Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2012 році у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради

Февраль 1st, 2013 Новини Вывести на печать

Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м.Павлограді Закону України “Про звернення громадян”, виконавчий комітет відмічає, що в 2012 році до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 3843 звернення (в 2011 році — 2344), піднято питань – 4193, письмових звернень — 3554. У порівнянні з відповідним періодом 2011 року кількість звернень збільшилась на 1499, або на 61 %. Перебувало на довгостроковому контролі 531 звернення, з яких виконано 475, поставлено на додатковий контроль 2013 року — 139 звернень.
Кількість повторних звернень (159) у порівнянні з минулим роком (72) збільшилась на 55 %, колективних (527), збільшилась на 30 %, в 2011 році — 371.

Питання, з якими звернулися громадяни, стосуються:
— комунального господарства — 2266 (59 %),
— земельного господарства та будівництва — 492 (13 %),
— житлової політики — 221 (5,7%),
— соціального захисту — 145 (3,7 %),
— транспорту — 56 (1,5 %),
— праці та заробітної плати — 105 (3%),
— охорони здоров”я — 57 (1,4 %),
— сім”ї, дітей, молоді — 57 (1,4 %),
— інші — 444 (12 %).

Від органів вищого рівня зареєстровано 1460 звернень, із них контрольних – 1369, а саме:

— Обласна державна адміністрація – 226,
— Обласна рада – 4,
— Урядова телефонна “гаряча лінія” – 396,
— прокуратура м. Павлограда – 34,
— “Гаряча лінія облдержадміністрації” – 535,
— міська організація “Партія регіонів” – 265.

На усному прийомі у керівництва виконкому побувало 289 громадян, прийнято особисто міським головою — 152. Відповідно до затвердженого графіку керівництвом виконкому систематично проводяться виїзні прийоми громадян (прийнято 90 громдян), в т.ч. міським головою в гуртожитку шахти ім.Героїв космосу, СШ № 16 та СШ № 6.

2

Протягом січня-грудня 2012 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради звернень з «Урядової гарячої лінії» надійшло 396, що на 199, або на 50 % більше, ніж у 2011 році за цей же період (197 звернень).
Повторних звернень – 28, більшість питань стосувалося відновлення під”їздного освітлення, а також затримки виплати заробітної плати.
Основні питання, з якими звертаються громадяни, стосуються комунального господарства, а саме: відновлення під”їздного освітлення – 45, вартість житлово-ком. послуг – 28, ремонт покрівель – 27, теплопостачання – 16, водозабезпечення – 9, газифікація – 19, благоустрій території – 23, інші – 70.

Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті міської ради з 16 листопада 2010 року створено “відкриту” телефонну лінію, за допомогою якої мешканці міста звертаються до міського голови з повсякденними запитами та життєвими потребами.
Протягом 2012р. на “відкриту” телефонну лінію міського голови надійшло 442 звернення громадян., більша частина яких стосуються комунального господарства — 346, найбільш гострі питання, це відновлення під”їздного освітлення, видалення дерев та ремонт покрівель.

Згідно з планом роботи протягом 2012 року проводились перевірки стану роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, установах, організаціях різної форми власності.
Здійснено перевірки в КП “Павлоградсвітло”, секторі по роботі з транспортом та зв»язком, службі у справах дітей, управлінні комунального господарства та будівництва, відділі охорони здоров’я, юридичному відділі, КП “Затишне місто”, відділі містобудування та архітектури, КП “ПУВКГ”, відділі земельно-ринкових відносин, управлінні праці та соціального захисту населення та КП “Павлограджитлосервіс”. В ході проведених перевірок надавались практичні та методичні рекомендації по роботі зі зверненнями громадян.

Проведено дванадцять засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та дванадцять щомісячних днів контролю.
Найголовнішим напрямком роботи із зверненнями громадян є робота Контакт-центру голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації, головним лозунгом якого є “Людей довіра-це наша сила!”
На виконання розпоряджень голови обласної державної адміністрації від 10.04.2012р. №Р-234/0/3-12, від 22.03.2012 року №Р-173/0/3-12 «Про запровадження роботи багатоканальної телефонної лінії «Контакт-центр» «Гаряча лінія Олександра Вілкула» (надалі “Гаряча лінія облдержадміністрації”), з травня 2012р. в виконавчому комітеті Павлоградської міської ради розпочато роботу “Гарячої лінії облдержадміністрації”.

3

Протягом 2012 року з “Гарячої лінії облдержадміністрації” до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло – 535 звернень громадян.
Питання з якими звернулися громадяни, стосуються:
— комунального господарства — 425 (80%),
— соціального захисту — 19 (3,5%),
— транспорту — 6 (1%),
— земельного господарства та будівництва — 7 (1%),
— праці та заробітної плати — 21 (4%),
— охорони здоров”я — 4 (0,7%),
— житлової політики — 5 (0,9%),
— екології і природних ресурсів — 8 (1,5%),
— сім”ї, дітей, молоді — 16 (3%),
— інші — 24 (5%).
Вирішення питань, з якими звертаються громадяни, перебуває на постійному контролі міського голови та керівництва виконавчого комітету. До остаточного виконання порушених в зверненнях питань на додатковому контролі перебуває 78 звернень.
153 звернення, або 29% надійшло від найменш соціально захищеної категорії населення – пенсіонерів, ветеранів праці, багатодітних сімей та ін.
4 звернення, які надійшли на «Гарячу лінію облдержадміністрації» носять характер подяки за своєчасне реагування і вирішення порушених питань.
Переважна більшість отриманих на «Гарячу лінію облдержадміністрації» звернень стосується питань житлово-комунального господарства.
Заявники порушують питання ремонту покрівель, освітлення місць загального користування, вивезення сміття, відновлення роботи ліфтів, благоустрою дитячих майданчиків, оплати житлово-комунальних послуг.
Звернення, які надходять на виконання у виконком розглядаються першочергово.
На жаль, через брак коштів в міському бюджеті неможливо задовольнити всі потреби мешканців, які вони порушують в зверненнях.

Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком у діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, де вживаються відповідні заходи щодо її удосконалення.

Головний спеціаліст
по роботі зі зверненнями громадян Н.В. Плющова

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У Павлограді відзначили переможців міського конкурсу «Тендітний подих Землі»
  • Покладання квітів з нагоди 38 річниці аварії на Чорнобильській АЕС
  • Шановні земляки!
  • У Павлограді відзначили учасників та переможців міського фестивалю студентської творчості «Незламна весна»
  • Про скасування дозволу розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Добродькіній Г.В.
  • Дотритмання простих правил рятують життя!
  • Управління соціального захисту населення інформує
  • Відбулося засідання виконкому
  • Закінчився ІІІ етап змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011704-a
  • Реконструкція трубопроводу водопостачання вул. Озерна в м. Павлоград». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011724-a
  • У бою за Україну загинув наш земляк Духовенко Микола
  • Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на захисті тих, хто працює
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Оголошення про вакантну посаду