Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Сентябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Авг    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Про роботу архівного відділу щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на отримання інформації

Июнь 10th, 2016 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

08.06.2016р.                     м.Павлоград                          № 396

Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м. Павлограді Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, виконавчий комітет відмічає, що архівним відділом Павлоградської міської ради здійснюються заходи направлені на реалізацію громадянами та юридичними особами конституційного права на отримання інформації.
На теперішній час у відділі зберігаються 310 фондів, що складає 19202 одиниці зберігання.
У фондах зберігаються документи промислових, будівельних, вугільних підприємств, закладів освіти, охорони здоров’я, культури, статистики, фінансових, профспілкових структур, органів влади та місцевого самоврядування.
Станом на 01.06.2016 року в архіві знаходиться на зберіганні 29 фондів управлінської документації постійного зберігання , що складає 8100 одиниць зберігання, які є джерелом формування Національного Архівного Фонду. Кількість одиниць зберігання цих фондів постійно збільшується в залежності від терміну зберігання документів в архівних підрозділах установ органів влади та місцевого самоврядування, які входять до списку джерел комплектування архіву.
У зв’язку з відсутністю в місті трудового архіву, функції щодо зберігання документів з кадрових питань (особового складу) суб’єктів господарювання, що ліквідуються та надання громадянам довідок соціально-правового характеру (про стаж роботи та заробітну плату) покладено на архівний відділ Павлоградської міської ради.
Станом на 01.06.2016 року список суб’єктів господарювання, що ліквідувалися та передали на зберігання до архівного відділу документи з

1
кадрових питань (особового складу), склав 281 фондів , в кількості 10975 одиниць зберігання.
Основними формами використання відомостей, що містяться в архівних документах є:
— інформування користувачів про наявність в архіві документів та їх
зміст;
— виконання запитів громадян та установ;
— надання документів користувачам для роботи в читальному залі
архівного відділу;
— видача документів у тимчасове користування поза архівом;
— використання документів архіву при підготовці інформаційних заходів, у
засобах масової інформації і публікації
Одним із пріоритетних напрямів роботи відділу є надання інформації соціально-правового характеру за запитами громадян і установ.
За довідками соціально – правового характеру та з тематичними запитами у 2015 році звернулось 1159 громадян, а станом на 01.06.2016 року 378 громадян. Щорічно переважають запити соціально-правового характеру, а саме, про стаж роботи та нарахування заробітної плати. Кількість запитів зростає відповідно до надходження документів на зберігання від суб’єктів господарювання та змін, що відбуваються в Пенсійному законодавстві.
Звернення розглядаються у встановлені терміни відповідно до чинного законодавства. Всі запити виконуються безоплатно.
З 01 січня 2013 року прийом запитів громадян на отримання інформації з архіву здійснюється через Центр надання адміністративних послуг.
Спеціалістами відділу постійно надаються консультації з питань архівної справи та діловодства органам державної влади та місцевого самоврядування, а також суб’єктам господарювання усіх форм власності.
Згідно з річними планами проводиться робота по укомплектуванню та описуванню документів на договірних засадах.

Керуючись законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про Національний архівний фонд та архівні установи” на виконання “Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях”, з метою створення зручних і сприятливих умов отримання відомостей, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів місцевого самоврядування та попередження порушень в сфері діловодства та архівної справи виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:
1. Аналітичну довідку про роботу архівного відділу Павлоградської міської ради щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на отримання інформації взяти до відома.
3

2. Начальнику архівного відділу Малюковій Л.В.:
1) посилити контроль за неухильним виконанням вимог Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”;

2) вжити дієвих заходів щодо недопущення порушень термінів розгляду запитів громадян соціально-правового характеру та звернень громадян відповідно до Закону України “Про звернення громадян”;

3) систематично надавати роз’яснення через засоби масової інформації з найбільш важливих для громадян питань щодо отримання інформації з архіву.

3. Координацію роботи щодо виконання данного рішення покласти на архівний відділ Павлоградської міської ради (Малюкова), контроль — на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

В.о.міського голови                                                 В.С.Мовчан

 

Аналітична довідка




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 12.03.2025 № 285/0/3-25 «Про затвердження Порядку встановлення муніципальної заохочувальної виплати (премії) медичним працівникам»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про міський конкурс літературної творчості «Герої рідної землі»
  • До УВАГИ опікуна та піклувальника повнолітньої недієздатної особи та особи, цивільна дієздатність якої обмежена
  • Про надання дозволу на улаштування розв’язки кільцевого типу  на вул.Івана Мазепи в районі будинків № 66а, №51, №71
  • Про погодження на видалення дерева
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерева
  • Про погодження на видалення дерева
  • Поточний ремонт дороги по вул. Незалежності в м.Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-09-05-012781-a
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Виконком від 03.09.2025 р
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 14.05.2025р. № 615/0/3-25 ”Про Положення щодо надання адресної матеріальної допомоги громадянам міста Павлоград” ( з урахуванням внесених змін)