Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання міського бюджету м.Павлоград за 9 місяців 2020 року

Октябрь 19th, 2020 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

м.Павлоград

Про підсумки виконання міського
бюджету м.Павлоград за 9 місяців
2020 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», рішення міської ради від 17 грудня 2019 року № 1965-60/VІІ «Про міський бюджет м.Павлоград на 2020 рік» (зі змінами), розпорядження міського голови від 24 лютого 2020 року № 71-р «Про затвердження плану заходів на 2020 рік щодо наповнення міського бюджету, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Однак, зміна за 9 місяців 2020 року основних соціально-економічних показників розвитку міста (чисельності працюючих та фонду оплати праці), запровадження заходів згідно постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11.03.2020 року «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби «COVID-19», спричиненої коронавірусом SАRS-COV-2», внесення змін до Податкового кодексу України в частині встановлення у період з 01 березня 2020 року по 31 березня 2020 року пільг зі сплати плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, негативно вплинули на виконання дохідної частини міського бюджету за 9 місяців 2020 року.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за 9 місяців 2020 року виконано на 100,3 відсотка (при плановій сумі надходжень 548204,1 тис.грн фактично надійшло 549761,7 тис.грн), сума перевиконання складає 1557,6 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 10757,1тис.грн, що складає 51 відсоток до уточнених річних планових призначень.
В загальній сумі доходів загального фонду міського бюджету власні надходження склали 372888 тис.грн або 67,8%, дотації з державного бюджету – 11092 тис.грн або 2%, субвенції з державного та інших бюджетів – 165781,7 тис.грн або 30,2%.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 100,6 відсотка та у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року зменшились на 18556,3 тис.грн або на 4,7 відсотка.
Не забезпечено виконання планових показників по 2 джерелам надходжень на суму 5948,4 тис.грн, з них по податку на доходи фізичних осіб – 5286,8 тис. грн, платі за надання інших адміністративних послуг — 661,6 тис. грн.
Станом на 01.10.2020 року податковий борг по платежах до бюджетів усіх рівнів склав 133,8 млн.грн, в тому числі до міського бюджету – 31 млн.грн. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоградводоканал», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром» та інші.
Згідно звіту Управління Державної казначейської служби України у м.Павлоград за 9 місяців 2020 року планові показники видаткової частини міського бюджету з урахуванням внесених змін до рішення міської ради від 17 грудня 2019 року № 1965 — 60/VII «Про міський бюджет м.Павлоград на 2020 рік»» складають 776769,7тис. грн, у тому числі по загальному фонду 678164,6тис. грн та спеціальному фонду – 98605,1тис. грн.
Виконання міського бюджету за 9 місяців 2020 року становить по загальному фонду – 475942,7 тис.грн. при плані 533227,8 тис. грн., або 89,3% до планових призначень на звітний період та спеціальному фонду –61124 тис. грн. при плані на рік 98605,1 тис.грн., або 62% до річних планових призначень.
Відзначається зниження видатків міського бюджету порівняно з відповідним показником минулого року на 159882,4 тис. грн., з них по загальному фонду на 150063,1 тис.грн. у зв’язку з запровадженням ІІ етапу медичної реформи з 01.04 2020 року і фінансуванням видатків на медичну галузь з державного бюджету та фінансуванням з 01.01.2020 року видатків на виплату державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми, а також пільг і субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг також з державного бюджету. По спеціальному фонду зменшення видатків склало 9819,3 тис.грн. у зв’язку із запровадженням обмежувальних карантинних заходів в бюджетних установ міста, що стало наслідком зменшення надходжень від надання платних послуг населенню.
За функціональною ознакою касові видатки загального фонду міського бюджету складають: на фінансування освіти– 259146,4тис.грн (54,4%), соціального захисту населення –16473,3тис.грн (3,5%), охорони здоров’я –68940,6тис.грн (14,5%), житлово-комунального та дорожнього господарства –46273,6тис.грн. (9,7%), керівництва і управління – 47034,6тис.грн (9,9%), транспорту та дорожнього господарства- 7058,2 тис.грн. (1,5%), культури –13614,6тис.грн (2,9%), фізкультури і спорту – 10321,6тис.грн (2,2%), інших програм – 7079,8тис.грн (1,4%).
Більшість видатків бюджету традиційно спрямовувалась на соціально-культурну сферу. У звітному періоді сукупна частка цих видатків у структурі видатків бюджету склала 77,4%, або 368496,5тис.грн, але в порівнянні з минулим роком зменшились на 29,5%, або 154030,8тис.грн.
В розрізі галузей збільшились видатки по фінансуванню закладів освіти на 28982,3тис.грн, культури – 643,3тис.грн., фізичної культури і спорту –1065,6тис.грн. Незважаючи на обмежувальні заходи у зв‘язку з запровадженням карантинних заходів протидії розповсюдження COVID-19 також збільшились видатки проти аналогічного періоду 2019 року на фінансування житлово–комунального господарства на 5904,6 тис.грн., засобів масової інформації –896,8 тис.грн., заходів з громадського порядку та безпеки –1411,5 тис.грн., інших цільових програм – 544 тис.грн.
Зменшились видатки на фінансування програм соціального захисту населення на 144864,8тис.грн. (у зв‘язку із запровадженням системи монетизації житлових субсидій для населення та передачею на фінансування з державного бюджету виплат допомоги сім’ям з дітьми), на утримання закладів охорони здоров’я –39857,1тис.грн. (у зв‘язку з реформуванням закладів охорони здоров’я та зміною фінансування).
Структура видатків загального фонду міського бюджету за економічною ознакою характеризується значною питомою вагою фінансових ресурсів, спрямованих на захищені статті –82,3% (392120 тис.грн.), з них на виплату заробітної плати з нарахуваннями –70,2% (334262,8 тис.грн), соціальні виплати населенню – 3,2% (15363,5тис.грн), придбання продуктів харчування –0,9% (4421,2 тис.грн), придбання медикаментів – 1,9% (9173,1 тис.грн), оплату енергоносіїв – 6,1% (28899,4тис.грн). Трансферти підприємствам складають 10,8% (51243,6 тис.грн), інші витрати – 6,9% (32579,1тис.грн).
У процесі виконання бюджету забезпечено своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери та фінансування видатків за всіма зареєстрованими зобов’язаннями.
Інвестиційна складова міського бюджету профінансована в сумі 50984,1 тис.грн, що складає 9,5% обсягу міського бюджету: на ремонт доріг спрямовано 12037,5 тис.грн., підтримку належного стану природного середовища міста -450,5тис.грн., видатки бюджету розвитку склали 50984,1тис.грн.
З бюджету розвитку профінансовані в складі програм видатки на: державне управління в сумі 876,8 тис.грн, охорону здоров’я – 6249,2тис.грн, освіту – 7056тис.грн., соціальний захист населення – 1438,9 тис.грн, спорт – 11 тис.грн, культуру – 329,1 тис.грн., житлово -комунальне господарство – 9306,2 тис.грн, утримання автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури – 5037,6тис.грн, внески у статутні капітали суб’єктів господарювання – 20547,8тис.грн., засоби масової інформації –131,6тис.грн.
Видатки цільового фонду міської ради за звітний період склали 2033,8 тис.грн, або 73,5 % до плану, які спрямовані на фінансування заходів цільових галузевих програм.
За даними звіту Державної казначейської служби України в м.Павлоград станом на 01 жовтня 2020 року кредиторська заборгованість по загальному фонду складає 47тис.грн. по оплаті товарів послуг, по спеціальному фонду –206,3тис.грн. за виконані роботи, у тому числі прострочена- 73,9 тис.грн. (справа знаходиться на розгляді в суді).
Дебіторська заборгованість станом на 01 жовтня 2020 року по загальному фонду складає 6530,4тис.грн. (попередня оплата послуг з теплопостачання 6494,4 тис.грн., електроенергії- 19,4 тис.грн., періодичних видань, послуг- 16,6 тис.грн.), по спеціальному фонду- 16,7тис. грн. (попередня оплата послуг з теплопостачання 5,6 тис.грн., газопостачання- 1,2 тис.грн., товарів, обладнання – 9,9 тис.грн.).
У складі видатків бюджету міста на 2020 рік затверджені видатки на реалізацію 30 міських цільових програм (при уточненому плані на рік — 254097,1тис.грн, фактичні видатки -190050,8 тис.грн, або 74,8% до уточненого плану на рік).
В результаті недостатнього фінансового ресурсу, а в окремих випадках і несвоєчасного здійснення організаційних заходів головними розпорядниками бюджетних коштів не в повному обсязі освоєні за 9 місяців 2020 року кошти бюджету розвитку в сумі 20102,3тис.грн, фонду охорони навколишнього природного середовища – 124,7тис.грн, цільового фонду – 733,3тис.грн.
Станом на 01 жовтня 2020 року залишаються не усунутими порушення, виявлені фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за результатами ревізії за період 2013-2015 років в сумі 911,5 тис.грн, в тому числі: по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 5,7
тис.грн, виконавчому комітету міської ради – 905,8 тис.грн. За результатами ревізій, проведених Східним офісом Держаудитслужби в квітні 2020 року, залишаються не усунутими порушення в сумі 950,3 тис.грн, в тому числі: по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 792,2 тис.грн, відділу освіти – 158,1 тис.грн.
З метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Взяти до відома звіт про виконання міського бюджету за 9 місяців 2020 року та направити його міській раді для розгляду згідно з додатками 1,2 та пояснювальною запискою, що додається.

2. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 жовтня 2020 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати.

3. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Павлоградсько — Синельниківському відділу податків і зборів з юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини міського бюджету за 9 місяців 2020 року за джерелами доходів та вжити ефективних заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до міського бюджету, який склався станом на 01 жовтня 2020 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;

3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та міського бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету;

4) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

4. Рекомендувати Павлоградсько — Синельниківському відділу податків і зборів з юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати їх на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

5. Начальнику відділу з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда) забезпечити контроль за дотриманням підприємствами, що мають заборгованість з виплати заробітної плати, графіку погашення даної заборгованості.

6. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова):

1) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та повідомляти Павлоградсько — Синельниківський відділ податків і зборів з юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України.

7. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів та плати за оренду комунального майна

8. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради (Коценко), відділу з питань розвитку підприємництва та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

9. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради забезпечити:

1) проведення своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;

2) установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомоги, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності;

3) своєчасне внесення змін до паспортів бюджетних програм відповідно до чинного законодавства, відповідність результативних показників виконання бюджетних програм державній статистичній, фінансовій та іншій звітності, даним бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку;

4) оцінку ефективності бюджетних програм на всіх стадіях бюджетного процесу, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів;

5) проведення роз’яснювальної роботи з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів щодо запобігання порушень, що призводять до втрат фінансових ресурсів і майна, та контролю за ефективним, результативним, цільовим і економним використанням бюджетних коштів;

6) дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, дієвого внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів нижчого рівня і витрачанням ними бюджетних коштів;

7) вжиття дієвих заходів щодо повного усунення порушень, виявлених контролюючими органами, та прийняття управлінських рішень, спрямованих на виконання вимог і пропозицій органів внутрішнього контролю, контролюючих та правоохоронних органів, стосовно причин і умов, що сприяли порушенням;

8) вжиття заходів щодо оптимізації видатків на утримання підвідомчих установ, галузевих програм, проведення аналізу фактичної наповнюваності підпорядкованих бюджетних установ відповідно до їх проєктної потужності та визначення пріоритетних напрямків фінансування, вжиття організаційних заходів щодо визначення системних напрямків удосконалення мережі бюджетних установ, упорядкування чисельності працюючих з урахуванням обслуговуючого контингенту, переведення окремих типів установ на самоокупність з метою забезпечення реалізації заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання бюджетних коштів, вдосконалення функціональної діяльності бюджетних закладів та покращення якості надання послуг;

9) виконання статті 28 Бюджетного кодексу України та Закону України від 15.09.2015 року № 679-VІІІ «Про відкритість використання публічних коштів» в частині оприлюднення бюджетних запитів, паспортів бюджетних програм, звітів про їх виконання та інформації про використання бюджетних коштів.

10. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Соколова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

11. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань виконавчої діяльності згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова А.О.Вершина

Пояснювальна 9 мис

ДОДАТОК 1 ДОХОДИ_ 9 міс

ДОДАТОК 2 ВИДАТКИ

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Результати загальнонаціонального опитування щодо рівня довіри до військових
  • Стань патронатним вихователем!
  • Про надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Про надання матеріальної допомоги на лікування
  • Про затвердження складу комісії та порядок надання адресної матеріальної допомоги на лікування або на вирішення соціально-побутових проблем громадянам міста та внутрішньо переміщеним особам, які зареєстровані в м. Павлоград
  • Про підбір кандидатів з числа представників інститутів громадянського суспільства, наукових установ і фахівців до складу конкурсної комісії
  • Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2024 рік
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Шановні працівники архівних установ!
  • Центральна дитяча бібліотека стала переможницею у Всеукраїнському конкурсі
  • Про виділення щомісячної матеріальної допомоги
  • Про виділення щомісячної матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги