ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
________2019 м. Павлоград №______
Про моніторинг основних показників
фінансово-господарської діяльності
комунальних підприємств міста за 2018 рік
Керуючись ст.17, п.2 ч.«а» ст.27, п.2,3 ч.«а» ст.29, п.1 ч.«а» ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст.78 Господарського кодексу, з метою здійснення контролю за виконанням фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Павлоград, виконком Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Прийняти до відома інформацію про результати моніторингу основних показників фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств за 2018 рік (додається).
2. Керівникам комунальних підприємств міста постійно вживати дієвих заходів щодо:
1) забезпечення беззбиткової діяльності підприємства;
2) забезпечення стовідсоткових розрахунків з бюджетами усіх рівнів;
3) недопущення заборгованості з виплати заробітної плати та у разі її виникнення своєчасно надавати до відділу з економічних питань міськради відповідну інформацію;
4) своєчасного погашення дебіторської та кредиторської заборгованості підприємства;
5) скорочення споживання енергоносіїв на підприємстві;
6) недопущення на підприємстві нещасних випадків.
3. Балансовій комісії Павлоградської міської ради щокварталу проводити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності.
4. Відділу з економічних питань (Штонда) проводити постійно моніторинг стану:
1) виплати заробітної плати на комунальних підприємствах;
2) сплати внесків до Пенсійного фонду та податків до бюджетів усіх рівнів.
5. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу з економічних питань Штонду Т.А., контроль на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.
Міський голова А.О. Вершина
ІНФОРМАЦІЯ
про результати моніторингу основних показників
фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств
за 2018 рік
Відповідно до фінансової звітності, затверджених фінансових планів комунальних підприємств і за підсумками фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств міста за 2018 рік відділом з економічних питань виконавчого комітету Павлоградської міської ради проаналізовано роботу комунальних підприємств і зроблені наступні висновки. Зведені показники діяльності за підсумками 2018 року додаються.
Протягом 2018 року у місті Павлоград працювало 13 комунальних підприємств, з яких чотири є надавачами житлово-комунальних послуг централізованого теплопостачання (КП «Павлоградтеплоенерго»), централізованого водопостачання та водовідведення (КП «Павлоградводоканал»), утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (КП «Павлограджитлосервіс»), вивезення рідких і захоронення побутових відходів (КП «Затишне місто»). За результатами роботи комунальних підприємств міста протягом звітного періоду, згідно з показниками фінансової звітності, сума доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) склала 376’524,7 тис.грн., що на 17,4% (на 55’676,7 тис.грн.) більше, ніж у минулому році.
У звітному періоді сім комунальних підприємств отримали збитки. Загальна сума збитку складає 50’894 тис.грн. (для порівняння за 2017 рік збиток становив 34’933 тис.грн.). Найбільші суми збитку мають: КП «Павлоградтеплоенерго» – 38’932 тис.грн. (2017 – збиток 24’963 тис грн.), КП «Павлоградводоканал» (директор Карпець О.С.) – 9’136 тис.грн. (2017 – збиток 8’488 тис.грн.), КП «Затишне місто» (директор Коріневський В.В.) – 2’222 тис.грн. (2017 – збиток 1’181 тис.грн.).
Сума прибутку по комунальним підприємствам міста (п’ять КП мають прибуток) відповідно до звітної документації за 2018 рік становить 152,4 тис.грн. (для порівняння за 2017 рік прибуток становив 354 тис.грн.). Найбільші суми прибутку отримали: КП «Павлоградська ТРК» (директор Керімов Р.Р.) – 74,1 тис. грн., КП «Сп. Агенція Ритуал» – 60,7 тис. грн..
Станом на 01.01.2019 р. сума дебіторської заборгованості комунальних підприємств всього становить 225’900тис.грн., що на 17’671 тис.грн. (на 8,5%) більше ніж у минулому році. Найбільша сума дебіторської заборгованості у: КП «Павлоградтеплоенерго» – 153’764 тис.грн. (2017 – 146’128 тис грн., збільшення на 5%), КП «Павлоградводоканал» – 53’027 тис.грн. (2017 – 45’317 тис.грн., збільшення на 17%), КП «Павлограджитлосервіс» – 14’692,6тис.грн. (2017 – 12’575,7тис.грн., збільшення на 17%), КП «Затишне місто» – 4’046,6тис.грн. (2017 – 3’952,7 тис.грн., збільшення на 2,4%).
Порівняно з аналогічним періодом минулого року у звітному періоді відбулося збільшення кредиторської заборгованості на 6% (21’848 тис.грн.). Станом на 01.01.2019 року сума кредиторської заборгованості становить 293’538 тис.грн. Велику кредиторську заборгованість мають такі комунальні підприємства: КП «Павлоградтеплоенерго» (241’275тис.грн., спостерігається незначне зменшення), КП «Павлоградводоканал» ПМР (135’319 тис.грн., збільшення на 18%), КП «Павлограджитлосервіс» ПМР (11’557 тис.грн., збільшення на 28%).
За результатами роботи комунальних підприємств міста щокварталу протягом 2018 року на засіданнях балансової комісії за участю представників громадських організацій міста-членів виконкому, депутатів міськради заслуховувалися керівники підприємств з приводу отриманих підприємствами збитків. Комісією надані доручення керівникам щодо вжиття заходів, направлених на поліпшення роботи підприємств, підвищення рівня надаваємих підприємствами послуг тощо.
У рамках Програми щодо надання фінансової підтримки комунальним підприємствам, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Павлограда, на 2018-2020 роки (рішення сесії міськради від 22.12.2017 року №1002-32/VІІ) у (зі змінами та доповненнями)) протягом 2018 року шість комунальних підприємств з міського бюджету отримали фінансову підтримку на загальну суму 51’826,5 тис.грн., а саме:
— КП «Павлоградтеплоенерго» – 42’453,5 тис.грн. на погашення заборгованості за природний газ перед НАК Нафтогаз України, погашення заборгованості з податку на прибуток;
— КП «Павлоградводоканал» у сумі 5’053 тис.грн. на погашення заборгованості за активну електроенергію, придбання полімерних люків, електролічильників, гідравлічної станції, гідравлічної шламової помпи та ін.; обслуговування свердловин; оплату послуг з охорони об’єкту з резервуарами питної води у с.Малоолександрівка; виконання робіт з повірки трансформаторів тощо;
— КП ПЖС – 2’189,3 тис.грн. на відшкодування збитків за утримання транзитного містечка для переселенців з зони АТО; придбання електролічильників і матеріалів для під’їзного освітлення; різниця в тарифах за послуги з видалення рідких відходів по вул. Миру, 54; підготовка житлового фонду до осінньо-зимового періоду; відшкодування витрат на утримання гуртожитків тощо;
— КП «Затишне місто» – 1’694,5 тис.грн. на сплату екологічного податку; придбання запчастин для ремонту бульдозера, біологічного мікроскопу, повітряного стерилізатора тощо;
— КП «Редакція газети «Західний Донбас» – 199,3 тис.грн. на погашення заборгованості з виплати заробітної плати та нарахувань на неї;
— КП «Павлоградська ТРК» – 140,2 тис.грн. на придбання відеокамер, комп’ютера та мікрофона;
— КП «Стадіон «Прометей» – 96,8 тис.грн. на сплату земельного податку.
На комунальних підприємствах міста станом на 01.01.2019 року працювало 1059 чоловік, що на 65 чол. (6%) менше, ніж у минулому році.
Середня заробітна плата одного працівника на комунальних підприємствах за 2018 рік становить 6223,3 грн. (коливається від 2200 грн. до 7903 грн.), що у порівнянні з минулим роком на 30% більше. Довідково: середня заробітна плата штатних працівників по місту у ІІІ кварталі 2018 року становить 6781,8 грн..
Начальник відділу з економічних питань Т.А. Штонда