Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Корисна інформація

Про затвердження фінансового плану КП «Аварійно-рятувально-водолазна станція» на 2021 рік

Январь 4th, 2021 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ

_______2021 р. м. Павлоград №____

Про затвердження фінансового плану
КП «Аварійно-рятувально-водолазна станція»
на 2021 рік

Керуючись п.2 ч.«а» ст.29, п.1, ч.«а» ст.30, ст.40, п.2, ч.2 ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ч.9 ст.75, ч.8 ст.77, ч.9 ст.78 Господарського Кодексу України, рішення Павлоградської міської ради від 27.05.2008 року №645-33/V «Про затвердження Положення про управління об’єктами права комунальної власності територіальної громади міста Павлограда», враховуючи протокол засідання балансової комісії виконавчого комітету Павлоградської міської ради від _______ р. виконком Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити фінансовий план комунального підприємства «Аварійно-рятувально-водолазна станція» на 2021 рік, що додається до оригіналу.
2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану на 2021 рік покласти на керівника КП «Аварійно-рятувально-водолазна станція» Нестеренка В.В.
3. Комунальному підприємству «Аварійно-рятувально-водолазна станція» (Нестеренко):
1) щомісяця, не пізніше 15 числа місяця, що настає за звітним місяцем, надавати до відділу з економічних питань інформацію щодо основних показників фінансово-господарської діяльності підприємства;
2) щокварталу, не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, надавати до відділу з економічних питань звіт про виконання фінансового плану квартальний та з наростаючим підсумком з початку звітного року;
3) у разі внесення змін до затвердженого фінансового плану надавати до балансової комісії виконавчого комітету Павлоградської міської ради пояснювальну записку не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, протягом планованого року.
4. Відділу з економічних питань виконавчого комітету Павлоградської міської ради (Штонда) щокварталу проводити аналіз основних показників фінансово-господарської діяльності підприємства.
5. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень, контроль залишаю за собою.

Міський голова А.О. Вершина


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Інформація від Управління державної служби з питань праці
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Паркова в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-21-002779-a
  • Про скасування дозволів розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Урса Т.Ю.
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 12.02.2025 р. №160/0/3-25 «Про передачу модульної котельні»
  • Про надання ТОВ «РУШ» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Олеся Гончара в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-21-003001-a
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Поточний ремонт дороги по вул. Європейська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-21-004906-a.
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Ушинського в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-18-009125-a
  • Вітання міського голови з Великоднем
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Промислова в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-001145-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Олександрівська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-001511-a.
  • Про затвердження плану заходів з нагоди 39-ої річниці Чорнобильської катастрофи
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Озерна в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-17-010147-a
  • Інформує Департамент цивільного захисту облдержадміністрації