ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
№ _______
Про підсумки виконання
бюджету міста за І квартал
2012 року
На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Державний бюджет України на 2012 рік», рішення сесії Павлоградської міської ради від 29.12.2011 року № 455-18/VІ «Про затвердження міського бюджету на 2012 рік» (з урахуванням внесених змін) службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за І квартал 2012 року виконано на 98,9 відсотка (при плановій сумі надходжень 71005,4 тис. грн. фактично надійшло 70277,2 тис. грн.), недонадійшло 778,2 тис. грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 5260,5 тис. грн., або 22,6 відсотка планових річних призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування трансфертів склали 22749,1 тис. грн., дотації з державного бюджету – 116525,2 тис. грн., субвенції з державного бюджету – 30952,9 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування трансфертів виконані на 101,1 відсотка, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшились на 591,3 тис. грн. або на 2,5 відсотка.
Перевиконання планових показників забезпечено по 15 джерелам на суму 343,7 тис. грн., в тому числі по податку на доходи фізичних осіб – 136,4 тис. грн., збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності – 16,5 тис. грн., платі за оренду майнових комплексів та іншого майна, що перебуває в комунальній власності, – 65,4 тис. грн., та іншим видам податкових надходжень.
Не забезпечено виконання планових показників по 2 джерелам на суму 101,0 тис. грн., в тому числі: по платі за землю – 93,7 тис. грн., адміністративним штрафам – 7,3 тис. грн.
Станом на 01 квітня 2012 року недоїмка з платежів до бюджетів усіх рівнів склала 28227,5 тис. грн., що на 10,5 відсотка або на 13330,4 тис. грн. більше у порівнянні з початком року, до міського бюджету – 2196,5 тис. грн., що на 44,4 відсотків або на 1755,0 тис. грн. менше у порівнянні з початком року.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за І квартал 2012 року виконана в сумі 81606,9 тис. грн., при плані – 88468,2 тис. грн. або на 92,2 відсотка до уточненого плану на звітний період. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 4711,9 тис. грн. або 17,6 відсотка до уточненого плану на рік. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 6818,4 тис. грн. або на 9,1 відсотка; спеціального фонду – 780,8 тис. грн., або на 19,9 відсотка.
На фінансування соціально захищених статей бюджету направлено 75216,2 тис. грн. при плані 80290,1 тис. грн., або 93,7 відсотка до запланованого, що на 8134,7 тис. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 квітня 2012 року відсутня.
Видатки за І квартал 2012 року на утримання соціально-культурної сфери міського бюджету склали 72884,8 тис. грн. і збільшились в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 7916,2 тис. грн., в тому числі по галузям: освіти – 10151,2 тис. грн., соціального захисту населення – 6826,0 тис. грн., культури і мистецтва – 1001,4 тис. грн., фізичної культури і спорту – 328,0 тис. грн., засобам масової інформації – 64,5 тис. грн.
На фінансування житлово-комунального господарства міста направлено 4752,5 тис. грн., в тому числі на благоустрій міста – 2318,7 тис. грн., надання фінансової підтримки комунальним підприємствам міста на поповнення обігових коштів на суму 1214,5 тис. грн.
Значна увага приділялась соціальному захисту найбільш вразливих верств населення (інвалідів, ветеранів війни, багатодітних сімей). На виплату пільг та субсидій населенню направлено 12923,2 тис. грн., виплату допомоги сім’ям з дітьми – 22858,4 тис. грн.
На виконання міської програми «Соціальний захист окремих категорій населення на 2010-2012 роки» за І квартал 2012 року з міського бюджету направлені кошти в сумі 92,7 тис. грн.
За рахунок субвенції з державного бюджету виплачена допомога 13 прийомним сім’ям, в яких виховується 20 дітей, та 1 дитячому будинку сімейного типу, в якому виховується 8 дітей на суму 194,0 тис. грн.
Одночасно через несвоєчасне вжиття головними розпорядниками бюджетних коштів, відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України, організаційних та управлінських рішень мали місце недоліки у використанні бюджетних коштів, фінансові порушення бюджетної дисципліни, не усунення виявлених фінансових порушень бюджетної дисципліни, не виконання вимог щодо скорочення споживання енергоносіїв, видатків на утримання підвідомчих бюджетних установ.
Перевищення споживання енергоносіїв за І квартал 2012 року в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року допущено 4 установами апарату управління, 36 установами відділу освіти, 2 установами сфери соціального захисту, 9 установами відділу культури, 1 установою відділу фізичної культури та спорту.
Залишаються не усуненими фінансові порушення, встановлені ревізіями фінансово-господарської діяльності, проведеними Західним об’єднаним контрольно-ревізійним відділом в минулі роки в установах, що утримуються за рахунок коштів міського бюджету, на суму 1309,2 тис. грн. та ревізією контрольно — ревізійного відділу в Дніпропетровській області в 2011 році на суму 1820,5 тис. грн.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України «Про Державний бюджет України на 2012 рік», відповідно до основних напрямів урядової політики в економічній та соціальній сфері, рішення міської ради від 29 грудня 2011 року № 455-18/УІ «Про затвердження міського бюджету на 2012 рік» з урахуванням внесених змін та з метою виконання планових показників міського бюджету виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів; вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 квітня 2012 року; забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середньо обласного показника.
2. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції (Шелудько) та зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):
2.1. Проаналізувати причини невиконання планових показників міського бюджету за І квартал 2012 року окремо за кожним дохідним джерелом міського бюджету та забезпечити у 2012 році здійснення щоденного контролю за справлянням та своєчасним надходженням податків, зборів та інших обов’язкових платежів в обсягах, затверджених міською радою.
2.2. Провести з керівниками підприємств-боржників із земельного податку, орендної плати за землю, податку на прибуток підприємств комунальної власності, місцевих податків і зборів комплекс заходів, спрямованих на погашення податкового боргу, збільшення надходжень до міського бюджету.
2.3. Проводити щомісячний моніторинг показників рівня сплати бюджетоутворюючими підприємствами податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів.
2.4. Вжити організаційних заходів по вишукуванню додаткових джерел надходжень до міського бюджету та забезпечити виконання планових показників дохідної частини міського бюджету у 2012 році.
3. Рекомендувати Західно-Донбаській ОДПІ (Шелудько):
3.1. Зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, в тому числі за рахунок реалізації заставного майна, вилучення готівкових коштів, адміністративного арешту майна та застосування додаткових джерел надходжень.
3.2. Здійснювати постійний моніторинг справ про банкрутство з метою контролю за погашенням податкового боргу підприємств, які знаходяться в процедурах банкрутства.
3.3. З метою легалізації заробітної плати та збільшення податку з доходів фізичних осіб продовжити роботу по виявленню незареєстрованих найманих працівників суб’єктами господарювання, зокрема в сфері надання послуг таксі, будівельних та ритуальних послуг.
3.4. Забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку з доходів фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня.
3.5. Здійснювати аналіз звітності підприємств по формі 1-ДФ з метою виявлення підприємств, які виплачують заробітну плату нижче встановленого законодавством мінімального розміру, та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.
4. Зобов’язати відділ трудових відносин та умов праці міської ради (Черкашина):
4.1. Вжити заходів щодо забезпечення у 2012 році здійснення дієвого контролю за своєчасністю виплати заробітної плати та погашенням заборгованості із заробітної плати, в разі необхідності ініціювати проведення перевірок правоохоронними та контролюючими службами.
4.2. Спільно з відповідними контролюючими службами активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету.
4.3. З метою збільшення надходжень податку з доходів фізичних осіб активізувати роботу робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста.
5. Зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):
5.1. Своєчасно проводити роботу по оформленню та реєстрації документів на земельні ділянки землекористувачами та землевласниками.
5.2. Не допускати прострочення термінів укладення та перегляду договорів по оренді землі, своєчасно вносити зміни в договори оренди землі.
5.3. Вжити заходів щодо приведення договорів оренди землі у відповідність до затвердженої нормативно-грошової оцінки землі.
5.4. Впровадити практику розірвання договорів оренди земельних ділянок по суб’єктам господарювання, які мають заборгованість по орендній платі за землю більше півроку.
5.5. Своєчасно повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою.
5.6. Активізувати роботу щодо підготовки матеріалів та документації для продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення на земельних торгах.
5.7. Завершити роботу по підготовці позовних заяв до суду по відшкодуванню до бюджету орендної плати за землю відповідно до акту ревізії КРУ в Дніпропетровській області в 2011 році.
6. Управлінню комунального господарства та будівництва (Разводов) активізувати роботу щодо проведення перевірок в частині дотримання населенням міста правил благоустрою.
7. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі (Урукова) посилити контроль за своєчасністю та в повному обсязі перерахуванню до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна.
8. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради:
8.1. Забезпечити стовідсоткову оплату енергоносіїв, що споживаються бюджетними установами, та інших соціально захищених статей міського бюджету, не допускаючи утворення будь-якої заборгованості із зазначених видатків.
8.2 Забезпечити контроль за витрачанням бюджетних коштів та зміцненням фінансової дисципліни у бюджетній сфері відповідно до вимог бюджетного законодавства України, вжити необхідні системні заходи щодо посилення та результативності внутрішнього фінансового контролю.
9. Зобов’язати головного лікаря КЗ “Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда” (Дуднікова) вжити термінових заходів щодо своєчасного проведення розрахунків та погашення заборгованості орендарями за спожиті енергоносії та житлово-комунальні послуги.
10. Зобов’язати начальника відділу фізичної культури, спорту та туризму міської ради Дугіна О.П., начальника управління комунального господарства і будівництва міської ради Разводова В.В., начальника відділу освіти міської ради Осипчука О.Б., начальника управління праці та соціального захисту населення Бобровницьку Л.В., вжити додаткових організаційних заходів щодо усунення в повному обсязі фінансових порушень, виявлених в ході перевірок контрольно-ревізійного відділу в Дніпропетровській області та Павлоградської об’єднаної державної фінансової служби, посилити претензійно-позовну роботу та в разі невжиття заходів щодо усунення фінансових порушень притягти винних осіб до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства.
Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 15.05.2012 року.
11. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) вжити організаційних заходів щодо посилення контролю та своєчасного проведення клірингових розрахунків з пільг та субсидій населенню у 2012 році згідно з механізмом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року № 20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» (зі змінами), забезпечити їх оплату в повному обсязі, не допускаючи утворення кредиторської та дебіторської заборгованості із зазначених видатків на звітні дати.
12. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), Павлоградській об’єднаній державній фінансовій інспекції (Тимченко), управлінню Державної казначейської служби в м. Павлограді (Соколова) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.
13. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови за напрямками роботи.
Міський голова І.С.Метелиця