоволення справедливих вимог громадян.
Як постійно підкреслює міський голова Вершина А.О., робота зі зверненнями громадян є і завжди буде одним з пріоритетних напрямів діяльності виконавчого комітету міської ради.