Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Март 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Фев    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Алгоритм роботи під час закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19

Июнь 2nd, 2020 Інформація щодо закупівель Вывести на печать

Алгоритм роботи під час закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України

Повідомляємо, що 29.03.2020 року прийнято Постанову КМУ № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України», якою затверджено:
— Порядок проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України;
-перелік товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України.
Проаналізувавши даний порядок, пропонуємо наступний алгоритм роботи під час закупівель даних товарів.

1. Визначаємо службову (посадову) особу, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель, маються на увазі саме закупівлі, які регулюються цим Порядком, ця особа в подальшому буде підписувати та публікувати всі документи по закупівлі та відповідатиме за цей процес, у тому числі за складення, затвердження та зберігання відповідних документів.

2. На підставі наявної потреби у закупівлі уповноважена особа планує закупівлі та вносить інформацію до річного плану закупівель в електронній системі закупівель, зокрема про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.

3. Уповноважена особа організовує та проводить закупівлі. Замовник може самостійно встановлювати критерії доброчесності та надійності вибору особи, з якою буде укладений договір про закупівлю. (може – це не значить, що зобов’язаний).

4. Усі рішення уповноваженої замовником особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення.

7. Після укладення договору уповноважена особа публікує звіт про закупівлю, договір про закупівлю та всі додатки до нього, та в подальшому звіт про виконання договору.
Посилання, за яким можна ознайомитися з Постановою https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/225-2020-%D0%BF

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • До уваги осіб з інвалідністю!
  • Допомога нашим захисникам
  • Виконком від 27.03.2024 р.
  • Покос трави на території міста Павлограда
  • Акутальні грантові пропозиції
  • До уваги суб’єктів господарювання
  • АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
  • Про затвердження обґрунтування підстави здійснення закупівлі
  • Шановні павлоградці!
  • Переваги офіційного працевлаштування для роботодавців
  • Громадські обговорення щодо перейменування об’єктів топонімії міста Павлоград
  • Підтримка від ЮНІСЕФ для підприємств міста
  • Шановні нацгвардійці та ветерани!
  • Про затвердження Порядку проведення інвестиційних конкурсів для будівництва, реконструкції, реставрації тощо об’єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури міста Павлоград
  • Оголошується конкурс бізнес-проєктів для надання гранту з міського бюджету на підтримку молодіжного підприємництва