Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Корисна інформація

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Павлоградської міської ради ,,Про затвердження Положення по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки ”

Май 10th, 2017 Аналіз рег. впливу Вывести на печать

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення  Павлоградської міської ради ,,Про  затвердження Положення по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки” підготовлено згідно з вимогами Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 року  № 308.

 

  1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом регулювання господарських відносин.

Статтею 10 Податкового кодексу України визначено перелік місцевих податків і зборів. Згідно ст. 12 Податкового кодексу України до повноважень міської ради віднесено питання про встановлення місцевих податків і зборів.

Одним із місцевих податків є податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки .

Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Згідно ст. 266.5.1. Податкового Кодексу України ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб  встановлюється  у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотки розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування.

Статтею 12 Податкового кодексу України визначено, що місцеві ради в межах повноважень вирішують питання відповідно до вимог цього Кодексу щодо встановлення податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки). З метою оптимізації ставок податку, починаючи з 2018 року, міська рада зобов’язана до 15 липня 2017 року ухвалити відповідне рішення про встановлення ставок податку на об’єкти житлової та нежитлової нерухомості з розрахунку на календарний рік у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати, установленої на 1 січня податкового року.

Таким чином, з метою виконання вимог Кодексу необхідно прийняти регуляторний акт, який установить ставки податку на об’єкти житлової та нежитлової нерухомості на території  Павлоградської міської ради на період з 1 січня 2018 року до заміни новим регуляторним актом.

 

  1. Цілі регулювання:

Основною метою прийняття даного регуляторного акту є встановлення  ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з урахуванням бази оподаткування  відповідно до вимог Кодексу, що забезпечить соціальну справедливість при оподаткуванні об’єктів нерухомості та стабільні надходження до міського бюджету від сплати зазначеного податку.

 

  1. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей.

Можливі такі альтернативні варіанти:

— відхилення рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. У цьому випадку податок справлятиметься із застосуванням діючих ставок податку;

— прийняття рішення про встановлення податку, що забезпечить встановлення податку відповідно до вимог Податкового кодексу України зі змінами та збільшення надходжень до міського бюджету.

 

  1. Механізм розв’язання проблеми

Проблему наповнення доходної частини міського  бюджету пропонується розв’язати шляхом затвердження проекту рішення  Павлоградської міської  ради ,,Про  затвердження Положення по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки”.

Запропонований вихід із ситуації, що склалася, відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, принципу прозорості та врахування громадської думки.

Даний проект рішення міської ради підлягає оприлюдненню на офіційному сайті Павлоградської міської  ради у мережі Інтернет.

 

5.Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акту

Цілі досягаються усім змістом рішення, оскільки в ньому чітко визначено платників та ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, об’єкт оподаткування, порядок обчислення суми податку, порядок та строки його сплати. Проект рішення встановлює чіткі вимоги та регулює права та обов’язки суб’єктів, на які поширюється його дія. На даний час немає об’єктивних обставин, які б перешкоджали впровадженню та виконанню вимог акту фізичними і юридичними особами. Зовнішніми чинниками, які можуть вплинути на дію регуляторного акту, є зміна законодавства щодо питань оподаткування.

6.Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акту.

Позитивним наслідком прийняття проекту рішення є надходження до міського бюджету.

Прийняття рішення дозволить досягти встановлених цілей з найменшими витратами для суб’єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування.

 

 

Сфера впливу Вигоди Витрати
Органи місцевогосамоврядування Встановлення єдиного порядку розрахунку та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста.

Забезпечення відповідних  надходжень до міського  бюджету від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Витрати, пов’язані з підготовкою регуляторного акту, проведенням відстежень його результативності та  його опублікуванням
Юридичні та фізичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів нерухомості Прозорий механізм справляння податку на нерухоме майно, відмінне

від земельної ділянки

 

Витрати  на сплату податку

 

 

Територіальна громада

 

Можливість реалізації соціальних заходів у зв’язку з додатковими надходженнями до міського бюджету

 

  1. Обґрунтування строку дії запропонованого регуляторного акту

Строк дії запропонованого регуляторного акту має постійний характер з моменту набрання ним чинності, з можливістю внесення до нього змін та його відміни у разі зміни  чинного законодавства, чи в інших випадках передбачених законодавством.

 

  1. Показники результативності регуляторного акту

Основними критеріями, за якими оцінюватиметься результативність реалізації акту є:

— розмір надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до міського бюджету;

— кількість суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акту.

 

  1. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту:

        Базове відстеження результативності дії регуляторного акту буде проведено до дня набрання чинності регуляторного акту.

Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде проведено в термін не пізніше 2 років з дня набрання чинності.

Періодичні відстеження будуть проводитись раз на кожні 3 роки, починаючи з дати закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього регуляторного акту.

Відстеження результативності регуляторного акту здійснюватиметься міським фінансовим управлінням Павлоградської міської ради.

Відстеження розміру надходжень до міського бюджету та кількості суб’єктів підприємницької діяльності-платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, буде здійснюватись шляхом аналізу інформації, наданої  Західно — Донбаською ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

 

 


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Правила поведінки під час штормового попередження
  • Рейдові заходи щодо захисту прав дітей
  • Правила, які допоможуть уникнути отруєння грибами
  • Про підсумки виконання цільової програми «Міська програма розвитку культури та збереження об’єктів культурної спадщини м.Павлограда на 2021-2025 роки» та бюджетних програм відділу культури за 2024 рік
  • Підготовка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-09-013093-a
  • Правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів
  • Про стан виконання міської програми “Захист прав і інтересів дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності на 2020-2025роки” та бюджетних програм служби у справах дітей у 2024 році
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про затвердження Регламенту виконавчих органів Павлоградської міської ради
  • Поточний ремонт дороги по вул. Волонтерів в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-07-013488-a
  • Про підсумки виконання бюджетних програм в галузі сім’ї, молоді та спорту за 2024 рік
  • Поточний ремонт дороги по вул. Миру в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-07-012807-a
  • Як отримати ветерану грант на бізнес? З чого починати? Куди звертатися?
  • Про затвердження плану заходів на 2025-2026 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року на території Павлоградської міської територіальної громади