Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Аналіз ефективності виконання бюджетних програм за 2018 рік

Февраль 22nd, 2019 Виконання бюджету Вывести на печать

З 2017 року запроваджено програмно-цільовий метод у бюджетному
процесі на місцевому рівні.
Відповідно до частини 6 статті 20 Бюджетного кодексу україни на всіх стадіях бюджетного процесу його учасники в межах своїх повноважень здійснюють оцінку ефективності бюджетних програм, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів. Оцінка ефективності бюджетних програм здійснюється на підставі даних моніторингу, аналізу результативних показників бюджетних програм, а також іншої інформації, що міститься у бюджетних запитах, кошторисах, паспортах бюджетних програм, звітах про виконання кошторисів та звітах про виконання паспортів бюджетних програм.
Результати оцінки ефективності бюджетних програм є підставою для прийняття рішень про внесення в установленому порядку змін до бюджетних призначень поточного бюджетного періоду, відповідних пропозицій до проекту бюджету на плановий бюджетний період та Бюджетної декларації (прогнозу місцевого бюджету), включаючи зупинення реалізації відповідних бюджетних програм.
При здійсненні оцінки ефективності бюджетних програм головні розпорядники коштів міського бюджету керувались наказом Міністерства фінансів України від 17.05.2011 № 608 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо здійснення оцінки ефективності бюджетних програм» (зі змінами).
Фінансовим управлінням міської ради проаналізовані і узагальнені результати оцінки бюджетних програм головними розпорядниками бюджетних коштів.
Відповідно до п.2 розділу І «Правил складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання», затверджених Наказом Міністерства фінансів України від 26.08.2014 № 836 за 2018 рік не підлягали оцінюванню бюджетні програми: «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад», «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах», «Підвищення кваліфікації депутатів місцевих рад та посадових осіб місцевого самоврядування», «Субвенції з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення програм та заходів за рахунок коштів місцевих бюджетів», «Резервний фонд».
Протягом 2018 року головними розпорядниками бюджетних коштів виконувалось 93 бюджетні програми, з яких підлягало оцінюванню 66 бюджетних програм. За результатами оцінки бюджетних програм за 2018 рік 45 програм мають високу оцінку ефективності, 17 програм- середню оцінку ефективності і 4 програми — низьку оцінку ефективності.
З низькою ефективністю виконані програми: Підтримка КП «Редакція газети» Західний Донбас», «Здійснення заходів із землеустрою»,«Природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів», «Будівництво об`ектів житлово-комунального господарства», що обумовлено як суб’єктивними, так і об’єктивними причинами (невиконанням техніко-економічних показників фінплану КП «Редакція газети» Західний Донбас», несвоєчасністю проведення тендерних закупівель та необхідністю проведення погоджувальних робіт з землекористування, несвоєчасним виготовленням ПКД та проходженням її експертизи, тощо).

Виконавчий комітет міської ради

Ефективність бюджетної програми «Здійснення заходів із землеустрою» — низька. Низька ефективність пов’язана з тим, що не в повному обсязі розроблена технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель.
При опрацюванні вихідних даних на розроблення технічної документації із землеустрою встановлено факт розбіжностей щодо загальної площі м.Павлограда між даними Держгеокадастру та даними затвердженого Генерального плану м.Павлограда. Для з’ясування факторів, які стали причиною розбіжностей укладено додаткову угоду до договору №185 від 08.10.2018р. щодо продовження терміну його дії на 2019 рік.
Ефективність бюджетної програми «Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)» має високу ефективність. В 2018 році в повному обсязі придбано програмне забезпечення для ведення містобудівного кадастру та розроблено план розподілу земельних ділянок за категоріями використанння.
Ефективність бюджетної програми «Проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї» висока. Показники якості даної програми виконані в повному обсязі.
Бюджетна програма «Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади» в середньому має високу ефективність. За даною бюджетною програмою фінансувались заходи міських цільових програм: «Про відзначення та заохочення громадян, яким присвоєно звання «Почесний громадянин міста Павлограда» та нагороджених відзнакою міського голови «За заслуги перед містом» на 2018-2022 роки», «Електронний Павлоград на 2018-2022 роки», «Забезпечення участі Павлоградської міської ради в Асоціації міст України, в Асоціації міст Дніпропетровської області на 2016-2020роки», «Поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2018-2020 роки», «Муніципального маркетингу та підвищення інвестиційної привабливості міста Павлограда на 2016-2018 роки», «Сприяння розвитку та підтримки підприємництва міста Павлограда на 2015-2018 роки», які виконані з високою ефективністю. Середню ефективність має програма «Сприяння розвитку та підтримки підприємництва міста Павлограда на 2015-2018 роки». На зниження ефективності виконання програми вплинуло не виконання планів проведення заходів (свят, конкурсів) для підприємців та проведення навчальних програм для підприємців через відсутність приміщення бізнес-центру.
Ефективність бюджетної програми «Муніципальні формування з охорони громадського порядку» висока.
В зв`язку зі створенням КЗ «Муніціпальна варта» ПМР планувалось оформити 16 документів, для запровадження господарської діяльності підприємства. Документи оформлені в повному обсязі.
Ефективність бюджетної програми «Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення» висока. Рузультативні показники якості виконано на 100%.
Ефективність бюджетної програми «Інші заходи громадського порядку та безпеки» середня. Рузультативний показник якості «динаміка обслужених одиниць відеоспостереження в порівнянні з минулим роком» виконано на 66,7%, показник «динаміка придбаних одиниць відеоспостереження в порівнянні з минулим роком» виконано на 44,4%.
За бюджетною програмою «Фінансова підтримка засобів масової інформації» фінансувалось два два напрями: фінансова підтримка КП «Павлоградська телерадіокомпанія» та фінансова підтримка КП «Редакція газети «Західний Донбас».
Ефективність за напрямом фінансова підтримка КП «Павлоградська телерадіокомпанія» — висока. Рузультативний показник якості «зростання обсягу телепродукту» виконано на 100%.
Ефективність за напрямом фінансова підтримка КП «Редакція газети» Західний Донбас» — низька. Низька ефективність пов’язана зі зменшенням попиту і відповідно тиражу газети. Керуючись Законом України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» прийнято рішення міської ради від 7 липня 2018 року № 1285-38/VII «Про ліквідацію КП «Редакція газети «Західний Донбас».
Ефективність бюджетної програми «Природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів» низька. Заплановані проекти водоохоронних зон та прибрежних захисних смуг протягом року не розроблені у зв»язку зі складністю проекту та необхідністю додаткового часу для погодження з відповідними службами та суміжними землекористовучами. В 2018 році проведена тендерна процедура, укладений договір. В 2019 році буде продовжена робота по погодженню меж з суміжними землекористувачами та проходженню експертизи.. Виконання робіт перенесено на наступний рік.

Відділ освіти міської ради

Ефективність бюджетної програми «Надання дошкільної освіти» середня.

Результативний показник продукту «кількість дітей, що відвідують дошкільні заклади» за звітний період збільшився на 340 дітей, але у зв’язку із погодними умовами та хворобою дітей показник якості «кількість днів відвідування» зменшився, що і привело до зниження показника ефективності бюджетної програми.

Ефективність бюджетної програми «Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами (в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами» середня.

На зниження ефективності виконання програми вплинуло невиконання показника якості «кількість днів відвідування», у зв’язку хворобою учнів, що і привело до середньої ефективності бюджетної програми.

Ефективність бюджетної програми «Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми» висока.
Результативні показники якості «відсоток дітей, охоплених позашкільною освітою, серед загальної кількості учнів», «відсоток дітей, охоплених позашкільною освітою, які отримали нагороди» виконані в повному обсязі.

Ефективність бюджетної програми «Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів» має високу ефективність, результативні показники «забезпеченість установ освіти навчально-методичною літературою» та «кількість переможців обласних та всеукраїнських олімпіад та творчих конкурсів» виконані на 100%.
Ефективність бюджетної програми «Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти» має високу ефективність.

Результативні показники ефективності «кількість установ, які обслуговує 1 працівник» і «середній розмір допомоги дітям-сиротам» та показники якості «динаміка отриманих посвідчень про освіту», «питома вага дітей, яким надають психолого-педагогічну допомогу до загальної кількості інклюзивних дітей», «питома вага учнів, які забезпечуются проїздом в м.Дніпро», «питома вага учнів, які забезпечуются проїздом в межах міста)» виконані на 100 відсотків.

Ефективність бюджетної програми «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» має високу ефективність, результативні показники щодо охоплення дітей пільгової категорії в оздоровчих та пришкільних таборах виконані на 100%.

Відділ охорони здоров’я міської ради

Ефективність бюджетної програми «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню» висока.
Результативний показник продукту «завантаженість ліжкового фонду у звичайних стаціонарах» виконаний на 101 %. Завдяки своєчасному проведенню профілактичних заходів та зменшенню захворюваності дана програма за 2018 рік виконана з високою ефективністю.
Ефективність бюджетної програми «Лікарсько-акушерська допомога вагітним, породіллям та новонародженим» висока.
Результативний показник продукту «кількість породіль на одного лікаря, кількість відвідувань на одного лікаря» виконаний на 121% за рахунок збільшення кількості відвідувань на одного лікаря у клініко-діагностичному відділенні у порівнянні з плановим показником.

Ефективність бюджетної програми «Стоматологічна допомога населенню» середня, внаслідок невиконання показника «відсоток осіб, що отримали пільгове зубопротезування, до загальної кількості осіб, що перебувають на черзі на пільгове зубопротезування».
Ефективність бюджетної програми «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медично-санітарної) допомоги» висока.
Показник ефективності покращився за рахунок:
— раціонального використання робочого часу лікарями первинної ланки, а саме збільшенням часу на прийом пацієнтів в амбулаторіях (з 3 годин підіатрами та 4 годин терапевтами до 5 годин) та зменшенням часу прийому хворих вдома;
— проведення санітарно-освітньої роботи серед населення та збільшення відсотку охоплених профілактичними щепленнями.
Ефективність бюджетної програми «Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет» середня.
За даною програмою фінансувалось 2 напрямки:
— забезпечення відшкодування вартості препаратів інсуліну хворим на цукровий та нецукровий діабет;
— забезпечення відшкодування вартості лікарських засобів хворим на цукровий діабет 2 типу, серцево-судинні захворювання та бронхіальну астму.
Результативний показник продукту по першому напрямку «кількість пацієнтів диспансерної групи хворих на цукровий та нецукровий діабет» виконаний на 93%. Це обумовлено зменшенням кількості пацієнів диспансерної групи на 14 осіб та збільшенням обсягу субвенції наприкінці року, що не унеможливило її освоєння. Залишки невикористаних коштів субвенції будуть освоєні у 2019 році.
Результативний показник продукту по другому напрямку «кількість пацієнтів диспансерної групи хворих на на цукровий діабет 2 типу, серцево-судинні захворювання та бронхіальну астму, кількість виписаних рецептів» виконаний на 96%. Збільшення обсягу субвенції наприкінці року, унеможливило її освоєння в повному обсязі. Залишки невикористаних коштів субвенції будуть освоєні у 2019 році.
Ефективність бюджетної програми «Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади» середня.
Результативний показник продукту «кількість одиниць придбаного обладнання» виконаний на 100%. Проведення закупки ноутбуків через систему електронних державних закупівель «ProZorro» дозволило зекономити кошти та придбати більшу кількість ноутбуків.

Управління соціального захисту населення міської ради

Ефективність бюджетної програми «Організація та проведення громадських робіт» має високу ефективність, результативні показники «відсоток фактичного заповнення тимчасових робочих місць» та «відсоток фактичного забезпечення соціальними послугами осіб, які їх потребують» виконані на 100,1% та 100% відповідно.
Ефективність бюджетної програми «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю» має високу ефективність, результативний показник «відсоток осіб, охоплених соціальним обслуговуванням, до загальної чисельності осіб, які потребують соціальних послуг» виконаний на 100%.
Бюджетна програма «Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги» має високу ефективність. Надано грошову компенсацію 258 особам, які надають соціальні послуги громадянам, не здатним до самообслуговування. Показник якості «питома вага кількості призначених компенсацій до кількості звернень за призначенням компенсації» виконано на 100 %.
Бюджетна програма «Соціальний захист ветеранів війни та праці» має середню ефективність.
На зниження ефективності програми вплинуло зниження показника якості «динаміка кількості заходів, проведених громадськими організаціями, у порівнянні до минулого року» підпрограми «Надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість». За рахунок подорожчання паливно-мастильних матеріалів для організації подорожей членів ГО з нагоди пам’ятних дат, була збільшена середня вартість одного заходу та проведено 29 заходів із 30 запланованих.
Ефективність бюджетної програми «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» висока. Показник якості «динаміка кількості осіб, яким протягом року надано фінансову допомогу» склав більше 17% (при плановому значення 13 %), у кількісному вигляді це означає, що за 2018 рік з міського бюджету фінансову допомогу отримало 4430 осіб (у 2017 році – 3776 осіб).
Бюджетна програма «Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади» має середню ефективність.
Надана фінансова підтримка Павлоградській міській раді ветеранів. За рахунок виділених коштів впродовж року проведено 37 заходів із 38 запланованих. Показник якості «динаміка кількості заходів, проведених громадськими організаціями, у порівнянні до минулого року» склав 3%.
Ефективність бюджетної програми «Надання пільг з оплати послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг окремим категоріям громадян та компенсації за пільговий проїзд окремим категорій громадян» середня.
На зниження ефективності програми вплинуло зниження результативного показника продукту «кількість отримувачів пільг на оплату з послуг зв’язку», за звітний період планувалось 255 осіб, а звернулось за даною послугою 90 осіб (звернулось менше пільговіків ніж планувалось через відмову від послуг зв’язку на користь альтернативного).
Ефективність бюджетної програми «Надання допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, тимчасової допомоги дітям», яка фінансується за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету має високу ефективність, результативні показники щодо середнього розміру допомог виконані в повному обсязі.
Ефективність бюджетної програми «Надання допомоги особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку», яка фінансується за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету має високу ефективність, результативні показники щодо середнього розміру допомог виконані в повному обсязі.
Ефективність бюджетної програми «Виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя», яка фінансується за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету має високу ефективність, результативні показники середні витрати на одного вихованця у дитячому будинку сімейного типу» та «середні витрати на одного вихованця у прийомній сім’ї» виконані на 100%. Показник «середні витрати на одного вихованця у сім’ї патронатного вихователя» не виконаний через те, що патронатні сім’ї протяго року не створені і цей розрахунок не брався до уваги при розрахунку ефективності.
Ефективність бюджетної програми «Надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства», яка фінансується за рахунок відповідної субвенції має середню оцінку.
На зниження ефективності програми вплинуло зниження результативного показника ефективності «середньомісячний розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг» на 52 % за звітний період (у зв’язку зі змінами в законодавстві), але кількість домогосподарств, які отримали субсидії збільшилось майже у 2 рази. Питома вага відшкодованих послуг до нарахованих складає 99,9%.
Ефективність бюджетної програми «Надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу окремим категоріям громадян відповідно до законодавства» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету має високий показник, за рахунок збільшення кількісті отримувачів пільг та збільшення результативного показника ефективності «середній розмір витрат» на 33,4 % (65 домогосподарства забезпечено твердим паливом, 11 домогосподарств придбали скраплений газ, 171 домогосподарств отримали субсидії).
Ефективність бюджетної програми «Надання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб, визначених абзацами 5-8 пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», для осіб з інвалідністю І-ІІ групи, яка настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та які потребують поліпшення житлових умов» має високу оцінку – 225 балів; частка фактичного забезпечення грошової компенсації на придбання житла осіб, які їх потребують виконані на 100%.

Служба у справах дітей міської ради

Ефективність бюджетної програми «Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади» висока за рахунок того, що показник «питома вага дітей, охоплених міськими дитячими заходами, до дітей, що перебувають на обліку в сужбі у справах дітей» виконаний на 100%.

Відділ культури міської ради

Ефективність бюджетної програми «Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)» — висока. Результативні показники ефективності «середня кількість учнів, які отримують освіту у школах мистецького виховання» та «витрати на навчання одного учня» виконані на 100 відсотків.
Ефективність бюджетної програми «Фінансова підтримка театрів» — висока. Результативний показник якості «збільшення чисельності глядачів на одному спектаклі в плановому періоді по відношенню до фактичного показника попереднього періоду» виконано на 122 %.
Ефективність бюджетної програми «Забезпечення діяльності бібліотек» — висока. Результативний показник якості «поповнення бібліотечного фонду» виконано 133 %.
Ефективність бюджетної програми «Забезпечення діяльності музеїв і виставок» — висока. У 2018 році відбулося кількісне зростання результативних показників у порівнянні із запланованими, зокрема зростання кількості проведених витавок, екскурсій, збільшення кількості відвідувачів.
Ефективність бюджетної програми «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів» — висока. Результативний показник ефективності «середні витрати на одного відвідувача» зменшилися за рахунок збільшення власних надходжень на 96,8 тис.грн.
Ефективність бюджетної програми «Інші заклади та заходи в галузі культури і мистецтва» — висока. Результативний показник якості «збільшення кількості заходів в плановому періоді до фактичного показника попереднього періоду» зріс на 24 %.
Ефективність бюджетної програми «Будівництво установ та закладів культури» — середня. На зниження ефективності виконання програми вплинуло збільшення кошторисної вартості виконання робіт на 33,5%, відповідно зменшився обсяг будівництвау 2018 році.

Відділ з питань сім’ї, молоді та спорту міської ради

Ефективність бюджетної програми «Організація та проведення громадських робіт» має високу ефективність, результативний показник «відсоток фактичного забезпечення коштами утримання 1 тимчасового робочого місця» виконаний на 100% .
Бюджетна програма «Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення» має середню ефективність.
На зниження ефективності виконання програми вплинуло зниження динаміки кількості учасників, охоплених заходами Центру соціальних служб для сім’ї, дітей, молоді, що пояснюється збільшенням фактичної вартості наборів шкільного приладдя для дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування при проведенні соціальної акції «Урок». Показник якості «динаміка кількості людей, охоплених регіональними заходами державної політики з питань сім’ї виконано не в повному обсязі (на 94% від плану) через відсутність порядку придбання посвідчень для багатодітнихродин.
Бюджетна програма «Реалізація державної політики у молодіжній сфері» має високу ефективність.
Результативний показник якості «збільшення кількості молоді, охопленої регіональними заходами (проектами) державної політики у молодіжній сфері, порівняно з минулим роком» складає 142%, що навіть більше, ніж заплановане значення 132 %. У заходах до Дня студента взяло участь більше учасників, ніж планувалося.
Бюджетна програма «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» має високу ефективність.
Результативний показник якості «динаміка кількості дітей, охопленими заходами з оздоровлення» виконано на 100 %. Частка дітей, охоплених оздоровленням, у порівнянні з загальною кількістю дітей, що потребують оздоровлення, склала 0,3 % (при запланованому значенні показника 0,25%). За рахунок виділених коштів надано 13 путівок для дітей учасників АТО/ООС та дітей з багатодітних сімей з метою оздоровлення, відпочинку та організації дозвілля пільгової категорії молоді.
Бюджетна програма «Проведення спортивної роботи в регіоні» має високу ефективність.
За підсумками 2018 року кількість спортсменів міста, які посіли призові місця у всеукраїнських змагання з олімпійських видів спорту становила 62 чоловіка, з неолімпійських – 67 чоловік.
Бюджетна програма «Здійснення фізкультурно-спортивної та реабілітаційної роботи серед осіб з інвалідністю» має середню ефективність.
На зниження ефективності програми вплинуло низьке значення результитавного показника якості «кількість спортсменів міста, які протягом року посіли призові місця у всеукраїнських змаганнях зі спорту осіб з інвалідністю». При запланованій кількості 12 призових місць, спортсмени нашого міста посіли лише 2.
Бюджетна програма «Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту» має високу ефективність.
Показник якості «кількість учнів закладу, які здобули призові місця в регіональних спортивних змаганнях» виконано в повному обсязі: 400 учнів. Закладом підготовлено 19 кандидатів у майстри спорту (із запланованих 10 кандидатів).
Бюджетна програма «Підтримка і розвиток спортивної інфраструктури» має високу ефективність.
Показник якості «динаміка кількості відвідувачів спортивних секцій, які проводять заняття на комунальних спортивних спорудах, порівняно з минулим» виконано на 33% (при плані – 25%).
За бюджетною програмою «Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні нагородження найкращих спортсменів міста тощо)» встановлена висока ефективність.
У порівнянні з минулим роком з метою стимулювання реалізації здібностей обдарованих спортсменів та заохочення їх до вищих досягнень збільшено середній розмір стипендії з 1,5 тис. грн до 20 тис.грн. для спортсменів та 10 тис.грн. для їх тренерів. За підсумками 2018 року вручено 10 стипендій, що на 4 стипендії більше, ніж у 2017 році.
Ефективність бюджетної програми «Будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту» висока. За рахунок виділених коштів в повному обсязі здійснена реконструкція системи опалення будівлі ПНЗ «ДЮСШ» (по вул. Ушинського) – перехід на автономне електричне опалення закладу.
Бюджетна програма «Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади» має високу ефективність.
У рамках цієї програми 985 учнів навчилися плаванню, 50 кращих учнів і студентів міста отримали стипендії міського голови, 57 активних учасників благоустрою міста, які отримали заробітну плату за рахунок фонду літнього працевлаштування, нагороджено подарунками.
Управління комунального господарства та будівництва міської ради

Ефективність бюджетної програми «Організація та проведення громадських робіт» має середню ефективність, результативний показник «відсоток заповнення тимчасово створених робочих містць» виконаний на 125% .
Ефективність бюджетної програми «Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду» середня.
На зниження ефективності виконання програми вплинуло виконання капітальних ремонтів будинків не в повному обсязі через погодні умови (11%).
Ефективність бюджетної програми «Забезпечення надійної та безперебійної експлуатації ліфтів» середня.
Зниження показника ефективності бюджетної програми зумовлено збільшенням в порівнянні з попереднім періодом (16%) середньої вартостості капремонту одного ліфта.
Ефективність бюджетної програми «Інша діяльність у сфері житлово- комунального господарства» середня .
На зниження ефективності виконання програми вплинуло проведення поховання більшої кількості безрідних громадян ніж заплановано (на 6 од.).
Ефективність бюджетної програми «Здійсненя заходів із землеустрою» низька . Причинии низької ефектиності зумовлені не виконанням підрядником робіт по відводу земельних ділянок міських кладовищ (відсоток оформлених братських захоронень нульовий). Дніпропетровським проектним інститутом не були надані акти виконаних проектних робіт по відводу земельних ділянок міських кладовищ для оформленя братських захоронень.
Ефективність бюджетної програми «Інша діяльність, пов’язана з експлуатацією об’єктів житлово-комунального господарства» низька. Причиною низької ефектиності стало не проведення запланованої будівельно-технічної експертизи в судовому процессі, але судом експертиза не була призначена.
Ефективність бюджетної програми «Організація благоустрою населених пунктів» середня.
На зниження ефективності виконання програми вплинуло збільшення кількості виникнення аварійних ситуацій на електричних кабельних лініях порівняно з попереднім роком (13од.), не виконання в повному обсязі підрядниками робіт по реконструкції об’єктів благоустрою (рівень готовності об’єкта реконструкції (67%). Не в повному обсязі підрядником надана виконавча документація на реконструкцію скверу Шевченко, договор на виконання робіт — знаходиться на погодженні.
Ефективність бюджетної програми «Заходи з енергозбереження» висока, результативний показник «кількість укладених договорів на погашення частини тіла кредиту порівняно з попереднім роком» виконано на 100%.
Ефективність бюджетної програми «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» середня.
На зниження ефективності виконання програми вплинуло не виконання робіт по будівництву світлофорного об’єкту на перехресті вул. Дніпровська — Плєханова (рівень готовності об’єктів будівництва -50 %, зумовлено тим, що не в повному обсязі підрядником надана виконавча документація та усуненні зауваження по будівництву об’єкту ).
Ефективність бюджетної програми «Будівництво об’єктів житлово-комунального господарства» низька. Причиною стало не виконання підрядною організацією робіт по розробці проектної документації з будівництва трубопроводу водопостачання по вул. Селянська, пров. Здоров’я, вул. Франка (рівень готовності проектно-кошторисної документації- 80%, зумовлено тим, що не в повному обсязі підрядником надана виконавча документація) та робіт по реконструкції водопровідної насосної станції №2 на майданчику №4 комунального підприємства «Павлоградводоканал» (рівень готовності об’єкта-50%, зумовлено довготривалою процедурою отримання дозволу на будівництво, після проведення процедури закупівель у листопаді 2018 році відбулось укладення договорів на реконструкцію, технагляд, авторський нагля об’єкту. На кінець 2018 року проект «Реконструкції водопровідної насосної станції №2 на майданчику №4» реалізовано частково).
Бюджетна програма «Придбання житла для окремих категорій населення» має високу ефективність, результативний показник «динаміка зростання кількості придбаних квартир» виконаний на 100%.
Ефективність бюджетної програми «Природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів» має високу ефективність, результативні показники «рівень готовності схеми санітарної очистки міста», «рівень готовності об’єкта -поточного ремонту майданчиків», «наявність проектно — кошторисної документації на виконання робіт з реконструкції об’єкта» виконані на 100%.
Ефективність бюджетної програми «Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади» середня.
На зниження ефективності виконання програми вплинуло не виконання в повному обсязі робіт по усуненню аварійних ситуацій з ремонту розміщення постерів з інформування громадськості .

Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту
населення міської ради

Ефективність бюджетної програми «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» має високу ефективність, результативні показники «забезпеченість місцевого резерву матеріально-технічними засобами» та «відсоток освоєння бюджетних коштів» виконані на 100% .
Бюджетна програма «Заходи з організації рятування на водах» має високу ефективність.

Протягом року здійснено 138 виходів на воду спецтехніки, 214 навчально-тренувальних спусків, 44 робочі спуски, 17 пошуково-рятувальних занурень, врятовано 14 осіб, піднято 6 утоплених, обстежено 1 пляж, відпраціьовано 720 чоловіко-годин чергування на міському пляжі, надано медичну допомогу 628 постраждалим. Показник якості «зниження рівня смертності на водах» склав 72% у порівнянні до 2017 року.

Відділ по обліку комунального майна та житлової площі
Павлоградської міської ради

Ефективність бюджетної програми «Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання» — висока.
Результатом виконання бюджетної програми стало покращення фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств, укріплення їх матеріально-технічної бази, покращення розрахунків з бюджетом та за спожиті енергоносії.

Фінансове управління міської ради

В 2018 році виконувались 2 бюджетні програми, які оцінюванню не підлягіють.

Начальник фінансового управління Р.В. Роїк

Додаток 1

Додаток 2

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті