Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Про підсумки виконання міського бюджету м.Павлоград за І півріччя 2020 року

Июль 30th, 2020 Виконання бюджету Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

м.Павлоград

Про підсумки виконання міського
бюджету м.Павлоград за І півріччя
2020 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», рішення міської ради від 17 грудня 2019 року № 1965-60/VІІ «Про міський бюджет м.Павлоград на 2020 рік» (зі змінами), розпорядження міського голови від 24 лютого 2020 року № 71-р «Про затвердження плану заходів на 2020 рік щодо наповнення міського бюджету, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Однак, зміна у І півріччі 2020 року основних соціально-економічних показників розвитку міста (чисельності працюючих та фонду оплати праці), запровадження заходів згідно постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11.03.2020 року «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби «COVID-19», спричиненої корона вірусом SАRS-COV-2», внесення змін до Податкового кодексу України в частині встановлення у період з 01 березня 2020 року по 31 березня 2020 року пільг зі сплати плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, негативно вплинули на виконання дохідної частини міського бюджету за І півріччя 2020 року.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за І півріччя 2020 року виконано на 96,1 відсотка (при плановій сумі надходжень 390763,7 тис.грн фактично надійшло 375627,8 тис.грн), сума невиконання складає 15135,9 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 6965,7тис.грн, що складає 35,9 відсотка уточнених річних планових призначень.
В загальній сумі доходів загального фонду міського бюджету власні надходження склали 238952 тис.грн або 63,6%, дотації з державного бюджету – 7431,7 тис.грн або 2%, субвенції з державного та інших бюджетів – 129244,1 тис.грн або 34,4%.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 94,2 відсотка та у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року зменшились на 21273 тис.грн або на 8,2 відсотка.
Не забезпечено виконання планових показників по 13 джерелам на суму 17355,1 тис.грн, в тому числі: по податку на доходи фізичних осіб — 14183,2 тис. грн, платі за землю — 1604,7 тис. грн, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки — 336,9 тис. грн, адміністративним зборам та платежам — 830 тис.грн, державному миту — 108,3 тис. грн, надходженням від оренди комунального майна — 68,8 тис. грн, іншим надходженням — 223,2 тис. грн.
Станом на 01.07.2020 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 134422,5 тис.грн, до міського бюджету – 30157,1 тис.грн. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоградводоканал», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ПрАТ завод «Павлоградхіммаш», ДП ДАК «Хліб України «Павлоградський завод хлібопродуктів», ТОВ «Павлоград Буддеталь», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром» та інші.
Загальний обсяг видатків міського бюджету, з урахуванням трансфертів, отриманих з інших бюджетів, за І півріччя 2020 року становить 365716,5 тис.грн., або 49% до річного плану, з них по загальному фонду 335932,1 тис.грн. (88,3% до плану звітного періоду), по спеціальному фонду – 29784,4 тис.грн. (41,7% до річного плану).
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального фонду міського бюджету зменшились на 107651,7тис.грн. за рахунок скорочення обсягів соціальних субвенцій з державного бюджету, фінансування закладів охорони здоров’я лише в І кварталі 2020 року, в зв’язку з їх переходом на прямі договірні відносини з Національною службою здоров’я України і оптимізації видатків в зв’язку з запровадженням заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19). В розрізі галузей видатки збільшились на фінансування бюджетних програм галузі освіти на 13752,4 тис.грн, культури – 129,6 тис.грн, засобів масової інформації –727,8 тис.грн., житлово-комунального господарства –3133,9 тис.грн, інших програм – 6064,2 тис.грн.; зменшились видатки на охорону здоров’я на 15359,8 тис.грн, фізичну культуру і спорт – 189,6 тис.грн, соціальний захист населення – 108299,7 тис.грн, дорожнє господарство — 7610,7 тис.грн.
Видатки спеціального фонду міського бюджету в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року збільшились на 981,5 тис.грн.
За рахунок коштів міського бюджету в звітному періоді утримувалось 65 бюджетних установ соціально-культурної сфери (освіти – 52 установи, охорони здоров’я – 4 установи, культури – 4 установи, фізичної культури і спорту – 3 установи, соціального захисту населення – 2 установи) та 10 виконавчих органів міської ради.
В І півріччі 2020 року збереглась соціальна спрямованість у використанні бюджетних коштів, 80,3 % обсягу видатків загального фонду міського бюджету направлено на утримання установ та здійснення заходів у галузях соціально-культурної сфери, а саме на освіту 54,7% (183663,8 тис.грн), охорону здоров’я – 17,5% (58898,8 тис.грн), соціальний захист населення – 3,1% (10560,2 тис.грн), культуру – 2,6% (8607,4 тис.грн), засоби масової інформації –0,6% (2007,7 тис.грн), фізичну культуру і спорт – 1,8% (6188,5 тис.грн). На житлово-комунальне та дорожнє господарство спрямовано 9,7% (32414,4 тис.грн), державне управління – 9,3% (31083,7тис.грн), громадський порядок і безпеку –0,5% (1785,9 тис.грн), інші галузі – 0,2% (721,6 тис.грн).
Пріоритетними у фінансуванні залишаються соціально-захищенні видатки, питома вага яких складає 86,4% (290101,3 тис.грн.) у загальному обсязі видатків, з них на оплату праці – 73,8% (248037 тис.грн), оплату комунальних послуг і енергоносіїв – 5,8% (19505,4 тис.грн.), медикаменти і харчування – 3,2% (10579,4 тис.грн), трансферти населенню – 3,6% (11979,6 тис.грн). На фінансування інших видатків міського бюджету (предмети, матеріали, оплата послуг, відрядження, тощо) направлено 45830,8 тис.грн., або 13,6%.
У процесі виконання бюджету забезпечено своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери та фінансування видатків за всіма зареєстрованими зобов’язаннями.
Інвестиційна складова міського бюджету профінансована в сумі 26314,2 тис.грн., що складає 7,2% обсягу міського бюджету: на ремонт доріг спрямовано 2054,3 тис.грн., на підтримку належного стану природного середовища міста -194,4 тис.грн., бюджет розвитку склав 24065,5 тис.грн.
За напрямками з бюджету розвитку профінансовані в складі програм видатки на: державне управління – 323,7 тис.грн, охорону здоров’я – 2877 тис.грн, освіту – 537,1тис.грн., соціальний захист населення -85,5тис.грн., спорту – 11 тис.грн, житлово-комунальне господарство – 1665,8 тис.грн,. будівництво об’єктів житлово-комунального господарства – 3368,3 тис.грн., будівництво освітніх, медичних установ та закладів культури – 780,5 тис.грн, утримання автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури – 1854,3 тис.грн, внески у статутні капітали суб’єктів господарювання – 12188,7тис.грн., інші заходи громадського порядку та автотранспорту — 249,4 тис.грн., засоби масової інформації -124,2 тис.грн.
Видатки цільового фонду міської ради за звітний період склали 620,3тис.грн, або 30,8 % до плану.
Дебіторська заборгованість по загальному фонду станом на 1 липня 2020 року складає 75,2 тис.грн., кредиторська заборгованiсть по загальному фонду бюджету відсутня, по спеціальному фонду складає 206,3тис.грн., з них на суму 73,9 тис.грн.
В результаті недостатнього фінансового ресурсу, а в окремих випадках і несвоєчасного здійснення організаційних заходів головними розпорядниками бюджетних коштів не в повному обсязі освоєні за І півріччя 2020 року кошти бюджету розвитку в сумі 10848,3 тис.грн, фонду охорони навколишнього природного середовища –272,5тис.грн, цільового фонду –1394,6тис.грн.

Станом на 01 липня 2020 року залишаються не усунутими порушення, виявлені фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за результатами ревізії за період 2013-2015 роки в сумі 910,8 тис.грн, в тому числі: по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 5,0 тис.грн, виконавчому комітету міської ради – 905,8 тис.грн. За результатами ревізій, проведених Східним офісом Держаудитслужби в квітні 2020 року, залишаються не усунутими порушення в сумі 950,3 тис.грн., в тому числі: по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 792,2 тис.грн., відділу освіти – 158,1 тис.грн.
З метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 липня 2020 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати.

2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Західно-Донбаському управлінню Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини міського бюджету за І півріччя 2020 року за джерелами доходів та вжити ефективних заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до міського бюджету, який склався станом на 01 липня 2020 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;

3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та міського бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;

4) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

3. Рекомендувати Західно-Донбаському управлінню Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати їх на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

4. Начальнику відділу з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда) забезпечити контроль за дотриманням підприємствами, що мають заборгованість з виплати заробітної плати, графіку погашення даної заборгованості.

5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова):

1) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та повідомляти Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів та плати за оренду комунального майна

7. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради (Коценко), відділу з питань розвитку підприємництва та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

8. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради забезпечити:

1) проведення своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;

2) установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомоги, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності;

3) своєчасне внесення змін до паспортів бюджетних програм відповідно до чинного законодавства, відповідність результативних показників виконання бюджетних програм державній статистичній, фінансовій та іншій звітності, даним бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку;

4) оцінку ефективності бюджетних програм на всіх стадіях бюджетного процесу, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів;

5) проведення роз’яснювальної роботи з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів щодо запобігання порушень, що призводять до втрат фінансових ресурсів і майна, та контролю за ефективним, результативним, цільовим і економним використанням бюджетних коштів;

6) дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, дієвого внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів нижчого рівня і витрачанням ними бюджетних коштів;

7) вжиття дієвих заходів щодо повного усунення порушень, виявлених контролюючими органами, та прийняття управлінських рішень, спрямованих на виконання вимог і пропозицій органів внутрішнього контролю, контролюючих та правоохоронних органів, стосовно причин і умов, що сприяли порушенням;

8) вжиття заходів щодо оптимізації видатків на утримання підвідомчих установ, галузевих програм, проведення аналізу фактичної наповнюваності підпорядкованих бюджетних установ відповідно до їх проєктної потужності та визначення пріоритетних напрямків фінансування, вжиття організаційних заходів щодо визначення системних напрямків удосконалення мережі бюджетних установ, упорядкування чисельності працюючих з урахуванням обслуговуючого контингенту, переведення окремих типів установ на самоокупність з метою забезпечення реалізації заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання бюджетних коштів, вдосконалення функціональної діяльності бюджетних закладів та покращення якості надання послуг;

9) виконання статті 28 Бюджетного кодексу України та Закону України від 15.09.2015 року № 679-VІІІ «Про відкритість використання публічних коштів» в частині оприлюднення бюджетних запитів, паспортів бюджетних програм, звітів про їх виконання та інформації про використання бюджетних коштів.

9. Відділу освіти міської ради (Дем’яненко), відділу культури міської ради (Селіна) провести роботу по укладенню договорів на відшкодування вартості освітніх послуг на 2020-2021 навчальний рік з територіальними громадами, діти яких відвідують освітні заклади та заклади культури міста Павлоград.

10. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Соколова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

11. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань виконавчої діяльності згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова А.О.Вершина

 

1 ДОХОДИ

2,3 ВИДАТКИ ЗАГАЛЬНИЙ

4,5 ВИДАТКИ СПЕЦИАЛЬНИЙ

6 АПАРАТ

7 ОСВИТА

8 ЗДРАВ 09-19-20

9 ЦССМ

10 Терцентр 20

11 КУЛЬТУРА

12 ЗМІ

13 СПОРТ 20

14 Благоустрій по видам робіт півріччя

15 ремонт доріг півріччя

16 ФИНПИДТРИМКА

17 БЮДЖЕТ РОЗВИТКУ Соц сфера

18 БЮДЖЕТ РОЗВИТКУ УЖКГ

19 ФОНД ОХОРОНИ ПРИРОДН СЕРЕД

20 ЦІЛЬОВИЙ ФОНД

на сайт І півр 2020

 

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Путівник ветерана “Піксель”
  • ВИМОГИ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕСТИЦИДІВ ТА АГРОХІМІКАТІВ
  • Виконком від 17.04.2024 р.
  • ЛЕПТОСПІРОЗ – ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНЕ ІНФЕКЦІЙНЕ ЗАХВОРЮВАННЯ
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №252 від 23.03.2022
  • Шановні керівники підприємств сфери торгівлі, послуг та ресторанного господарства!
  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • ОБЕРЕЖНО! ПЕРІОД АКТИВНОСТІ КЛІЩІВ!
  • Гуманітарна допомога медичному закладу міста від Агентства США з міжнародного розвитку USAID
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Про затвердження Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Павлоградської міської територіальної громади на 2025-2027 роки
  • Виконком від 10.04.2024 р.
  • До уваги ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин!
  • Запрацювала «Єдина ветеранська лінія»
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 1 квартал 2024р.