Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету міста за І півріччя 2017 року

Август 15th, 2017 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

09.08.2017 р. м. Павлоград № 523

Про підсумки виконання
бюджету міста за І півріччя
2017 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», рішення міської ради від 16 грудня 2016 року № 516-17/VІІ «Про міський бюджет на 2017 рік» (з урахуванням змін), розпорядження міського голови від 06 січня 2016 року № 7-р «Про затвердження плану заходів на 2017 рік щодо наповнення міського бюджету, економного і раціонального використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за І півріччя 2017 року виконано на 101 відсоток (при плановій сумі надходжень 462957,3 тис.грн фактично надійшло 467551,8 тис.грн), понад план надійшло 4594,5 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 16534,5 тис.грн, що складає 57,1 відсотка річних планових призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування міжбюджетних трансфертів склали 183872,3 тис. грн, субвенції з державного та інших бюджетів – 275986,6 тис.грн, дотації з державного бюджету – 7692,9 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 112,2 відсотка, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшились на 43574,9 тис.грн або в 1,3 раза.
Станом на 01 червня 2017 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 73407,2 тис.грн, до міського бюджету – 18661,1 тис.грн. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоградводоканал», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», ТОВ «Базальтові вироби», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром», ПАТ КБ «Надра» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за І півріччя 2017 року виконана в сумі 435292,7 тис.грн при плані 455635,5 тис.грн, або на 95,5 % до уточненого плану. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 41254,9 тис.грн, або на 49,4% до уточненого плану на рік. В порівнянні з минулим роком видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 114789,9 тис.грн, або на 35,8%, спеціального фонду – 8707 тис.грн, або на 26,8%. Це забезпечило виконання 117 бюджетних програм.
На фінансування захищених видатків міського бюджету спрямовано 411270,2 тис.грн, що на 107010,9 тис.грн більше порівняно з минулим роком. Збільшені видатки на оплату праці на 65596,9 тис.грн, трансферти населенню – 47205,3 тис.грн. Зменшені видатки на оплату енергоносіїв на 3063,4 тис.грн, медикаменти — 157,1тис.грн, продукти харчування — 2570,8 тис.грн.
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на І липня 2017 року відсутня.
За звітний період видатки на виконання бюджетних програм соціально-культурної сфери та соціального захисту населення склали 402929,6 тис.грн, в порівнянні з минулим роком збільшились на 35,4%, або 105394,7 тис.грн, в тому числі по галузі освіти – 29592,4 тис.грн, охорони здоров’я – 21442,9 тис.грн, соціального захисту населення – 49002,7 тис.грн, культури – 3150,9 тис.грн, фізичної культури і спорту – 1817,2 тис.грн, засобів масової інформації –388,6 тис.грн.
На виконання програм галузі соціального захисту населення за І півріччя 2017 року направлено 177090,2 тис.грн, що складає 98,5% до плану, із них на проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню – 109695,1 тис.грн, виплату державної допомоги сім’ям з дітьми – 61634,8 тис.грн, утримання установ та фінансування заходів цільових програм соціального захисту — 5760,3 тис. грн.
На виконання заходів міської цільової програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2015-2018 роки“, затвердженої рішенням міської ради від 15 вересня 2015 року №1737-56/VІ в І півріччі поточного року направлено 2809,8 тис.грн, в тому числі на придбання продовольчих наборів для ветеранів війни, громадян похилого віку та інвалідів міста з нагоди проведення міських та державних свят (500 проднаборів) – 56,6 тис.грн, виплату матеріальної допомоги громадянам міста – 1132 тис.грн, виплату матеріальної допомоги учасникам, сім’ям загиблих та поранених учасників АТО – 589 тис.грн, виплату матеріальної допомоги внутрішньо переміщеним громадянам із зони проведення АТО (39 сімей) — 34,1 тис.грн, виплату матеріальної допомоги 23 громадянам, які постраждали під час вибуху газу в будинку по вул. Дніпровська,569 — 69 тис.грн, фінансову підтримку громадській організації ветеранів та інвалідів на здійснення їх статутної діяльності (ГО «Рада ветеранів», ГО «Легіон») – 71,9 тис.грн, інші пільги населенню — 857,2 тис.грн, в тому числі компенсацію витрат на автомобільне паливо – 13,2 тис.грн, послуги зв’язку – 27,8 тис.грн, компенсаційні виплати на капітальний ремонт власних житлових будинків (квартир) — 8 тис.грн, компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним та залізничним транспортом – 808,2 тис.грн.
За рахунок коштів міського бюджету на благоустрій міста направлено 13684,3 тис.грн, в тому числі на: придбання лавок — 80 тис.грн, спилювання сухих дерев — 221,7 тис.грн, поточний ремонт кабельних ліній — 52,5 тис.грн, догляд за зеленими насадженнями – 1321,7 тис.грн, утримання доріг – 7088 тис.грн, утримання мереж зовнішнього освітлення — 1543,1тис.грн, утримання цвинтарів – 791,3 тис.грн, утримання пляжів — 46,6 тис.грн, утримання притулку для безпритульних тварин – 247,6 тис.грн, захоронення твердих та рідких побутових відходів – 256,2 тис.грн, оплату природного газу для «Вічного вогню» – 52,1тис.грн, оплату зовнішнього освітлення вулиць міста — 1754,9 тис.грн., інші видатки-192,6 тис.грн.
Видатки бюджету розвитку за І півріччя 2017 року склали 26704,3 тис.грн.
Виконані боргові зобов’язання з погашення кредитної лінії відповідно до кредитного договору ESС 9/12 від 11.12.2012 р. з Північною екологічною фінансовою корпорацією (НЕФКО) на реалізацію проекту «Часткова термомодернізація будівель дитячих дошкільних закладів м. Павлоград» в сумі 306,5 тис.грн зі сплати основної суми кредиту та 9,3 тис.грн зі сплати процентів за користування кредитом.
Видатки з фонду охорони навколишнього природного середовища склали 6 тис.грн.
Кошти цільового фонду міського бюджету використані в сумі 760,9 тис.грн.
Недостатньо та несвоєчасно здійснювались заходи головними розпорядниками бюджетних коштів по освоєнню коштів бюджету розвитку, фонду охорони навколишнього природного середовища.
Низький рівень освоєння виділених коштів з бюджету розвитку по відділу освіти міської ради (35%), управлінню соціального захисту населення міської ради (41%), відділу спорту міської ради (13%), відділу охорони здоров»я міської ради (29,4%), управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (25,4%), виконавчому комітету міської ради (25,2%). В цілому по бюджету розвитку недоосвоєно 16,8 млн.грн. (38,8%).
Кошти фонду охорони навколишнього природного середовища не освоєні в сумі 606,2тис.грн. (по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради).
Станом на 01 липня 2017 року залишаються не усунутими фінансові порушення, виявлені Державною фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за 2013-2015 роки на суму 1319,7 тис.грн, в тому числі по: відділу охорони здоров’я міської ради – 258,2 тис.грн, виконавчому комітету міської ради – 1027,0 тис.грн, управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 34,5 тис.грн.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», рішенням міської ради від 16 грудня 2016 року № 516-17/VІІ «Про міський бюджет на 2017 рік» (з урахуванням внесених змін), розпорядженням міського голови від 06 січня 2016 року № 7-р «Про затвердження плану заходів на 2017 рік щодо наповнення міського бюджету, економного і раціонального використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни» та з метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 липня 2017 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати та досягнення середнього обласного показника.

2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Орист) та рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) проаналізувати стан виконання дохідної частини міського бюджету за І півріччя 2017 року за окремими джерелами надходжень та вжити організаційних заходів щодо скорочення податкового боргу до міського бюджету за податками і зборами, який склався станом на 01 липня 2017 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності, своєчасної сплати у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів) протягом року та недопущення безпідставного зменшення темпів їх росту відносно попереднього року;

2) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;

3) провести ґрунтовний аналіз факторів, які впливають на стан надходжень податків, зборів та інших платежів, з метою визначення та залучення додаткових резервів збільшення надходжень до міського бюджету, в тому числі за рахунок детінізації економіки;

4) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення надходжень акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, єдиного податку, транспортного податку, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

3. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати та досягнення середнього обласного показника;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

4. Начальнику відділу з економічних питань міської ради (Штонда) забезпечити контроль за дотриманням підприємствами, що мають заборгованість з виплати заробітної плати, графіку погашення даної заборгованості.

5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Орист):

1) забезпечити поновлення договорів оренди землі, термін дії яких завершено, у порядку, визначеному статтею 33 Закону України «Про оренду землі» та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Куш) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів.

7. Відділам містобудування та архітектури (Коценко) та розвитку споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна) міської ради посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою.

8. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі міської ради (Гребенюк) вжити заходів щодо своєчасного та в повному обсязі перерахування до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна.

9. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:

1) розрахунки за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи утворення будь-якої заборгованості на звітні дати, вжити додаткових заходів за економним споживанням енергоносіїв, дотриманням лімітів споживання енергоносіїв та скорочення їх споживання в бюджетних установах в подальшому;

2) виплату заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з міського бюджету в межах затвердженого фонду заробітної плати, відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством України та колективними трудовими договорами;

3) проведення заходів з оптимізації видатків підвідомчих установ шляхом упорядкування мережі бюджетних установ та штатної структури їх працівників, крім випадків, пов’язаних з відкриттям (розширенням) установ, економії бюджетних коштів на оплату не першочергових видатків, визначення доцільності функціонування малопотужних установ та закладів і відповідності наявної мережі бюджетних установ вимогам чинного законодавства в частині забезпечення необхідного рівня надання соціальних послуг;

4) здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг з обов’язковим використанням системи електронних закупівель ProZorro;

5) роз’яснювальну роботу з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з метою запобігання порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів і майна, та встановлення контролю за ефективним, результативним, цільовим і економним використанням бюджетних коштів;

6) здійснення жорсткого фінансового контролю за витрачанням бюджетних коштів, отриманих розпорядниками нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів, та постійного моніторингу ефективності їх використання, проведення додаткових організаційних заходів за своєчасним та в повному обсязі освоєнням виділених бюджетних коштів;

7) вжиття дієвих заходів щодо повного усунення порушень, виявлених контролюючими органами, та прийняття управлінських рішень, спрямованих на виконання вимог і пропозицій органів внутрішнього контролю, контролюючих та правоохоронних органів, стосовно причин і умов, що сприяли порушенням;

8) контроль за виконанням заходів, затверджених розпорядженням міського голови від 06 січня 2017 року № 7-р «Про затвердження плану заходів на 2017 рік щодо наповнення міського бюджету, економного і раціонального використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни». Інформацію про результати виконання заходів надавати фінансовому управлінню міської ради щоквартально до 5 числа місяця наступного за звітним кварталом;

9) ефективне використання виділених коштів з міського бюджету.

10. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлограді (Соколова) за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

11. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради за напрямками роботи.

Міський голова А.О.Вершина

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Виконком від 11.12.2024 р
  • «Постачання електричної енергії», ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-16-010777-a
  • ЗВІТ про базове відстеження результативності регуляторного акта – проєкту рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.12.2019 № 1112 «Про визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою»
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Павлоградські спортсмени здобули призові місця на чемпіонаті
  • У бою за Україну загинув наш земляк Артур КРИВОШЕЙ
  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • Проекти 58 сесії
  • Про передачу на баланс камер відео спостереження