Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июнь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Май    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Корисна інформація

Про організацію проведення конкурсу міні-грантів «Місто власними руками» в рамках Стратегії соціального партнерства м.Павлоград та ТОВ «ДТЕК» на 2013- 2015 р.р.

Май 7th, 2014 Розпорядження міського голови Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

30.04.2014 м.Павлоград № 106 – р

┌ Про організацію проведення
конкурсу міні-грантів «Місто
власними руками» в рамках
Стратегії соціального партнерства
м.Павлоград та ТОВ «ДТЕК»
на 2013- 2015 р.р.

Керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (делеговані повноваження) та рішенням Павлоградської міської ради VI скликання від 25.12.2012р. № 805-31/VI «Про затвердження Стратегії соціального партнерства ТОВ «ДТЕК» і міста Павлоград», з метою ефективного впровадження Стратегії соціального партнерства ТОВ «ДТЕК» і міста Павлогра та організації роботи щодо підготовки та проведення Конкурсу міні-грантів «Місто власними руками» для громадських організацій, органів самоорганізації населення, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та ініціативних груп громадян в 2014 році:

1.Утворити Організаційний комітет з підготовки та проведення Конкурсу міні-грантів «Місто власними руками» для громадських організацій, органів самоорганізації населення, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та ініціативних груп громадян в 2014 році, згідно з додатком 1.

2.Затвердити Положення про Організаційний комітет з підготовки та проведення Конкурсу міні-грантів «Місто власними руками» для громадських організацій, органів самоорганізації населення, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та ініціативних груп громадян в 2014 році в м.Павлограді, що додається.

3.Затвердити Положення про порядок проведення Конкурсу міні-грантів «Місто власними руками» в рамках затвердженої Стратегії соціального партнерства компанії ТОВ «ДТЕК» і міста Павлоград на 2013-2015 роки, що додається.

4.Створити Конкурсну комісію з метою проведення оцінки поданих проектних пропозицій та визначення переможців Конкурсу у складі, згідно з додатком 2.

5.Відділу з питань регіональної політики (Чернєнок) оприлюднити дане розпорядження в засобах масової інформації.

6.Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на начальника відділу з питань залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики Дендеберю Л. І., контроль – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тихонова В.М.

Міський голова І.С. Метелиця

Заявка для громадських орг. укр

Положення про Оргкомітет

положення про порядок проведення конкурсу

Дод 1 Персональний склад Організаційного комітету

Дод 2 Склад Конкурсної комісії




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Оголошується добір кандидатів
  • Виконком від 28.05.2025 р
  • Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади у 2025 році
  • Фонд літнього працевлаштування молоді
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Вихованці зразкового клубу з акробатичного рок-н-ролу «Восторг» стали переможцями
  • До уваги містян!
  • Вітання з Днем працівників видавництв, поліграфій та книгорозповсюдження
  • Порядок денний на червень 2025р.
  • Привітання дітей з закінченням навчального року
  • ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ
  • Інформація про Реєстр збитків,завданих агресією Російської Федерації проти України
  • Оголошення про намір отримання дозволу на викиди
  • Шановні учні, педагоги, батьки!
  • Церемонія вшанування талановитих та обдарованих дітей міста