Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за І квартал 2021 року

Апрель 29th, 2021 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

м.Павлоград №______
Про підсумки виконання бюджету
Павлоградської міської територіальної
громади за І квартал 2021 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», рішення міської ради від 15 грудня 2020 року № 54-3/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами), розпорядження міського голови від 02 березня 2021 року № 42-р «Про затвердження плану заходів на 2021 рік щодо наповнення бюджету Павлоградської міської територіальної громади, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Згідно звіту Управління Державної казначейської служби України у м.Павлоград за І квартал 2021 року планові показники загального фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади виконані на 101,6 відсотка (при плановій сумі надходжень 184555,6 тис.грн фактично надійшло 187525,1 тис.грн.), сума перевиконання складає 2969,6 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 6681,3 тис.грн, що складає 31,5 відсотка до уточнених річних планових призначень.
В загальній сумі доходів загального фонду міського бюджету власні надходження склали 136222,7 тис.грн. або 72,6%, дотації з державного бюджету – 3586,2 тис.грн. або 1,9%, субвенції з державного та інших бюджетів – 47716,2 тис.грн. або 25,5%.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 102,2 відсотка та у порівнянні з І кварталом 2020 року збільшились на 11477,9 тис.грн. або на 9,2 відсотка.
Виконання планових показників забезпечено по всім джерелам надходжень.
Станом на 01.04.2021 року податковий борг по платежах до бюджетів усіх рівнів склав 140,9 млн.грн., в тому числі до міського бюджету – 29,9 млн.грн. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоградводоканал», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром» та інші.
Виконання видаткової частини бюджету за І квартал 2021 становить по загальному фонду –170542,3тис.грн. при плані 194646,1тис. грн., або 87,6% до планових призначень на звітний період та спеціальному фонду – 8305,7тис. грн. при плані на рік 64771,1тис.грн., або 6,6% до річних планових призначень.
Відзначається зниження видатків міського бюджету порівняно з відповідним показником минулого року на 8778 тис. грн., з них по загальному фонду на 1695,6 тис.грн. у зв’язку з запровадженням ІІ етапу медичної реформи з 01.04 2020 року і фінансуванням видатків на медичну галузь з державного бюджету, спеціальному фонду – 7082,4 тис.грн.
За функціональною ознакою касові видатки загального фонду міського бюджету складають: на фінансування освіти–114192,1тис.грн (67%), соціального захисту населення – 4266тис.грн (2,5%), охорони здоров’я –10616,5тис.грн (6,2%), житлово-комунального та дорожнього господарства –13068,3тис.грн. (7,6%), керівництва і управління – 16360,8тис.грн (9,6%), культури –5565,2тис.грн (3,3%), фізкультури і спорту –3940,8 тис.грн (2,3%), громадського порядку та безпеки – 1004,8 тис.грн (0,6%), засобів масової інформації – 1047,9тис.грн (0,6%), обслуговування місцевого боргу–167,4 тис.грн (0,1%), інші програми – 312,5тис.грн (0,2%).
Більшість видатків бюджету традиційно спрямовувалась на соціально-культурну сферу. У звітному періоді сукупна частка цих видатків у структурі видатків бюджету склала 81,3%, або 138580,6тис.грн, але в порівнянні з минулим роком зменшились на 2%, або 2900,3тис.грн.
В розрізі галузей збільшились видатки по фінансуванню закладів освіти на 29493,2тис.грн, культури – 904,3тис.грн., фізичної культури і спорту –457тис.грн., житлово–комунального господарства – 515,5 тис.грн., засобів масової інформації –163,8 тис.грн., заходів з громадського порядку та безпеки –348,9 тис.грн., інших цільових програм – 547,9 тис.грн.
Зменшились видатки на фінансування програм соціального захисту населення на 1309,6тис.грн., утримання закладів охорони здоров’я –32445,5тис.грн. (у зв‘язку з реформуванням галузі), утримання дорожнього господарства – 330,1тис.грн., інших цільових програм – 47,2 тис.грн.
Структура видатків загального фонду міського бюджету за економічною ознакою характеризується значною питомою вагою фінансових ресурсів, спрямованих на захищені видатки –83,3% (142068,9 тис.грн.), з них на виплату заробітної плати з нарахуваннями –68,3% (116477тис.грн), соціальні виплати населенню – 1,6% (2741тис.грн), придбання продуктів харчування –2,1% (3501,5 тис.грн), придбання медикаментів – 0,1% (123,9 тис.грн), оплату енергоносіїв –11,2% (19225,5тис.грн). Трансферти підприємствам складають 15% (25630,2тис.грн), інші витрати – 1,7 % (2843,2тис.грн).
У процесі виконання бюджету забезпечено своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери та фінансування видатків за всіма зареєстрованими зобов’язаннями.
Інвестиційна складова міського бюджету профінансована в сумі 5110,8 тис.грн, що складає 2,8% обсягу міського бюджету. Дані кошти спрямовані на: розробку проєктно — кошторисної документації для проведення капітального ремонту системи теплопостачання з встановленням індивідуального опалення в амбулаторіях № 7,8 в сумі 42 тис.грн., проведення капітальних ремонтів установ, організацій – 224,6 тис.грн., надання фінансової підтримки комунальним підприємствам міста – 3229тис.грн., придбання обладнання для установ соціально-культурної сфери – 1615,2 тис.грн. Крім того достроково і в повному обсязі виконані боргові зобов’язання перед ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» в сумі 11414,5 тис.грн.
За даними звіту Державної казначейської служби України в м.Павлоград станом на 01 квітня 2021 року кредиторська заборгованість по загальному і спеціальному фонду відсутня, дебіторська заборгованість по загальному фонду складає 27,9тис.грн., спеціальному фонду — 24,1 тис.грн.
У складі видатків бюджету міста на 2021 рік затверджені видатки на реалізацію 32 міських цільових програм (при уточненому плані на рік – 292622,71тис.грн, фактичні видатки склали – 33725,4тис.грн, або 11,5% до уточненого плану на рік).
Станом на 01 квітня 2021 року залишаються не усунутими порушення, виявлені фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за результатами ревізії за період 2013-2015 років в сумі 911,5 тис.грн, в тому числі: по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 5,7 тис.грн, виконавчому комітету міської ради – 905,8 тис.грн. За результатами ревізій, проведених Східним офісом Держаудитслужби в квітні 2020 року, залишаються не усунутими порушення в сумі 950,3 тис.грн, в тому числі: по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 792,2 тис.грн, відділу освіти – 158,1 тис.грн. За результатами державного фінансового аудиту бюджету м. Павлоград за період з 01.01.2018 року по 31.08.2020 року не усунено недоотримання фінансових ресурсів внаслідок користування земельними ділянками без оформлення договірних відносин та без сплати орендної плати через не продовження терміну дії договорів оренди земельних ділянок після закінчення строку договору при фактичному їх використанні без правовстановлюючих документів на суму 468,91 тис.грн (ТОВ “ЗМНО”), недотримання орендної плати за передане в оренду комунальне майно до міського бюджету на суму 136,32 тис.грн та балансоутримувачами – 66,24 тис.грн.
З метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Взяти до відома звіт про виконання міського бюджету за І квартал 2021 року та направити його міській раді для розгляду згідно з додатками 1,2 та пояснювальною запискою, що додається.

2. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 квітня 2021 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати.

3. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Головному управлінню державної податкової служби у Дніпропетровській області (Чуб):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини міського бюджету за І квартал 2021 року за джерелами доходів та вжити ефективних заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до міського бюджету, який склався станом на 01 квітня 2021 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;

3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та міського бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету;

4) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

4. Рекомендувати Головному управлінню ДПС у Дніпропетровській області (Чуб):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати їх на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова):

1) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та повідомляти Головне управління ДПС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України;

3) вжити заходів по усуненню порушень, виявлених Східним офісом Держаудитслужби під час фінансового аудиту бюджету м. Павлоград, в тому числі за рахунок претензійно-позовної роботи.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів та плати за оренду комунального майна.

7. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній), керівникам підприємств, установ та організацій комунальної власності міста вжити заходів щодо своєчасної сплати та погашенню заборгованості до бюджету орендарями комунального майна по платі за оренду комунального майна. В разі необхідності активізувати претензійно — позовну роботу щодо стягнення заборгованості за оренду комунального майна.

8. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради (Коценко), відділу з питань розвитку підприємництва та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

9. Відділу культури міської ради (Селіна) проаналізувати виробничі показники КЗ «Театру ім.Б.Є.Захави», обсяги та напрями використання власних надходжень за попередні та плановий роки. На підставі підготовлених висновків надати пропозиції щодо збільшення фінансування закладу за рахунок власних надходжень та зменшення — за рахунок міського бюджету.

10. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради забезпечити:

1) проведення своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;

2) установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомоги, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності;

3) своєчасне внесення змін до паспортів бюджетних програм відповідно до чинного законодавства, відповідність результативних показників виконання бюджетних програм державній статистичній, фінансовій та іншій звітності, даним бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку;

4) оцінку ефективності бюджетних програм на всіх стадіях бюджетного процесу, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів;

5) проведення аналізу власних надходжень установами та закладами соціально-культурної сфери за І квартал 2021 року та вжити заходів щодо залучення додаткових позабюджетних коштів у 2021 році;

6) постійний моніторинг стану фінансово-бюджетної дисципліни у підвідомчих бюджетних установах, розробку подальших заходів з її зміцнення, аналіз причин та умов, що сприяють виникненню порушень, та організацію роботи щодо їх попередження і профілактику, своєчасну оцінку діям (бездіяльності) відповідних посадових осіб.

7) вжиття системних дієвих заходів щодо збереження і раціонального використання комунального майна, посилення контролю за станом фінансової дисципліни, обліку та звітності, персональної відповідальності за дотриманням вимог фінансово-бюджетного законодавства, належного і своєчасного відшкодування заподіяної шкоди;

8) своєчасне вжиття вичерпних заходів щодо повного усунення виявлених за результатами ревізій, аудитів, перевірок та моніторингів закупівель, проведених Східним офісом Держаудитслужби та іншими контролюючими органами, недоліків і порушень фінансової дисципліни, недопущення їх у подальшій роботі, а також виконання наданих за результатами державних фінансових аудитів пропозицій та інформування Східного офісу Держаудитслужби про проведену роботу.

10. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Соколова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

11. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань виконавчої діяльності згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова____________________________А.О.Вершина


Додаток 1Додаток 2Пояснювальна записка до звіту.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Рішення 50 сесії VIII скликання
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 28.12.2022 р. №1314 «Про передачу автогрейдера»
  • Impactpreneurship 2.0: навчання з соціального підприємництва для молоді, ВПО, ветеранів/-ок
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Яворницького Дмитра (від буд. № 203 до буд. № 173) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006643-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Нова (від вул. Кравченка до пров. Новий) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006543-a
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Щастя до вул. Хуторська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006477-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Будівельна в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006366-a
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Привітання міського голови Анатолія ВЕРШИНИ з Великоднем
  • Виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за січень – квітень 2024 року
  • Оголошення закупівлі
  • Виконком від 01.05.2024 р.
  • Запрошуємо до участі у міському дитячому фотоконкурсі «Ми- українці!», присвяченому Міжнародному дню захисту дітей
  • У бою за Україну загинув наш земляк Гіда Анатолій