ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
______________2013 р. №______
Про затвердження Положення
балансової комісії виконавчого комітету
Павлоградської міської ради
Відповідно до ст.ст.17,40, ч.6 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою організації роботи балансової комісії щодо контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємств та організацій комунальної власності міста виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Положення про балансову комісію виконавчого комітету Павлоградської міської ради (додається).
2. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу з економічних питань Штонду Т.А., контроль на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тихонова В.М.
Міський голова І.С. Метелиця
Додаток
до рішення виконкому міської ради
від _________2013р. №_______
ПОЛОЖЕННЯ
про балансову комісію виконавчого комітету
Павлоградської міської ради
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Метою роботи балансової комісії виконавчого комітету Павлоградської міської ради (далі – Комісія) є посилення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємств та організацій комунальної власності міста (далі – підприємства) шляхом проведення всебічного аналізу та оцінки результатів виробничо-господарської діяльності цих підприємств, забезпечення своєчасного виявлення чинників, що впливають позитивно, і таких, що зумовлюють зниження ефективності господарювання та прийняття рішень, спрямованих на поліпшення роботи підприємств.
1.2. Комісія підзвітна та підконтрольна міській раді, підпорядкована міському голові, виконавчому комітету та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
1.3. Персональний склад Комісії затверджується розпорядженням міського голови.
1.4. Комісія у своїй діяльності керується чинним законодавством України, постановами Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими актами органів державної і місцевої влади, а також цим Положенням.
2. ПОВНОВАЖЕННЯ КОМІСІЇ
2.1. Розглядає та узгоджує для подальшого затвердження найбільш важливі питання виробничо-фінансової діяльності підприємств:
фінансовий план підприємства на плануємий рік;
фонд заробітної плати працівників підприємства;
штатний розклад.
2.2. Виявляє причини незадовільної виробничо-фінансової діяльності підприємств і вносить необхідні пропозиції щодо її усунення.
2.3. Здійснює контроль за використанням грошових і бюджетних коштів, своєчасною виплатою заробітної плати, виконання податкових зобов’язань та повнотою сплати внесків до фондів соціального страхування.
2.4. Здійснює постійний контроль за виконанням підприємствами рішень і рекомендацій Комісії.
2
3. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КОМІСІЇ
3.1. Основною роботою Комісії є засідання, що проводяться щоквартально.
3.2. Засідання Комісії проводиться з обов’язковою участю представників зацікавлених підприємств і служб виконавчого комітету Павлоградської міської ради.
3.3. Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше, ніж 50% її кількісного складу.
3.4. Дата проведення та черга дена засідання повідомляються членам Комісії її секретарем не пізніше, ніж за 3 дні до засідання. Підготовка матеріалів на засідання Комісії покладається на керівника підприємства, діяльність якого розглядається, та секретаря Комісії. Матеріали повинні складатися з:
усіх форм фінансової звітності;
усіх форм статистичної звітності;
розшифровки дебіторської та кредиторської заборгованості;
іншої інформації, згідно з завданням голови Комісії;
доповіді керівника підприємства.
3.5. У роботі Комісії можуть брати участь спеціалісти підприємств, відповідні працівники міськвиконкому, депутати міської ради.
4. РЕГЛАМЕНТ ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ КОМІСІЇ
4.1. Засідання Комісії складається із:
доповіді керівника підприємства, яка повинна займати не більше 10 хвилин;
питань членів Комісії;
надання Комісією пропозицій;
прийняття рішення Комісією.
4.2. Доповідь керівника повинна освітлювати питання:
а) аналіз техніко-економічних показників і фінансового стану підприємства:
аналіз доходів і витрат;
аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
аналіз рентабельності та ліквідності;
аналіз ефективності використання основних засобів підприємства;
аналіз показників із праці (кількість працівників підприємства; кваліфікаційний склад; відповідність чисельності працівників підприємства вимогам законодавства; середня заробітна плата по категоріях працівників і в цілому по підприємству; стан розрахунків по заробітній платі (заборгованість по заробітній платі, причини її виникнення)).
б) інвестиційна діяльність;
3
в) охорона праці:
стан техніки безпеки та охорони праці на підприємстві;
травматизм виробничого та побутового характеру (причини і заходи щодо його ліквідації);
г) завдання, що стоять перед підприємством, і заходи, направлені на їх виконання;
д) визначення проблемних питань підприємства та пропозицій щодо їх вирішення.
4.3. Доповідь керівника заслуховується при обов’язковій присутності заступника керівника з фінансових та економічних питань і (або) головного бухгалтера підприємства.
4.4. Прийняті на засіданні рішення оформляються протоколом, який підписується головуючим на засіданні та секретарем Комісії, та доводяться до відома членів Комісії і підприємствам протягом п’яти робочих днів з дня проведення засідання.
Заступник міського голови –
керуючий справами міськвиконкому А.В. Рябова
Начальник відділу з економічних питань Т.А. Штонда