Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про затвердження Положення про ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області у місті Павлоград.

Март 5th, 2018 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

28.02.2018р. м. Павлоград №127

Про затвердження Положення про ланку
територіальної підсистеми єдиної
державної системи цивільного захисту
Дніпропетровської області у місті Павлоград

Керуючись ст.40, ч.1 ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.10 Кодексу цивільного захисту України, постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2015 року №101 «Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту», розпорядженням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 29.10.2015 року № Р-640/0/3-15 «Про затвердження Положення про територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області», з метою здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період в місті Павлоград, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :
1. Затвердити Положення про ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області у місті Павлоград, що додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконкому від 09.12.2015 року № 821 «Про затвердження Положення про Павлоградську міську ланку Дніпропетровської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту».
2

3. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради (Белякін), контроль залишаю за собою.

В.о.міського голови В.С.Мовчан

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
Від 28.02.2018р. № 127

ПОЛОЖЕННЯ
про ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи
цивільного захисту Дніпропетровської області у місті Павлоград

1. Це Положення визначає основи створення ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області у місті Павлоград (далі – ланка), її склад та завдання.

2. У цьому Положенні термін «ланка» вживається у значенні складової частини територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області, що створюється в місті Павлоград, і до якої входять органи управління і підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання, які виконують завдання цивільного захисту.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі цивільного захисту України, Положенні про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 09 січня 2014 року №11 та Положенням про територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області, затвердженого розпорядженням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 29.10.2015 року №Р-640/0/3-15.

3. Метою створення ланки є здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період в місті Павлоград.

4. Завданнями ланки є:

1) забезпечення готовності органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту до дій, спрямованих на запобігання і реагування на надзвичайні ситуації або небезпечні події;

2) організація та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;

3) планування заходів цивільного захисту;

4) організація та здійснення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;

5) проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, організація життєзабезпечення постраждалого населення;

2

6) ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій або небезпечних подій;

7) проведення моніторингу і прогнозування виникнення надзвичайних ситуацій та їх розвитку, визначення ризику їх виникнення на території міста, оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій, визначення на основі прогнозованих даних обсягу потреби в силах, засобах, матеріальних та фінансових ресурсах;

8) ліквідація медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій та епідемій, надання екстреної медичної допомоги постраждалим у зоні надзвичайної ситуації, здійснення заходів медичного забезпечення;

9) навчання населення щодо поведінки та дій у разі виникнення надзвичайної ситуації;

10) організація і проведення підготовки керівного складу та фахівців Павлоградської міської ради, суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту;

11) здійснення заходів щодо створення та використання наявного фонду захисних споруд цивільного захисту для укриття населення;

12) створення, збереження і раціональне використання резерву матеріальних ресурсів, необхідних для запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;

13) забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання і територій в особливий період;

14) здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення;

15) інші завдання, визначені законом.

5. Положення про ланку затверджується органом, що її утворив – виконавчим комітетом Павлоградської міської ради.

6. Безпосереднє керівництво ланкою здійснює міський голова.

7. До складу ланки входять органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання (додаток).

8. Для координації діяльності Павлоградської міської ради, суб’єктів господарювання у сфері цивільного захисту функціонують:

на місцевому рівні – комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій;

3

на об’єктовому рівні – комісія з питань надзвичайних ситуацій суб’єкта господарювання.

Міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та об’єктові комісії з питань надзвичайних ситуацій провадять свою діяльність відповідно до положень про них.

Для координації робіт із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на місцевому та об’єктовому рівні у разі потреби утворюються спеціальні комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

9. Управління ланкою здійснюють на:

місцевому рівні – виконавчий комітет Павлоградської міської ради, відділ з питань цивільного захисту міської ради, Павлоградське міськрайонне управління ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області;

на об’єктовому рівні – керівник суб’єкта господарювання, а також підрозділи (посадові особи) з питань цивільного захисту, які утворюються (призначаються) відповідно до законодавства.

10. З метою забезпечення управління, координації дій органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту, здійснення цілодобового чергування та забезпечення збору, оброблення, узагальнення та аналізу інформації про обстановку функціонують:

1) на місцевому рівні:
чергові служби міськвиконкому (диспетчерська служба);
оперативно-чергові (чергові, диспетчерські) служби Павлоградського міськрайонного управління ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, підприємств, установ та організацій (у разі їх створення);

2) на об’єктовому рівні:
чергові (диспетчерські) служби суб’єктів господарювання (у разі їх створення).

У разі виникнення надзвичайних ситуацій до організації заходів з ліквідації їх наслідків залучаються представники заінтересованих органів державної влади.

11. Для забезпечення сталого управління заходами цивільного захисту та реалізації функцій, передбачених на особливий період Павлоградською міською радою і суб’єктами господарювання використовується державна система пунктів управління.

12. До сил цивільного захисту ланки належать:

4
Павлоградське міськрайонне управління ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області;
місцеві, комунальні, об’єктові аварійно-рятувальні служби та аварійно-рятувальні служби громадських організацій;
об’єктові та територіальні формування цивільного захисту місцевого рівня;
об’єктові та територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту місцевого рівня;
добровільні формування цивільного захисту.

13. До складу ланки входять територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту місцевого рівня, що утворюються органами управління і суб’єктами господарювання відповідно до законодавства.
Міські спеціалізовані служби цивільного захисту провадять свою діяльність відповідно до положень про них.

14. Ланка залежно від масштабів і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла, функціонує у режимах:
повсякденного функціонування;
підвищеної готовності;
надзвичайної ситуації;
надзвичайного стану.
В умовах нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, сейсмічної, гідрологічної, гідрометеорологічної, техногенної та пожежної обстановки та за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій ланка функціонує в режимі повсякденного функціонування.
Основними завданнями, що виконуються ланкою у режимі повсякденного функціонування, є:
забезпечення спостереження, гідрометеорологічного прогнозування та здійснення контролю за станом навколишнього природного середовища та небезпечних процесів, що можуть привести до виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об’єктах, об’єктах підвищеної небезпеки і прилеглих до них територіях, а також на територіях, на яких існує загроза виникнення геологічних та гідрологічних явищ і процесів;
розроблення і виконання цільових та науково — технічних програм запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і зменшення можливих втрат;
здійснення цілодобового чергування пожежно-рятувальних підрозділів;
забезпечення здійснення планування заходів цивільного захисту;
здійснення планових заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, забезпечення безпеки та захисту населення і територій від таких ситуацій, а також заходів щодо підготовки до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту;
забезпечення готовності органів управління та сил цивільного захисту до дій за призначенням;

5

організація підготовки фахівців цивільного захисту, підготовка керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і
здійсненням заходів щодо цивільного захисту, навчання населення діям у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
створення і поновлення матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків;
організація та проведення моніторингу надзвичайних ситуацій, визначення ризиків їх виникнення;
підтримання у готовності автоматизованих систем централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій. У разі загрози виникнення надзвичайної ситуації на території міста Павлоград встановлюється режим підвищеної готовності.
Підставами для тимчасового введення режиму підвищеної готовності є:
на місцевому рівні – загроза виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня.
Основними завданнями, що виконуються ланкою у режимі підвищеної готовності, є:
здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії у можливій зоні надзвичайної ситуації;
формування оперативних груп для виявлення причин погіршення обстановки та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;
посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною обстановкою, ситуацією на потенційно-небезпечних об’єктах, території об’єкта підвищеної небезпеки та /або за його межами, території, на якій існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, а також здійснення постійного прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх масштабів;
уточнення (у разі потреби) планів реагування на надзвичайні ситуації, здійснення заходів щодо запобігання їх виникненню;
уточнення та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;
приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту, залучення у разі потреби додаткових сил і засобів.
У разі виникнення надзвичайної ситуації на території міста встановлюється режим надзвичайної ситуації.
Підставами для тимчасового введення режиму надзвичайної ситуації є:
на місцевому рівні – виникнення надзвичайної ситуації, що класифікується як ситуація місцевого рівня.
Рівень надзвичайної ситуації визначається відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 року № 368.

6
Основними завданнями, що виконуються міською ланкою у режимі надзвичайної ситуації, є:
уведення в дію планів реагування на надзвичайні ситуації;
здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;
призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та утворення у разі потреби спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
визначення зони надзвичайної ситуації;
здійснення постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;
організація робіт з локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;
організація та здійснення заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;
організація та здійснення (у разі потреби) евакуаційних заходів;
організація і здійснення радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;
здійснення безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються.
Режим підвищеної готовності та режим надзвичайної ситуації вводиться в місті за рішенням Павлоградської міської ради.
Режим надзвичайного стану для єдиної державної системи цивільного захисту у повному обсязі, або частково для окремих її територіальних підсистем тимчасово встановлюється в межах території, на якій введено правовий режим надзвичайного стану.
У період дії режиму надзвичайного стану, у разі його введення, міська ланка функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законом України «Про правовий режим надзвичайного стану» та іншими нормативно-правовими актами.

15. Переведення ланки у режим функціонування в умовах особливого періоду здійснюється відповідно до актів Президента України, Кабінету Міністрів України, плану цивільного захисту на особливий період.

16. Ланка провадить свою діяльність відповідно до плану основних заходів цивільного захисту на рік.

17. Функціонування міської ланки та заходи цивільного захисту в особливий період здійснюються відповідно до плану цивільного захисту на особливий період.
7
18. Заходи із запобігання виникненню та ліквідації надзвичайних ситуацій здійснюється на основі планів реагування на надзвичайні ситуації.

19. Для організації виконання заходів щодо запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах підвищеної небезпеки розробляються плани локалізації і ліквідації наслідків аварій на таких об’єктах.

20. Керівництво проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт в ланці під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та управління силами цивільного захисту, що залучаються до таких робіт, здійснює керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, який діє відповідно до статті 75 Кодексу цивільного захисту України.
Залежно від рівня надзвичайної ситуації керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації призначається:
розпорядженням міського голови – один із заступників міського голови;
керівником суб’єкта господарювання у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного об’єктового рівня – керівник або один із керівників суб’єкта господарювання відповідно до затвердженого розподілу обов’язків.
Для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації утворюється штаб із ліквідації її наслідків, який є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
До складу штабу із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залежно від рівня надзвичайної ситуації, входять працівники Павлоградського міськрайонного управління ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, керівники аварійно-рятувальних служб, що беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, представники або експерти відповідних центральних органів виконавчої влади, виконкому Павлоградської міської ради, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками).
Рішення про утворення та ліквідацію такого штабу, його склад приймає керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
Основну частину робіт, пов’язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію або усуненням загрози її виникнення, виконують сили цивільного захисту підприємства, установи чи організації, де виникла така ситуація, з наданням їм необхідної допомоги силами цивільного захисту міста Павлоград, на території якого розташоване таке підприємство, установа чи організація.
До виконання зазначених робіт насамперед залучаються сили цивільного захисту центрального органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить об’єкт, на якому сталася аварія, що призвела до виникнення надзвичайної ситуації та сили цивільного захисту ланки.
Залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюється органами управління, яким підпорядковані такі сили, відповідно до планів реагування на надзвичайні ситуації.

8

У разі потреби до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій за рішенням керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації залучаються додаткові сили цивільного захисту.
Авіаційний пошук і рятування людей здійснюється суб’єктами забезпечення цивільного захисту відповідно до компетенції. Організація проведення авіаційного пошуку і рятування здійснюються ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області або призначеним координатором операції з авіаційного пошуку і рятування.
Залучення сил цивільного захисту до проведення заходів цивільного захисту в особливий період здійснюється згідно з планом цивільного захисту на особливий період.
Аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи проводяться відповідно до порядку, що визначається інструкціями, правилами, статутами, іншими нормативно — правовими актами та нормативними документами щодо дій у надзвичайних ситуаціях.
До робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які виконуються в міській ланці, можуть залучатися Збройні Сили України, інші військові формування та правоохоронні органи спеціального призначення відповідно до Конституції і законів України.
До робіт із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків можуть залучатися на добровільних або договірних засадах громадські об’єднання за наявності учасників, які залучаються до таких робіт відповідного рівня підготовки у порядку, визначеному керівництвом такого об’єднання або керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
У ланці цивільного захисту з метою своєчасного запобігання і ефективного управління на надзвичайні ситуації організовується взаємодія з питань:
визначення органів управління, які безпосередньо залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, склад і кількість сил (засобів) реагування на них;
погодження порядку здійснення спільних дій сил цивільного захисту під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з визначенням основних завдань, місця, часу і способів їх виконання;
організації управління спільними діями органів управління та сил цивільного захисту під час виконання завдань за призначенням;
всебічного забезпечення спільних заходів, що здійснюватимуться органами управління та підпорядкованими їм силами цивільного захисту, в тому числі взаємного надання допомоги транспортними, інженерними, матеріальними, технічними та іншими засобами.
Залежно від обстановки, масштабу, характеру та можливого розвитку ситуації взаємодія організовується на регіональному, місцевому та об’єктовому рівні, а саме – між територіальними органами центральних органів виконавчої влади, Дніпропетровською обласною державною
9

адміністрацією, виконавчим комітетом Павлоградської міської ради, їх силами, а також суб’єктами господарювання.
З метою запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, мінімізації їх можливих наслідків, організації узгодженого реагування сил цивільного захисту на небезпечні події та надзвичайні ситуації між оперативно-черговими (черговими, диспетчерськими) службами Павлоградської міської ради, підприємств, установ та організацій (у разі їх утворення) і оперативно-черговою службою Павлоградського міськрайонного управління ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області організовується обмін інформацією про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації та хід ліквідації наслідків у сфері відповідальності відповідної чергової служби.
Взаємодія під час здійснення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та/або ліквідації їх наслідків організовується через спеціально призначені оперативні групи або представників відповідних центральних органів влади, виконавчим комітетом Павлоградської міської ради, які залучаються до здійснення таких заходів. Повноваження зазначених оперативних груп або представників визначаються відповідними центральними органами виконавчої влади та виконавчим комітетом Павлоградської міської ради.

21. Сили цивільного захисту, крім добровільних формувань цивільного захисту, укомплектовуються та забезпечуються органами управління цивільного захисту, що їх утворили, з урахуванням необхідності проведення робіт, пов’язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію або запобіганням її виникненню в автономному режимі протягом не менш як трьох діб.

22. Забезпечення фінансування ланки здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, коштів суб’єктів господарювання, інших не заборонених законодавством джерел.

Начальник відділу з питань НС та ЦЗН
Павлоградської міської ради В.Ю. Белякін


127_dodat

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • До уваги мешканців міста!
  • Про затвердження Порядку безоплатного зубопротезування пільгових категорій населення
  • Про затвердження Порядку безоплатного забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення медичними виробами
  • Про затвердження Порядку безкоштовного та пільгового забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування
  • Долучайтеся до важливого дослідження ринку праці!
  • Виконком від 24.12.2024 р
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024 р. № 1878-58/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік»
  • У бою за Україну загинув наш земляк Дмитро КВАЧОВ
  • Про стан військового обліку військовозобов’язаних і призовників на підприємствах, установах та організаціях Павлоградської територіальної громади у 2024 році та завдання щодо його поліпшення у 2025 році
  • Увага! Важлива інформація!
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 27.11.2024 № 1767/0/3-24 «Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2025 рік»
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Долучайтеся до важливого дослідження ринку праці!
  • Привітання з Різдв’яними та новорічними святами
  • Про створення субланки Павлоградської міської територіальної громади ланки Павлоградського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області