Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

ЗВІТ ПРО ПЕРІОДИЧНЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА.

Февраль 9th, 2018 Відстеження РА Вывести на печать

ЗВІТ
ПРО ПЕРІОДИЧНЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ
РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

На виконання ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» і згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», здійснено повторне відстеження результативності регуляторного акта з метою оцінки стану суспільних відносин.

1. Вид та назва регуляторного акта:
Рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 08.01.2014р №22 «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі».

2. Назва виконавців заходів з відстеження: КП «Павлограджитлосервіс» спільно з відділом з економічних питань Павлоградської міської ради.

3. Цілі прийняття акта
 Визначення механізму впорядкування перерахунку за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості.
 Інформаційне забезпечення щодо утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також сплати за спожиті комунальні послуги.
 Забезпечення виконання зобов’язань відповідно до чинного законодавства.

4. Строк виконання заходів з відстеження: 08.01.2018-15.01.2018

5. Тип відстеження: періодичне.

6. Методи одержання результатів відстеження
 Аналіз доцільності введення механізму впорядкування перерахунку за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості.
 Проаналізувати кількість здійснених перерахунків за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі , зниження їх якості.
 Кількість складених скарг від споживача житлово-комунальних послуг про ненадання чи ненадання не в повному обсязі та низької якості до комунальних підприємств, відповідність їх чинному законодавству.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність акта, а також засоби одержання даних
Періодичне відстеження здійснювалось статистичним методом, шляхом проведення аналізу фінансово-економічної діяльності підприємства та здійснення контролю за своєчасним і повним надходженням коштів від споживачів, яким надаються послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Порівняльний аналіз кількісних показників:

2015 рік

2016 рік

2017 рік

Відхилення (2016-2017рр.), %

Кількість будинків, шт.

326

168

145

86

Загальна площа, тис. м2

892,1

354,0

300,9

85

Середній плановий тариф, грн./м.кв.

1,68

2,70

3,35

124

Нараховано квартплати, тис.грн.

17977,6

11797,6

11865,6

101

% оплати населенням

92,8

95,6

95,4

100

Недоотримано коштів по квартплаті з населення, тис.грн.

1290,2

514,8

543,7

106

Здійснено перерахунків , тис.грн.

102,4

40,8

260,1

638

Кількість скарг стосовно неналежного обслуговування
споживачів, шт.

35

29

29

100

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Враховуючи вище викладене, можна зробити висновок, що рішення Павлоградської міської ради «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі» дозволило:
 КП «Павлограджитлосервіс» проводити перерахунки (зменшення) розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості відповідно до вимог чинного законодавства;
 у разі ненадання чи ненадання не в повному обсязі житлово-комунальних послуг, споживач має право в присутності виконавця послуг оформити акт-претензію для відшкодування завданих збитків.
З огляду на показники результативності періодичне відстеження здійснювалося шляхом проведення аналізу фінансово-економічної діяльності підприємства та здійснення контролю за своєчасним і повним надходженням коштів від споживачів, яким надаються послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також зменшення надходження скарг до підприємства щодо якості наданих послуг.

 

Міський голова____________________А. О. Вершина

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Привітання міського голови Анатолія ВЕРШИНИ з Великоднем
  • Виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за січень – квітень 2024 року
  • Оголошення закупівлі
  • Виконком від 01.05.2024 р.
  • Запрошуємо до участі у міському дитячому фотоконкурсі «Ми- українці!», присвяченому Міжнародному дню захисту дітей
  • У бою за Україну загинув наш земляк Гіда Анатолій
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Хуторська (від буд. № 54 до кінцевої зупинки автобусів) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-30-008359-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Богуна Івана в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-30-007078-a
  • Про скликання позачергової 51 сесії міської ради VІІІ скликання
  • Про приведення у відповідність вимогам Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії» об’єктів культурної спадщини
  • Порядок денний на травень 2024 р.
  • Про визначення місця дислокації пересувних тимчасових споруд для виставки-ярмарку виробів, зроблених власноруч
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про перейменування об’єктів топонімії м. Павлограда
  • У бою за Україну загинув наш земляк Макаренко Владіслав