Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Февраль 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Янв    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Корисна інформація

Про затвердження Положення балансової комісії виконавчого комітету Павлоградської міської ради

Май 15th, 2013 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

______________2013 р. №______

Про затвердження Положення
балансової комісії виконавчого комітету
Павлоградської міської ради

Відповідно до ст.ст.17,40, ч.6 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою організації роботи балансової комісії щодо контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємств та організацій комунальної власності міста виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити Положення про балансову комісію виконавчого комітету Павлоградської міської ради (додається).

2. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу з економічних питань Штонду Т.А., контроль на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тихонова В.М.

Міський голова І.С. Метелиця

Додаток
до рішення виконкому міської ради
від _________2013р. №_______

ПОЛОЖЕННЯ
про балансову комісію виконавчого комітету
Павлоградської міської ради

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Метою роботи балансової комісії виконавчого комітету Павлоградської міської ради (далі – Комісія) є посилення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємств та організацій комунальної власності міста (далі – підприємства) шляхом проведення всебічного аналізу та оцінки результатів виробничо-господарської діяльності цих підприємств, забезпечення своєчасного виявлення чинників, що впливають позитивно, і таких, що зумовлюють зниження ефективності господарювання та прийняття рішень, спрямованих на поліпшення роботи підприємств.

1.2. Комісія підзвітна та підконтрольна міській раді, підпорядкована міському голові, виконавчому комітету та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

1.3. Персональний склад Комісії затверджується розпорядженням міського голови.

1.4. Комісія у своїй діяльності керується чинним законодавством України, постановами Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими актами органів державної і місцевої влади, а також цим Положенням.

2. ПОВНОВАЖЕННЯ КОМІСІЇ
2.1. Розглядає та узгоджує для подальшого затвердження найбільш важливі питання виробничо-фінансової діяльності підприємств:
 фінансовий план підприємства на плануємий рік;
 фонд заробітної плати працівників підприємства;
 штатний розклад.

2.2. Виявляє причини незадовільної виробничо-фінансової діяльності підприємств і вносить необхідні пропозиції щодо її усунення.

2.3. Здійснює контроль за використанням грошових і бюджетних коштів, своєчасною виплатою заробітної плати, виконання податкових зобов’язань та повнотою сплати внесків до фондів соціального страхування.

2.4. Здійснює постійний контроль за виконанням підприємствами рішень і рекомендацій Комісії.

2

3. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КОМІСІЇ
3.1. Основною роботою Комісії є засідання, що проводяться щоквартально.

3.2. Засідання Комісії проводиться з обов’язковою участю представників зацікавлених підприємств і служб виконавчого комітету Павлоградської міської ради.

3.3. Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше, ніж 50% її кількісного складу.

3.4. Дата проведення та черга дена засідання повідомляються членам Комісії її секретарем не пізніше, ніж за 3 дні до засідання. Підготовка матеріалів на засідання Комісії покладається на керівника підприємства, діяльність якого розглядається, та секретаря Комісії. Матеріали повинні складатися з:
 усіх форм фінансової звітності;
 усіх форм статистичної звітності;
 розшифровки дебіторської та кредиторської заборгованості;
 іншої інформації, згідно з завданням голови Комісії;
 доповіді керівника підприємства.

3.5. У роботі Комісії можуть брати участь спеціалісти підприємств, відповідні працівники міськвиконкому, депутати міської ради.

4. РЕГЛАМЕНТ ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ КОМІСІЇ
4.1. Засідання Комісії складається із:
 доповіді керівника підприємства, яка повинна займати не більше 10 хвилин;
 питань членів Комісії;
 надання Комісією пропозицій;
 прийняття рішення Комісією.

4.2. Доповідь керівника повинна освітлювати питання:
а) аналіз техніко-економічних показників і фінансового стану підприємства:
 аналіз доходів і витрат;
 аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
 аналіз рентабельності та ліквідності;
 аналіз ефективності використання основних засобів підприємства;
 аналіз показників із праці (кількість працівників підприємства; кваліфікаційний склад; відповідність чисельності працівників підприємства вимогам законодавства; середня заробітна плата по категоріях працівників і в цілому по підприємству; стан розрахунків по заробітній платі (заборгованість по заробітній платі, причини її виникнення)).
б) інвестиційна діяльність;
3

в) охорона праці:
 стан техніки безпеки та охорони праці на підприємстві;
 травматизм виробничого та побутового характеру (причини і заходи щодо його ліквідації);
г) завдання, що стоять перед підприємством, і заходи, направлені на їх виконання;
д) визначення проблемних питань підприємства та пропозицій щодо їх вирішення.

4.3. Доповідь керівника заслуховується при обов’язковій присутності заступника керівника з фінансових та економічних питань і (або) головного бухгалтера підприємства.

4.4. Прийняті на засіданні рішення оформляються протоколом, який підписується головуючим на засіданні та секретарем Комісії, та доводяться до відома членів Комісії і підприємствам протягом п’яти робочих днів з дня проведення засідання.

Заступник міського голови –
керуючий справами міськвиконкому А.В. Рябова

Начальник відділу з економічних питань Т.А. Штонда


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • 60 сесія
  • Депутати схвалили звернення щодо підтримки Президента України Володимира Зеленського
  • Про надання дозволу на перепоховання
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про визначення обсягів пайової участі власників пересувних тимчасових споруд торговельного призначення та об’єктів сфери розваг в утриманні об’єктів благоустрою
  • Інвестиційна програма 2024-2025рр
  • Повідомлення про позачергову сесію
  • Про затвердження Порядку використання у 2025 році Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів Павлоградській районній державній адміністрації
  • Про затвердження Порядку використання у 2025 році Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (військовій частині А0693 Міністерства оборони України)
  • Про подачу заяв на офіційному сайті Реєстру збитків, завданих агресією російської федерації проти України
  • До уваги внутрішньо переміщених осіб та інших осіб, постраждалих внаслідок збройної агресії російської федерації проти України
  • Календарний план організації та проведення НМТ
  • Робоча зустріч з представниками гуманітарної організації “Action Against Hungerˮ
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлограджитлосервіс» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про передачу матеріальних цінностей