Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июль 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июн    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Корисна інформація

Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Март 14th, 2025 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

Проекти рішень виконкому

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

м.Павлоград №______
 
Про затвердження інформаційних
карток адміністративних послуг
у сфері державної реєстрації
речових прав на нерухоме майно
та їх обтяжень

Відповідно до ст.ст. 38, 40, 59 Закону України «Про місцеве
самоврядування в Україні», ст. 8 Закону України «Про адміністративні
послуги», Закону України «Про адміністративну процедуру», рішення
Павлоградської міської ради від 17.12.2024 № 1853-37/VIII «Про затвердження
Переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади та адміністративних
послуг, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку делегованих
повноважень, які є обов’язковими для надання через Центр надання адміністративних
послуг м. Павлограда у новій редакції, враховуючи наказ Міністерства юстиції
України від 05.03.2025 №638/5 «Про затвердження типових інформаційних
карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на
нерухоме майно та їх обтяжень», з метою недопущення порушень норм чинного
законодавства України, виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити інформаційні картки адміністративних послуг у сфері
державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, що
надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Павлограда,
суб’єктами надання яких є виконавчі органи Павлоградської міської ради
(додаються).
2. Відділу надання адміністративних послуг (Ілющенко) забезпечити
доступ суб’єктам звернень до інформаційних карток адміністративних послуг у
разі необхідності.
3. Відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення (Барсунянц)
оприлюднити інформаційні картки адміністративних послуг на офіційному
сайті Павлоградської міської ради.

2

4. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на
відділ надання адміністративних послуг (Ілющенко), контроль — на заступника
міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Пацко).
 
Міський голова                                                                    Анатолій ВЕРШИНА




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Відділ з питань розвитку підприємництва інформує
  • Обрано переможців конкурсу «Impactpreneurship 4.0»: 29 бізнес-проєктів по 5000 $
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 20.09.2016р. № 366-12/VІІ (з урахуванням змін)
  • Про затвердження інструкції
  • Звіт про використання бюджетних коштів за І півріччя 2025 р.
  • Щодо оприлюднення проекту Інвестиційної програми з централізованого водопостачання
  • Топ-5 порад, як вижити і вціліти під час обстрілів
  • Повідомлення про намір отримання дозволу на викиди в атмосферне повітря ДФ ТОВ «Газорозподільні мережі України»
  • Коригування тарифів на централізоване водопостачання
  • Про коригування тарифів на централізоване водопостачання КП «ПАВЛОГРАДТРАНСЕНЕРГО» Павлоградської міської ради
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Мужності в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-01-011750-a.
  • Павлоград у проєкті «Міста взаємності: інтеграція через міжкультурний діалог»
  • Про внесення змін до розпорядження міського голови від 13.12.2022 № 206-р “Про створення робочої групи з питань впровадження проєктів громадської безпеки та соціальної згуртованості Павлоградської міської територіальної громадиˮ
  • Про реалізацію державної політики в сфері цивільного захисту та оборонної роботи у м. Павлограді в умовах воєнного стану в 2025 році
  • Звіт про виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за І півріччя 2025 року