На виконання ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» і згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», здійснено повторне відстеження результативності регуляторного акта з метою оцінки стану суспільних відносин.
1. Вид та назва регуляторного акта:
Рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 08.01.2014р №22 «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі».
2. Назва виконавців заходів з відстеження: КП «Павлограджитлосервіс» спільно з відділом з економічних питань Павлоградської міської ради.
3. Цілі прийняття акта
Визначення механізму впорядкування перерахунку за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості.
Інформаційне забезпечення щодо утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також сплати за спожиті комунальні послуги.
Забезпечення виконання зобов’язань відповідно до чинного законодавства.
4. Строк виконання заходів з відстеження: 08.01.2018-15.01.2018
5. Тип відстеження: періодичне.
6. Методи одержання результатів відстеження
Аналіз доцільності введення механізму впорядкування перерахунку за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості.
Проаналізувати кількість здійснених перерахунків за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі , зниження їх якості.
Кількість складених скарг від споживача житлово-комунальних послуг про ненадання чи ненадання не в повному обсязі та низької якості до комунальних підприємств, відповідність їх чинному законодавству.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність акта, а також засоби одержання даних
Періодичне відстеження здійснювалось статистичним методом, шляхом проведення аналізу фінансово-економічної діяльності підприємства та здійснення контролю за своєчасним і повним надходженням коштів від споживачів, яким надаються послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Порівняльний аналіз кількісних показників:
2015 рік |
2016 рік |
2017 рік |
Відхилення (2016-2017рр.), % |
|
Кількість будинків, шт. |
326 |
168 |
145 |
86 |
Загальна площа, тис. м2 |
892,1 |
354,0 |
300,9 |
85 |
Середній плановий тариф, грн./м.кв. |
1,68 |
2,70 |
3,35 |
124 |
Нараховано квартплати, тис.грн. |
17977,6 |
11797,6 |
11865,6 |
101 |
% оплати населенням |
92,8 |
95,6 |
95,4 |
100 |
Недоотримано коштів по квартплаті з населення, тис.грн. |
1290,2 |
514,8 |
543,7 |
106 |
Здійснено перерахунків , тис.грн. |
102,4 |
40,8 |
260,1 |
638 |
Кількість скарг стосовно неналежного обслуговування споживачів, шт. |
35 |
29 |
29 |
100 |
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Враховуючи вище викладене, можна зробити висновок, що рішення Павлоградської міської ради «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі» дозволило:
КП «Павлограджитлосервіс» проводити перерахунки (зменшення) розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості відповідно до вимог чинного законодавства;
у разі ненадання чи ненадання не в повному обсязі житлово-комунальних послуг, споживач має право в присутності виконавця послуг оформити акт-претензію для відшкодування завданих збитків.
З огляду на показники результативності періодичне відстеження здійснювалося шляхом проведення аналізу фінансово-економічної діяльності підприємства та здійснення контролю за своєчасним і повним надходженням коштів від споживачів, яким надаються послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також зменшення надходження скарг до підприємства щодо якості наданих послуг.
Міський голова____________________А. О. Вершина